Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lexyms
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lis 21, 2009 20:34
Lokalizacja: Nałęczów

Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: lexyms » czw lis 12, 2015 22:47

Seat Leon 1.8t Auq 180
-Fmic
-dp 2.75 wydech 2,5
-wtryski 380cc
-nowa pompa paliwa
241km 354nm

Obrazek


Strojony Chiptuning -FAP-DPF -Hamownia obciążeniowa 4x4-Lubelskie
Facebook/Prochip -www.prochip.com.pl

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: GregorzG60 » pn lis 30, 2015 01:24

Audi TT 1.8T Bam 225KM seryjnie
turbo K04RS2 by gregor10
dp, tip, fmic
instalacja LPG,
moc po modach 321km i 391nm
Obrazek

Wykres
Obrazek


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: 16vg60 » pn gru 21, 2015 21:48

AUTO: AUDI S3 8L

RODZAJ SILNIKA: 1.8T 210KM AMK

MODYFIKACJA SILNIKA:zamiast DV wsadzone jakies ... no name,wydech ostatni no name,wkladka filtra powietrza K&N

MOC SERIA 210 KM/270NM

RODZAJ HAMOWNI: DynoProject

TUNER: pomiaru dokonal AME-TUNING Arkadiusz Tynecki

OBECNIE 218KM/384NM
Obrazek


Witam,auto kupione dwa tyg. temu jako seria,od początku coś mi sie zdawalo ze dobrze z dolu to jedzie ,natomiast gorą zdychało , na kompie zero błędów
ostatnio znalazlem troche wiecej czasu i na diagnostyce u siebie w pracy sobie ja dobrze obadałem ,zauważyłem zmieniony wydech i po podpięciu testera sprawdziłem boost gdzie dochodził do 1,5b ,dzisiaj wybrałem sie na hamownie i takie kreski...

Po swietach sprawdzenie szczelnosci dolotu ,logi i wgranie serii,jesli wszystko bedzie w miare ok. to wpadnie DV S3,TIP Samco ,DP 3" i katy out +strojenie indywidualne :)

Pozdr.


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: _małyTM_ » sob mar 12, 2016 19:21

jetta mk2
1.8T aum 150KM
mody:
- turbo K04-064 (tfsi)
- wydech 2,75', dp, tip, fmic
- wtryski 630cc
- dodatkowa chłodnica oleju

strojenie vagtune/Mirass

Obrazek


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: S. » sob mar 12, 2016 20:28

_małyTM_, Aż sie prosi o kutą korbe i korekte ;)



Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: _małyTM_ » sob mar 12, 2016 20:42

S., i dużo innych rzeczy...ale wszystko w swoim czasie :okej:


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

lukasz.ba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 22:50

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: lukasz.ba » czw kwie 21, 2016 20:58

1.8T AGU w Golfie, seria, okolo 250 000 przebiegu.

Moc cieszy natomiast moment powinien byc sporo wyzej. Jakies pomysly co moze byc nie tak?


Obrazek



Pastusiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1048
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56
Auto: VW
Silnik: 1,8T

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: Pastusiak » wt maja 03, 2016 23:05

lukasz.ba, ten pomiar faktycznie dziwny, jeśli chodzi o moment to kiepsko się rozprowadza i słaba wartość. przy 3 tys nawet 100 nm nie masz..dziwne to trochę, wyżej jest wykres mojego AGU i wyszło w serii niecałe 220 nm przy 3300 obrotach, u mnie z kolei bez szału apropo mocy bo 149,8 czyli tak klasycznie ale moment zupełnie inaczej.

A może hamowania kiepska, zły nadmuch i stąd taki pomiar? próbowałeś jechać gdzieś indziej? albo może warto logi zrobić? Jak taka moc wyszła, to ten moment dziwny masz taki moment jak 1,8 125 KM :grin:
Ja bym gdzieś to zweryfikował inna hamownia albo logi.



Awatar użytkownika
Patriko_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: czw gru 28, 2006 14:09
Lokalizacja: Ryńsk, Toruń, Kowalewo Pom.
Kontakt:

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: Patriko_GTI » ndz maja 15, 2016 16:32

Mk2 GTI Edition ONE viewtopic.php?f=87&t=595864" onclick="window.open(this.href);return false;

1.8T AUM, Turbo K04 (BAM), Wtryski, 440cc, FMIC 700x300, pompa paliwa Walbro 265, Przelot i Dolot 3", Chłodnica oleju 7 rzędowa + podstawka Mocal z termostatem, Bov Properfekt Obrazek


MK3 GTI Edition Black
MK2 GTI Edition One 1.8 T +


**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK

Awatar użytkownika
talib9412
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn kwie 13, 2015 16:32
Lokalizacja: DTR Rościsławice, Oborniki Śląskie

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: talib9412 » pt cze 17, 2016 19:41

Audi a3 1,8t agu
silnik seria
dp 3 reszta wydechu 2,5

Obrazek Uploaded with fotem.pl
Ostatnio zmieniony pn lip 11, 2016 22:25 przez talib9412, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cieszyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob sie 27, 2011 10:31
Lokalizacja: SK !

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: cieszyn » ndz cze 19, 2016 22:55

VW BORA
1.8T - AUM - auto czysta seria ,

Obrazek



Obrazek


Był mój Golf 4 ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501068" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz jest Borewicz :) ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=587208" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
R-go
Golf III 1.8 ABS
Golf III 1.8 ABS
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 06, 2010 08:10
Lokalizacja: Paszczyna ok. Dębicy

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: R-go » pt lip 15, 2016 11:06

Silnik 1.8t ARY
Mody:
-Dolot ze stożkiem pipercross
-DP 3 cale, reszta 2.5 cala na jednym tłumiku
- silikonowy tip
Obrazek



lukasz.ba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 22:50

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: lukasz.ba » wt lip 26, 2016 20:32

Wrzucam wykres po programie w VTG (zrobiony w maju) oraz logi (zrobione dzisiaj)

Czy z logow cos wynika?

Ja widze, ze dolot troche sie gotuje i temperaturze 34 stopni na zewnatrz FMIC sporo by pomog. Cos jeszcze?

Obrazek


Tutaj logi:

02,13 http://vaglog.pl/log_271891.html" onclick="window.open(this.href);return false;
02,25 http://vaglog.pl/log_271892.html" onclick="window.open(this.href);return false;
02,07 http://vaglog.pl/log_271893.html" onclick="window.open(this.href);return false;
02,03 http://vaglog.pl/log_271894.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam



Awatar użytkownika
marcin8412
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr gru 30, 2009 23:30
Lokalizacja: Czudec

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Post autor: marcin8412 » pt sie 12, 2016 20:17

Golf IV 1.8T AUM
-silnik seria
-turbo k03s hybryda
-nowa pompa paliwa
-wtryski 550cc
-tip 3
-dp 3 z przejściem na 2.5
-wydech 2.5
- centralny fmic

wykres:
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości