założenie paska na alternator i pompę wody

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

yzf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr lip 25, 2012 22:23
Lokalizacja: Rybnik

założenie paska na alternator i pompę wody

Post autor: yzf » ndz maja 29, 2016 13:04

Witam auto ma 32 lata i nie chce zepsuć... jak założyć pasek na alternator i pompę wody?

Pytam bo kunie zasmakował i przegryzła go.

Obrazek



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

założenie paska na alternator i pompę wody

Post autor: waski1 » ndz maja 29, 2016 14:20

Popuścić śrubę 1 i 2 z rys. i tą trzecią u góry nie zaznaczoną też , wtedy alternator opadnie w dół i można zakładać.



yzf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr lip 25, 2012 22:23
Lokalizacja: Rybnik

Re: założenie paska na alternator i pompę wody

Post autor: yzf » ndz maja 29, 2016 14:49

Śruba numer 1 to jest naciąg paska ?



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Re: założenie paska na alternator i pompę wody

Post autor: waski1 » ndz maja 29, 2016 15:33

yzf pisze:Śruba numer 1 to jest naciąg paska ?
Tak.



yzf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr lip 25, 2012 22:23
Lokalizacja: Rybnik

założenie paska na alternator i pompę wody

Post autor: yzf » wt maja 31, 2016 21:07

Wszystko pięknie ładnie założone niech jeszcze ktoś mi napisze jaki jest prawidłowy naciąg tego paska ...?

Nie piszczy nic jak silnik pracuje ale odchylenie w najdłuższym miejscu ma około 15mm. Jak silnik chodzi to widać jak nim narywa te 15mm.

Alternator był brechowany przy zakładaniu wiec teoretycznie powinno być dobrze ale wole się zapytać.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

założenie paska na alternator i pompę wody

Post autor: waski1 » śr cze 01, 2016 00:16

viewtopic.php?p=89639" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?p=1063429" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości