głowica R32 do VR6 2.9/2.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
silentfake
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt cze 10, 2005 14:07
Lokalizacja: XXX

głowica R32 do VR6 2.9/2.8

Post autor: silentfake » czw paź 05, 2006 20:44

Witam
jak w temacie. Czy do silnika VR6 2.8 AAA lub VR6 2.9 ABV można wsadzić głowice z Golfa IV R32 ?



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » czw paź 05, 2006 21:04

http://www.auto-plus.pl/vwaudi/VW_Corrado/silnik.htm
Tutaj masz troche napisane w temacie silnika vr6. Może coś pomoże :bigok:


Frakcja Proud Member

Ilonka

Post autor: Ilonka » czw paź 05, 2006 21:11

silentfake słyszałem od mechanika, że można.
Podobno wszystkie V6 w VW wzięły początek od VR6 i różnią się tylko górą, a blok taki sam.
Także według tego mechanika można spokojnie włożyć do VR6 głowicę od R32.
Ale głowy za to nie dam :pub:



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw paź 05, 2006 21:14

Upsss...
To pisałem ja :P
Tylko komp mi się automatycznie na Ilonkę zalogował :helm:


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » czw paź 05, 2006 21:18

Ilonka pisze:Podobno wszystkie V6 w VW wzięły początek od VR6
Nie bardzo chyba. Są siliki VW z większym kątem rozwarcia cylindrów, typowa Vałka a nie VR :bigok:


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw paź 05, 2006 21:21

juby pisze:Nie bardzo chyba. Są siliki VW z większym kątem rozwarcia cylindrów, typowa Vałka a nie VR
Wiem o tym juby, ale dlatego napisałem że nie jestem tego pewny - tak mi mechanik mówił bo również się nad tematem zastanawiałem.
Tyle, że kupić głowicę z R32 kompletną z całą elektryką to w zasadzie koszt niwiele mniejszy niż całego silnika R32 - więc nawet jak się da to gra nie warta świeczki bo łatwiej i szybciej poprostu swap na cały R32 zrobić ;)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » czw paź 05, 2006 21:53

Chmielu pisze:Tyle, że kupić głowicę z R32 kompletną z całą elektryką to w zasadzie koszt niwiele mniejszy niż całego silnika R32 - więc nawet jak się da to gra nie warta świeczki bo łatwiej i szybciej poprostu swap na cały R32 zrobić
Dokładnie. Pozatym silnik R32 wyposażony jest w 24 zawprową głowice z systemem płynnej zmiany faz rozrządu. Z tym może być BIG problem.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw paź 05, 2006 21:58

juby pisze:silnik R32 wyposażony jest w 16 zawprową głowice
Raczej 24 zaworową ;)
Lub nawet 30 - nie jestem pewien czy po 4 czy po 5 zaworów na cylinder.
Z samą głowicą jeżeli pasuje to nie taki problem - razem z elektryką trzeba przełożyć, ale z rozrządem faktycznie może być ciężko....


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » czw paź 05, 2006 22:09

Chmielu, kurde poprawiłem sie. Ja jestem standardowym zjadaczem silników 4 cylindrowych. Zawory mnoże x4 :grin:


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw paź 05, 2006 22:16

Chmielu pisze:
juby pisze:silnik R32 wyposażony jest w 16 zawprową głowice
Raczej 24 zaworową ;)
Lub nawet 30 - nie jestem pewien czy po 4 czy po 5 zaworów na cylinder.
Z samą głowicą jeżeli pasuje to nie taki problem - razem z elektryką trzeba przełożyć, ale z rozrządem faktycznie może być ciężko....
ale nie pasuje i po problemie.

kiedys widziałem ze w USA poestała głowica do standardowego bloku vr6 24 zaworowa. ale to była jakas prototypowa przez jakas firme tuningowa robiona.

gdyby pasowała taka głwoica to juz by ktos w USA zamontował a nie widziałem na zadnym forum amerykanskim


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw paź 05, 2006 22:19

Borys pisze:ale nie pasuje i po problemie.

kiedys widziałem ze w USA poestała głowica do standardowego bloku vr6 24 zaworowa. ale to była jakas prototypowa przez jakas firme tuningowa robiona.

gdyby pasowała taka głwoica to juz by ktos w USA zamontował a nie widziałem na zadnym forum amerykanskim
No to po sprawie :bigok:
Czyli jak silentfake chciałbyś głowicę samą przerzucać to niestety musisz cały silnik R32 swapować ;)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 65 gości