Twarde zawieszenie TA-Technix -50/-40

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Maciek2561
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
Lokalizacja: Jarosław

Twarde zawieszenie TA-Technix -50/-40

Post autor: Maciek2561 » śr maja 18, 2016 10:37

Obrazek

Mam problem bo jeżdżę na tym zawieszeniu http://allegro.pl/vw-golf-4-bora-1j-50- ... 13337.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i jest strasznie Twardo w aucie czuć każdą nierówność jazda przy większej prędkości na koleinach i nierównościach to tragedia tłucze strasznie w aucie a czasami buja/kołyszę wrażenie bujania/kołysania i na nierównościach tak jakby Amortyzatory nie tłumiły
Zawieszenie kupione Nowe przejechane 8 tyś km
Wymiana na nowe ?? chodzi mi o to czy to tylko wina Amortyzatorów i Sprężyn czy może gdzieś indziej szukać ??
A i jeszcze dodam że żadnych Stuków w zawieszeniu nie ma


.

Awatar użytkownika
Azgorath
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: czw kwie 18, 2013 11:09

Twarde zawieszenie TA-Technix -50/-40

Post autor: Azgorath » śr maja 18, 2016 19:17

Kupiłeś chińskie zawieszenie, które z założenia ma być twarde... Pozostaje albo się przyzwyczaić, albo zmienić amortyzatory + sprężyny na normalne, tzn. Kayaba, Monroe, Sachs, Bilstein etc.



Maciek2561
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
Lokalizacja: Jarosław

Twarde zawieszenie TA-Technix -50/-40

Post autor: Maciek2561 » śr maja 18, 2016 20:28

Azgorath,
Czyli nic innego nie ma do gadania ? tylko Amortyzatory i Sprężyny ?
Pytam bo zanim to założyłem miałem seryjne zawieszenie (amory i sprężyny) i było tak samo twardo i telepało tylko że wyżej było auto


.

Awatar użytkownika
Azgorath
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: czw kwie 18, 2013 11:09

Twarde zawieszenie TA-Technix -50/-40

Post autor: Azgorath » śr maja 18, 2016 21:19

Do sprawdzenia całe zawieszenie, końcówki drążków kierowniczych, magiel, stabilizatory, poduszki amortyzatorów, łożyska, podkładki sprężyn, no wszystko po kolei w zasadzie. No i sprecyzuj z której strony tłucze, etc, no i w końcu tłucze czy nie? Bo mówisz, że strasznie tłucze, a potem, że żadnych stuków nie ma.



Maciek2561
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
Lokalizacja: Jarosław

Twarde zawieszenie TA-Technix -50/-40

Post autor: Maciek2561 » czw maja 19, 2016 07:31

Azgorath,
Żadnych stuków nie ma chodzi mi o to że tłucze całym autem na nierównościach skaczesz w aucie jak pingpong nigdzie żadnych luzów nie ma w zawieszeniu najmniejsza nierówność i koleina jest wyczuwalna


.

Maciek2561
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
Lokalizacja: Jarosław

Re: Twarde zawieszenie TA-Technix -50/-40

Post autor: Maciek2561 » pt maja 20, 2016 18:09

Azgorath pisze:Kupiłeś chińskie zawieszenie, które z założenia ma być twarde... Pozostaje albo się przyzwyczaić, albo zmienić amortyzatory + sprężyny na normalne, tzn. Kayaba, Monroe, Sachs, Bilstein etc.
A to mówisz o seryjnych Amortyzatorach ? mogę kupić nowe seryjne Kayaba, Monroe, Sachs, Bilstein i założyć na przód na te sprężyny -50 ? czy muszę tylko sportowe Amortyzatory ?


.

Awatar użytkownika
Azgorath
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: czw kwie 18, 2013 11:09

Re: Twarde zawieszenie TA-Technix -50/-40

Post autor: Azgorath » pt maja 20, 2016 18:59

Maciek2561 pisze:
Azgorath pisze:Kupiłeś chińskie zawieszenie, które z założenia ma być twarde... Pozostaje albo się przyzwyczaić, albo zmienić amortyzatory + sprężyny na normalne, tzn. Kayaba, Monroe, Sachs, Bilstein etc.
A to mówisz o seryjnych Amortyzatorach ? mogę kupić nowe seryjne Kayaba, Monroe, Sachs, Bilstein i założyć na przód na te sprężyny -50 ? czy muszę tylko sportowe Amortyzatory ?
Możesz do seryjnych założyć niższe sprężyny, ale do -30 mm (np. Eibach Pro kit -30mm), do większych wartości amortyzatory seryjne się nie nadają. Drugie rozwiązanie, to zawieszenie gwintowane, tylko, że za porządne zawieszenie swoje kosztuje, a chinole typu MTS/Tuning Art etc, to jest beton, ping pong i szybko padają. Generalnie musisz wybrać, komfort, komfort + lekka poprawa wizualna (np. taki Pro kit), no albo gwint i rezygnacja z komfortu na rzecz wyglądu. Nie miałem do czynienia ze "sportowymi" amortyzatorami, które sobie kupiłeś, ale to podobno najgorszy z wyborów, jechałem natomiast na gwincie MTS i to jest taka porażka, że brak słów :los2: Za to na gwincie KW już było bardzo fajnie, no ale to inna półka cenowa ;)

No i druga sprawa - czy zestaw, ktory sobie kupiłeś nadaje się do silnika, który posiadasz? Bo amorki i sprężyny seryjnie do diesla i do benzyny to całkiem inna bajka.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości