Brak mocy i powietrze w paliwie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Witam.
Posiadam golfa mk 4 110 KM, który został zachipowany przez poprzedniego właściciela na 146 KM.
Auto śmigało mi super przez 3 miesiące, aż do wczoraj gdy nagle zauwazyłem totalny brak mocy, jest problem rozpędzić się do 110 km/h na 5 biegu. Auto nie kopci, ani nie szarpie.
Pierwsze co zauważyłem to bąble w paliwie. Wymieniłem filtr paliwa na Filtron i uszczelki podgrzewacza oraz oba przewody filtr <->pompa. Bąble pojawiają się w przewodzie filtr-> pompa przy dodaniu gazu (obr 1500 i wyzej).
Czy moze mieć to wpływ na brak mocy ? Gdzie szukać przyczyny.
Posiadam golfa mk 4 110 KM, który został zachipowany przez poprzedniego właściciela na 146 KM.
Auto śmigało mi super przez 3 miesiące, aż do wczoraj gdy nagle zauwazyłem totalny brak mocy, jest problem rozpędzić się do 110 km/h na 5 biegu. Auto nie kopci, ani nie szarpie.
Pierwsze co zauważyłem to bąble w paliwie. Wymieniłem filtr paliwa na Filtron i uszczelki podgrzewacza oraz oba przewody filtr <->pompa. Bąble pojawiają się w przewodzie filtr-> pompa przy dodaniu gazu (obr 1500 i wyzej).
Czy moze mieć to wpływ na brak mocy ? Gdzie szukać przyczyny.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Podepnij pod vaga i sprawdź błędy zapisane w sterowniku, a jak nie masz vaga to, uruchom silnik i sprawdź czy sztanga sterująca praca kierownic zostaje wciągnięta do siłownika podciśnienia na max-a .
Powodów utraty mocy może być wile - więc bez diagnostyki komputerowej trzeba będzie długo szukać przyczyny .
Powodów utraty mocy może być wile - więc bez diagnostyki komputerowej trzeba będzie długo szukać przyczyny .
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Vaga nie posiadam sam, a zwykłej stacji diagnostycznej myślicie ze panowie coś pomogą po pod pięciu vaga, czy raczej nastawieni są na łupanie kasy ?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Brak mocy i powietrze w paliwie.
I dobrze, bo to sztanga klapy gaszącej i działa tylko podczas gaszeniu silnika.webak pisze:Sztanga się nie rusza przy odpaleniu i obrotach 2 tyś
Turbosprężarkę masz niżej między ścianą grodziową a silnikiem - tam gdzie jest kolektor wydechowy,
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Dzisiaj zajrzałem pod auto i sztanga po odpaleniu robi ruch o jakies 2 cm.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Więc jest ok .webak pisze:Dzisiaj zajrzałem pod auto i sztanga po odpaleniu robi ruch o jakies 2 cm.
Dalej to już vag i sprawdzenie zapisanych w sterowniku błędów.
Sprawdź jeszcze czy wtyczka przepływomierza nie wyskoczyła - tylko na zgaszonym silniku i wyłączonym zapłonie.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Brak mocy i powietrze w paliwie.
To dobrze. Choć 2cm to trochę naciąganewebak pisze:Dzisiaj zajrzałem pod auto i sztanga po odpaleniu robi ruch o jakies 2 cm.
Miałem kiedyś na warsztacie ASV. Filtr miał tak zabity,że powietrza wędrowało więcej niż paliwa. Pojawił się też błąd związany z tym. Auto muł kompletny.webak pisze: bąble w paliwie
VAG i błędy,bo z fusów wróżyć nie będziemy.
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Co do VAGa to skombinuje sobie jakiś kabelek, a co do powietrza to po wymianie filtra cały czas bąbluje na przewodzie filtr -> pompa...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Dobierz i zmień jeden z dwóch o-ringów na grubszy,pod zaworkiem na filtrze.webak pisze:co do powietrza to po wymianie filtra cały czas bąbluje na przewodzie filtr -> pompa.
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Wreszcie dorwałem kabelek.
W temacie diagnostyki jestem laikiem, a te błędy wyskoczyły w sekcji silnika:
3 DTC's Found:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
35-10 - - - Intermittent
17965 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-00 - Please Register/Activate
17664 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Padnięty przepływomierz ?
W temacie diagnostyki jestem laikiem, a te błędy wyskoczyły w sekcji silnika:
3 DTC's Found:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
35-10 - - - Intermittent
17965 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-00 - Please Register/Activate
17664 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Padnięty przepływomierz ?
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Błędy owszem, wyskoczyły ale nie wiadomo jak długo już były przechowywane w pamięci sterownika i mogły zostać wygenerowane poprzez odpięcie wtyczki od przepływki (pierwszy błąd). Zawsze po skopiowaniu sobie tych błędów powinieneś je skasować i jeśli błędów (pierwszego i ostatniego) nie da się skasować bo od razu pojawiają się ponownie to masz wtedy problem albo z przepływką i czujnikiem G62 temperatury płynu chłodzącego albo z instalacją idącą do tych elementów. Drugi błąd dotyczy przeładowania turbo i ten da się skasować ale jeśli turbo przeładowuje to znowu powróci błąd po dynamicznej jeździe.
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Błędy kasowałem, pojawia się cały czas tylko ten ten pierwszy od przepływomierza, szukać nowej i zmieniac ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości