VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kamien85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt paź 14, 2008 20:15
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa

Post autor: kamien85 » pn kwie 18, 2016 19:21

Cześć,
auto to VW Corrado i jest w trakcie swapa na 2.8 24V BDE, w weekend walczyłem z elektryka (wcześniej ABF z mk3)
Udało się wszystko podłączyć ale...właśnie jest ale, po przekręceniu kluczyka na zegarach nie zapalają się żadne kontrolki i nie słychać pompy paliwa.
Pomiary wykazały, że ECU nie podaje masy na przekaźnik pompy paliwa, po podaniu masy na krótko, pompa się załącza, auto odpala i po 1-2 sek gaśnie.
Pytania nasuwają mi się dwa, czy jest możliwość, że jest IMMO w Ecu (sprzedający zapewniał, że immo jest zdjęte) i dlatego nie podaje masy na przekaźnik pompy?
Czy to może wina braku kontrolek na zegarach, że nie podaje masy ?
Gdzie szukać przyczyny w braku wszystkich kontrolek po przekręceniu kluczyka?

Z góry dziękuje, za wszelką pomoc.



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa

Post autor: kkkacper » pn kwie 18, 2016 20:42

kamien85, no skoro nic nie swieci co brakuje albo zasilania albo masy, jedno z dwoch.. kontrolki sa niezalezne od ecu w tej kwestii.. przekaznik jest sterowany chyba plusem a nie masa, ale za to reki sobie nie dam uciac bo nie pamietam..

A tao swoja droga to co sie nic nie chwalisz, ze cos dzialasz? :helm:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Jacek6804
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 22:17
Lokalizacja: Złotopole

VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa

Post autor: Jacek6804 » pt kwie 22, 2016 10:57

Ecu podaje masę na przekaźnik pompy, jest to kabelek różowy, albo fioletowy, ale ręki nie daję :P Dodam że nie po każdym przekręceniu zapłonu ecu daje masę na przekaźnik ;)


JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa

Post autor: Dziku VR6 » pt kwie 22, 2016 21:47

Jacek6804 pisze:Dodam że nie po każdym przekręceniu zapłonu ecu daje masę na przekaźnik
No wlasnie... jestem po swapie vr6 12v z 2000r juz ostatni wypust galaxy i to samo zaobserwowalem...


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Jacek6804
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 22:17
Lokalizacja: Złotopole

Re: VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa pali

Post autor: Jacek6804 » ndz kwie 24, 2016 11:50

Dziku VR6 pisze:
Jacek6804 pisze:Dodam że nie po każdym przekręceniu zapłonu ecu daje masę na przekaźnik
No wlasnie... jestem po swapie vr6 12v z 2000r juz ostatni wypust galaxy i to samo zaobserwowalem...
Dokładnie, starsze wersje załaczały pompę po każdorazowym przekręceniu zapłonu a te nowsze już nie.


JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości