głowica R32 do VR6 2.9/2.8
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- silentfake
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: pt cze 10, 2005 14:07
- Lokalizacja: XXX
głowica R32 do VR6 2.9/2.8
Witam
jak w temacie. Czy do silnika VR6 2.8 AAA lub VR6 2.9 ABV można wsadzić głowice z Golfa IV R32 ?
jak w temacie. Czy do silnika VR6 2.8 AAA lub VR6 2.9 ABV można wsadzić głowice z Golfa IV R32 ?
http://www.auto-plus.pl/vwaudi/VW_Corrado/silnik.htm
Tutaj masz troche napisane w temacie silnika vr6. Może coś pomoże
Tutaj masz troche napisane w temacie silnika vr6. Może coś pomoże
Frakcja Proud Member
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Upsss...
To pisałem ja
Tylko komp mi się automatycznie na Ilonkę zalogował
To pisałem ja
Tylko komp mi się automatycznie na Ilonkę zalogował
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wiem o tym juby, ale dlatego napisałem że nie jestem tego pewny - tak mi mechanik mówił bo również się nad tematem zastanawiałem.juby pisze:Nie bardzo chyba. Są siliki VW z większym kątem rozwarcia cylindrów, typowa Vałka a nie VR
Tyle, że kupić głowicę z R32 kompletną z całą elektryką to w zasadzie koszt niwiele mniejszy niż całego silnika R32 - więc nawet jak się da to gra nie warta świeczki bo łatwiej i szybciej poprostu swap na cały R32 zrobić
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
Dokładnie. Pozatym silnik R32 wyposażony jest w 24 zawprową głowice z systemem płynnej zmiany faz rozrządu. Z tym może być BIG problem.Chmielu pisze:Tyle, że kupić głowicę z R32 kompletną z całą elektryką to w zasadzie koszt niwiele mniejszy niż całego silnika R32 - więc nawet jak się da to gra nie warta świeczki bo łatwiej i szybciej poprostu swap na cały R32 zrobić
Frakcja Proud Member
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Raczej 24 zaworowąjuby pisze:silnik R32 wyposażony jest w 16 zawprową głowice
Lub nawet 30 - nie jestem pewien czy po 4 czy po 5 zaworów na cylinder.
Z samą głowicą jeżeli pasuje to nie taki problem - razem z elektryką trzeba przełożyć, ale z rozrządem faktycznie może być ciężko....
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
ale nie pasuje i po problemie.Chmielu pisze:Raczej 24 zaworowąjuby pisze:silnik R32 wyposażony jest w 16 zawprową głowice
Lub nawet 30 - nie jestem pewien czy po 4 czy po 5 zaworów na cylinder.
Z samą głowicą jeżeli pasuje to nie taki problem - razem z elektryką trzeba przełożyć, ale z rozrządem faktycznie może być ciężko....
kiedys widziałem ze w USA poestała głowica do standardowego bloku vr6 24 zaworowa. ale to była jakas prototypowa przez jakas firme tuningowa robiona.
gdyby pasowała taka głwoica to juz by ktos w USA zamontował a nie widziałem na zadnym forum amerykanskim
www.vrservice.pl
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No to po sprawieBorys pisze:ale nie pasuje i po problemie.
kiedys widziałem ze w USA poestała głowica do standardowego bloku vr6 24 zaworowa. ale to była jakas prototypowa przez jakas firme tuningowa robiona.
gdyby pasowała taka głwoica to juz by ktos w USA zamontował a nie widziałem na zadnym forum amerykanskim
Czyli jak silentfake chciałbyś głowicę samą przerzucać to niestety musisz cały silnik R32 swapować
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 65 gości