Maciek2561 pisze:Azgorath pisze:Kupiłeś chińskie zawieszenie, które z założenia ma być twarde... Pozostaje albo się przyzwyczaić, albo zmienić amortyzatory + sprężyny na normalne, tzn. Kayaba, Monroe, Sachs, Bilstein etc.
A to mówisz o seryjnych Amortyzatorach ? mogę kupić nowe seryjne Kayaba, Monroe, Sachs, Bilstein i założyć na przód na te sprężyny -50 ? czy muszę tylko sportowe Amortyzatory ?
Możesz do seryjnych założyć niższe sprężyny, ale do -30 mm (np. Eibach Pro kit -30mm), do większych wartości amortyzatory seryjne się nie nadają. Drugie rozwiązanie, to zawieszenie gwintowane, tylko, że za porządne zawieszenie swoje kosztuje, a chinole typu MTS/Tuning Art etc, to jest beton, ping pong i szybko padają. Generalnie musisz wybrać, komfort, komfort + lekka poprawa wizualna (np. taki Pro kit), no albo gwint i rezygnacja z komfortu na rzecz wyglądu. Nie miałem do czynienia ze "sportowymi" amortyzatorami, które sobie kupiłeś, ale to podobno najgorszy z wyborów, jechałem natomiast na gwincie MTS i to jest taka porażka, że brak słów

Za to na gwincie KW już było bardzo fajnie, no ale to inna półka cenowa
No i druga sprawa - czy zestaw, ktory sobie kupiłeś nadaje się do silnika, który posiadasz? Bo amorki i sprężyny seryjnie do diesla i do benzyny to całkiem inna bajka.