Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie, jestem w trakcie swapu AGU do mk3. Wcześniej siedział tam 1.8 ADZ, powiedzcie mi czy muszę swapować heble na 5x100? Jeśli tak to czy muszę zmieniać wahacze na takie z GTI razem z jarzmami? Próbowałem zmienić przeguby wewnętrzne tak żeby zostały stare półosie ale nie pasują.
MK3 ADZ->AGU
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie musisz zmieniać zawieszenia na 5x100, wystarczy, że przełożysz flansze w skrzyni biegów na te z 1.9tdi z golfa 3 i normalnie zakładasz swoje półosie które miałeś (jeśli miałem duże przeguby przy skrzyni, jeśli nie to zakładasz duże przeguby wewnętrzne też z tdi i po sprawie).
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Czy ktoś z was miał styczność z pompami paliwa firmy MEAT & DORIA? Dokładniej chodzi mi o zamiennik pompy bosch 044 http://www.meat-doria.com/product_meat/76035" onclick="window.open(this.href);return false; . Nie szukam na siłę oszczędności bo cena boscha mnie nie powala, ale jeśli ten zamiennik się sprawdza to różnicę 400zł mogę sobie wydać na inne graty do silnika. Co o tym sądzicie?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
darwaz, wez sobie 044 style z fmic np. jak chcesz i tak chinczyka.. tamte sa wzglednie sprawdzone i mozna na nich latac.. ale w jakie moce chcesz celowac, ze pchasz sie w 044? Wydaje mi sie, ze 040 albo walbro pewnie obsluzy to co potrzebujesz wiec lepiej wez mniejsza ale ori i bedziesz mial spokoj.. poza tym roznica 400zl? Nie bardzo wiem w jaki sposob skoro za 500 mozna normalnie ori 044 teraz dostac
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
W okolice 400ps. Nie chcę się koniecznie pchać w 044 ale mam pod ręką te pompy zamienniki Doria nowe po 200zł(044 liczyłem że wyjdzie 600). Zapytałem bo nie znam tej konkretnej firmy i nie wiem co to warte. Nie napisałem że chcę Chińczyka, nie przeszkadza mi że pompa będzie kosztowała 500zł jak ma być niezawodna. Pytam z czystej ciekawości bo dopiero dziś się dowiedziałem o istnieniu tej firmy.kkkacper pisze:darwaz, wez sobie 044 style z fmic np. jak chcesz i tak chinczyka.. tamte sa wzglednie sprawdzone i mozna na nich latac.. ale w jakie moce chcesz celowac, ze pchasz sie w 044? Wydaje mi sie, ze 040 albo walbro pewnie obsluzy to co potrzebujesz wiec lepiej wez mniejsza ale ori i bedziesz mial spokoj.. poza tym roznica 400zl? Nie bardzo wiem w jaki sposob skoro za 500 mozna normalnie ori 044 teraz dostac
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dzięki za pomoc, kupiłem flansze za 20 zł wszystko pasuje. Co zrobić z łapą przednią? Tylna skrzyni pasuje z dizla, tylna rozrządu z mojego starego a przednią mam też kołować z AFN?tom cio pisze:Tak, te też będą dobre.
MK3 ADZ->AGU
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ssarna1 pisze:Dzięki za pomoc, kupiłem flansze za 20 zł wszystko pasuje. Co zrobić z łapą przednią? Tylna skrzyni pasuje z dizla, tylna rozrządu z mojego starego a przednią mam też kołować z AFN?tom cio pisze:Tak, te też będą dobre.
Tak, z afn, abf, ahu ogółem żeby łapa była do skrzyni na linki 02a.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
darwaz, no spoko.. dla mnie to firma krzak o ktorej nie mialem pojecia, a troche w tym siedzenie.. o chinczykach z fmic moge cos napisac bo kumpel z nich korzystal i jakos tam temat ogarniaja, mimo, ze suma sumarum i tak zostaly zmienione haha
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Silnik siedzi teraz czeka mnie elektryka, znalazłem kilka tematów o słynnych czterech wtyczkach do podpięcia, ale w żadnym temacie nie ma dokładnie sprecyzowane co do czego. Np tutaj:tom cio pisze:Tak, z afn, abf, ahu ogółem żeby łapa była do skrzyni na linki 02a.
viewtopic.php?f=140&t=516379" onclick="window.open(this.href);return false;
mamy coś takiego:
"pomarańczowa 6drm
1.szaro biały - deska wskaźników
2.zielono biały - deska wskaźników"
itp, jest kilka przewodów opisanych "deska wskaźników", dwa opisane "klimatyzacja" albo "elektrozawór zbiornika" ale bez żadnych szczegółów, poza tym brakuje rozpiski czarnej 10-pinowej kostki. Czy ma ktoś dokładny opis który przewód do czego służy?
Czy mogę nie podpinać wstecznego i rozrusznika i zostawić to z mojej starej instalacji?
MK3 ADZ->AGU
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Oczywiście, że wsteczny i rozruch zostaje ze starej instalki, po co ciąć i lutować kable Co do kabli to osobiście nie opierałbym się na opisach na forach bo często są błędy, znajdź schemat i dojdziesz który kabelek do czego jest, a wtedy wpiąc kilka kabli w skrzynkę mk3 to już z górki.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No o ile ze schematami do AGU nie miałem problemów, to do ADZ mam Potrzebny mi schemat ideowo-montażowy, w książce sam naprawiam jest ideowy i nie jest on zbyt pomocny bo nie ma tam w ogóle złącz
Poratuje ktoś? Pomocna byłaby nawet rozpiska ecu i tego okrągłego złącza przy głowicy
Poratuje ktoś? Pomocna byłaby nawet rozpiska ecu i tego okrągłego złącza przy głowicy
MK3 ADZ->AGU
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ADZ to nie jest 1.8 8v z mk3 seryjne? Jak tak no to bliźniak z abs i aam tyle że ma immo dołożone. Rozpiskę skrzynki bezpieczników masz tu: http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości