Problem w tym że silnik się bardzo nagrzewa a wskaźnik temp na liczniku w normie tj. 80st. C. Wczoraj padał deszcz a na masce było widać jak woda paruje z maski, pozatym po otworzeniu maski czuć że się bardzo nagrzał.
Zaznaczę, że było to po spokojnej jeździe w mieście.
Czasami włącza się wiatrak przy chłodnicy.
Płyn w chłodnicy jest w normie.
Jaka może być przyczyna? Jakieś sugestie?
[MK3 1.4] Bardzo ciepły silnik - jaka przyczyna?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 1.4] Bardzo ciepły silnik - jaka przyczyna?
Ostatnio zmieniony czw paź 05, 2006 19:43 przez syngin, łącznie zmieniany 1 raz.
- ziolo115
- Ma gadane
- Posty: 248
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
to norma ze silnik ci sie nagrzewa i to bardzo ale niema sie czym przejmowac jesli włancza ci sie wentylator przy chłodnicy to znaczy ze zujnik pracuje poprawnie i trzyma wymaganą temp stwierdze nawet ze wskazówka powinna pokazywac ci 90 stopni bo przy tych silnkiach to norma wiec jesli ci nie gotuje układu chłodzenia to szerokiej drogi i niema sie czym martwic. mozesz wymienic czujnik temp płynu chłodzącego (ten przy termostacie) i bedziesz pewien czy temp jest dobra ale obstawiam ze wystko jest ok bo ja jak po spokojnej jezdze otworze mache to tez bucha goaco w twarz:) jesli pomoglem prosze o punkt:)
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Powinno być 90.syngin pisze:Problem w tym że silnik się bardzo nagrzewa a wskaźnik temp na liczniku w normie tj. 80st. C
Ponieważ jest to silnik spalinowy a nie elektryczny (ten drugi też zresztą ciepło wydziela ale nie aż tyle...)syngin pisze:Wczoraj padał deszcz a na masce było widać jak woda paruje z maski, pozatym po otworzeniu maski czuć że się bardzo nagrzał.
Nie ma wtym zupełnie nic dziwnego.
Chwała mu za to - od tego jest.syngin pisze:Czasami włącza się wiatrak przy chłodnicy.
Skoro się włącza znaczy, że temperatura cieczy chłodzącej osiągnęła najprawdopodobniej 89 stopni.
To dobrzesyngin pisze:Płyn w chłodnicy jest w normie.
Hehe - przyczyna czegosyngin pisze:Jaka może być przyczyna? Jakieś sugestie?
Że silnik ciepły
A więc przyczyną tego, że jest gorący jest to, że jest włączony.
Jakby go nie włączać to byłby zimny
Podsumowując - wszystko wydaje się być w jak najlepszym pożądku
Nie ma się chłopie absolutnie czym przejmować
Jakbyś otworzył maskę VR-a po katowaniu to dopiero byś zobaczył jaka temp. pod machą
Nie ma co szukać dziury w całym - wszystko masz OK
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Jazda w mieście robi swoje, częste ruszania, jazda w korku ,postoje-a silnik pracuje i to ma niebagatelny wpływ na ilość cieplną silnika (praca mechaniczna podzespołów, tarcia tłoków ITP>) jeżeli temperatura nie przekracza magicznych 80-90 st. to jeździć spokojnieChmielu pisze:Powinno być 90.syngin pisze:Problem w tym że silnik się bardzo nagrzewa a wskaźnik temp na liczniku w normie tj. 80st. CPonieważ jest to silnik spalinowy a nie elektryczny (ten drugi też zresztą ciepło wydziela ale nie aż tyle...)syngin pisze:Wczoraj padał deszcz a na masce było widać jak woda paruje z maski, pozatym po otworzeniu maski czuć że się bardzo nagrzał.
Nie ma wtym zupełnie nic dziwnego.Chwała mu za to - od tego jest.syngin pisze:Czasami włącza się wiatrak przy chłodnicy.
Skoro się włącza znaczy, że temperatura cieczy chłodzącej osiągnęła najprawdopodobniej 89 stopni.To dobrzesyngin pisze:Płyn w chłodnicy jest w normie.Hehe - przyczyna czegosyngin pisze:Jaka może być przyczyna? Jakieś sugestie?
Że silnik ciepły
A więc przyczyną tego, że jest gorący jest to, że jest włączony.
Jakby go nie włączać to byłby zimny
Podsumowując - wszystko wydaje się być w jak najlepszym pożądku
Nie ma się chłopie absolutnie czym przejmować
Jakbyś otworzył maskę VR-a po katowaniu to dopiero byś zobaczył jaka temp. pod machą
Nie ma co szukać dziury w całym - wszystko masz OK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 128 gości