Upg czy korek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz mar 02, 2014 22:48
Upg czy korek
Mam problem z moim Afn em. W grudniu zaczęło mi ciec z pompy wody. Po wymianie zauważyłem że węże są bardzo twarde i ciężko upuścić ciśnienie żeby płynu nie wywalilo ale silnik nie ma problemów z temperaturą i wywalaniem płynu. Ciśnienie w układzie rosło na tyle, płyn wypychało że zbiorniczka aż do momentu zapalenia się kontrolki, trzeba było upuscic ciśnienie poziom wracał ale po miesiącu znowu poddała się pompa. Wymieniłem na nową razem z korkiem ale nie było żadnej poprawy. Zmieniłem koroke na czarny z Passata b4 tdi (moje oba były niebieskie). Ciśnienie było na wężach nadal ale słychać było że kotek upuscic ciśnienie, między czasie pompa się poddała. Tu zaczyna dziać się magia zaczęło się robić coraz cieplej i pompa przestała ciec a wczoraj robiłem dezynfekcje klimy i po 15min chodzenia silnika na wolnych obrotach ciśnienia w wężach brak,wypieków także. Teraz nie wiem czy brać się za głowice czy to może coś innego.
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
Upg czy korek
na wolnych obrotach może być ok,ale podczas jazdy normalnej czy ostrej problem może się powtarzać.
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
https://auto-doctorek.jimdo.com/
Upg czy korek
Upg. Korek nie ma nic do tego. Konstrukcja korka jest tak prosta ze szkoda tam mówić o jego uszkodzeniu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz mar 02, 2014 22:48
Re: Upg czy korek
Co nie zmienia faktu, że dwa korki w tym jeden nowy febi nie puszczały nic. Wczoraj go przegoniłem to węże nawet twarde ale szału nie ma. Tak myślałem, to jednak będzie UPG ale chciałem się upewnić.
Upg czy korek
Test jest guwno wart bo wszyscy piszą o tym a nigdy z tego nie kozystali. Ja nie wiem po co to pisać jak się tego nigdy nie robilo-po co wprowadzać w błąd.
Co do korka to co może być z nim nie tak? Tam jest uszczelka z dekielkiem i dusi na to sprężyna odpowiedniej siły. Teraz albo sprężyna pękła czy coś w tym stylu i puszcza ciśnienie co niczym złym nie będzie. Druga opcja to się zaklinowalo to ze nie puszcza ciśnienia wcale. Korek jest właśnie tylko po to by upuscic ciśnienia jak się układ zagotuje bo staliśmy w korku w lato albo jedziemy z przyczepa w górach i układ się nie wyrobił. Lub też siadła głowica lub upg i ciśnienie idzie w układ. Poziom cieczy się podnosi zapowietrza się. Braki nagrzewania po butowaniu i kipi ze zbiornika a za chwilę trzeba dolewac płynu.
Co do korka to co może być z nim nie tak? Tam jest uszczelka z dekielkiem i dusi na to sprężyna odpowiedniej siły. Teraz albo sprężyna pękła czy coś w tym stylu i puszcza ciśnienie co niczym złym nie będzie. Druga opcja to się zaklinowalo to ze nie puszcza ciśnienia wcale. Korek jest właśnie tylko po to by upuscic ciśnienia jak się układ zagotuje bo staliśmy w korku w lato albo jedziemy z przyczepa w górach i układ się nie wyrobił. Lub też siadła głowica lub upg i ciśnienie idzie w układ. Poziom cieczy się podnosi zapowietrza się. Braki nagrzewania po butowaniu i kipi ze zbiornika a za chwilę trzeba dolewac płynu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Upg czy korek
wesol,
Ja robiłem ten test, choć nie własnoręcznie. Wykazał spaliny w układzie chłodzenia i otrzymałem informacje, że trzeba zdzierać głowice. Co do korka- ma on trzymać ciśnienie. Podwyższa to temperaturę wrzenia płynu (fizyka), a z własnych obserwacji na przykładzie mk2-tylko szczelny układ pracuje prawidłowo. Konkretnie, na starym korku miałem zawsze ubytki płynu (100-200 ml na pół roku), oraz co ważniejsze wentylator chodził jak chciał. Raz się właczał ładnie za połową, czasem zaraz przed czerwonym polem. Po wymianie samego korka-ubytków brak (już nigdy nie dolałem), wentylator zawsze właczał się ciutke za połową. Więc korek ma znaczenie. Oczywiście nadmiar ciśnienia ma upuszczać, ale do pewnej granicy (bodajże 1 bar) ma trzymać.Test jest guwno wart bo wszyscy piszą o tym a nigdy z tego nie kozystali. Ja nie wiem po co to pisać jak się tego nigdy nie robilo-po co wprowadzać w błąd.
Co do korka to co może być z nim nie tak? Tam jest uszczelka z dekielkiem i dusi na to sprężyna odpowiedniej siły. Teraz albo sprężyna pękła czy coś w tym stylu i puszcza ciśnienie co niczym złym nie będzie. Druga opcja to się zaklinowalo to ze nie puszcza ciśnienia wcale. Korek jest właśnie tylko po to by upuscic ciśnienia jak się układ zagotuje bo staliśmy w korku w lato albo jedziemy z przyczepa w górach i układ się nie wyrobił. Lub też siadła głowica lub upg i ciśnienie idzie w układ. Poziom cieczy się podnosi zapowietrza się. Braki nagrzewania po butowaniu i kipi ze zbiornika a za chwilę trzeba dolewac płynu.
Upg czy korek
problemw tym ze te testy wywalaja wyniki takie ze smiac sie chce albo w deislu wywala ze puscila uszczlka w benzynowcu. Poza tym jedno sprwdzenie nie czyni reguły. Cisnienei w ukladzie nie jest jakeis mega duze i jest w okolicy 0.8 bara nadcisnienia to nie szybkowar by tam bylo duze cisnienie i temperatura wrzenia ciecyz drastycznie szla w gore. Poza tym glikol juz sam w sobie ma wysoka temp wrzenia. Korek to naprawde nie element z NASA zeby robic z tego niewiadomo co. Tak jak pislame sprezynka gumka i ot cala filozofia.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz mar 02, 2014 22:48
Re: Upg czy korek
Przez to, że wcześniejsze korki nie puszczały myślałem, kiepskie pompy kupuje. Pytałem bo myślałem że te kolory robią różnice. Wcześniej jak miałem problem z paleniem na ciepło to wszyscy w okolicy mówili, że trzeba mapy robić, posłuchałem internetów i zacząłem od rozrusznika i kręci najlepiej we wsi;-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 136 gości