Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Johnatan » pn kwie 11, 2016 00:14

Zamintowalem pompe pod podwoziem z mk2 i problem znikł. Mam jeszcze takie pytanko. Pod zderzakiem mam Cooler ,chłodnice klimy i chiński grill Ala plaster miodu. Auto na wolnych obrotach chodzi ładnie a podczas jazdy się gotuje, jadę 60km/h i wentylatory się włączają. Chłodnica na dwa wentylatory oczywiscie. Staje autem a silnik gulgoce że szok. Ktoś miał Takie problemy? Nie mam elektrycznej pompy wody, jest ona wymagana?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » wt kwie 12, 2016 21:28

jaka duża chłodnica ? jak nie masz tej z g60 to zapomnij lub chociaż z passata 2.0 tą dużą można też dać z przodu wentylatory pchające te cienkie z fmic . lub próbować grubszą chłodnice .



A ja mam pytanko pakował ktoś wtryski z subaru WRX te niebieskie ???


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » śr kwie 13, 2016 00:00

homer21, sprecyzuj pytanie w kwestii wtryskow to moze Ci odpowiem :jezor:

Johnatan, termostat dobry? Odpowietrzony na pewno poprawnie?


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » śr kwie 13, 2016 09:12

kkkacper, Chodzi o Oporności i jak to wygląda na gniazdach agu ?


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » śr kwie 13, 2016 10:28

i flow, numer wtrysku, producent ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » śr kwie 13, 2016 17:17

homer21, wtrysk jak wtrysk.. wysokoomowy jesli mowisz o denso.. musisz zmienic oringi bo w japoncach sa inne i jak nie masz dwoch lewych rak to wszystko siadzie.. wydajnosc ponad 400 ccm jakos z tego co pamietam..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » śr kwie 13, 2016 20:13

kkkacper, Lewych rąk nie mam :P czyli mówisz że pasowało by po niewielkich przeróbkach i polutowaniu wtyczek EV6 ? wydajność chyba 440cc . Wolał bym MJY z rovera ale nigdzie ich nie ma


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » śr kwie 13, 2016 23:55

homer21, mialem 440tki "blue giant" ale ostatnie dzis sprzedalem.. mam jeszcze fajne 480tki siemensa nowe jakbys byl zainteresowny.. z tego co kojarze wtryski z subaru nie maja wtyku ev6, ale jakich wtyczek bys nie potrzebowal to mam wszystkie nowe rodzaje od reki, zarobisz sobie tylko piny i ogien, oringi tez zreszta bym znalazl takie jak trzeba.. jak cos to wal na priv.. :pub: aha.. no i pamietaj zeby wydajnosc na 3 barach/43.5psi patrzec, bo czesto amerykance i czasem japonce maja wydajnosc na innym cisnieniu podana ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » czw kwie 14, 2016 00:03

a jaka cena ???? za te 480 ? to na 3bar ? szukam 440-480 max na 3bar ale żeby tez nie było kosmicznie drogo


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » czw kwie 14, 2016 00:21

homer21, na priv zapraszam..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz kwie 17, 2016 00:16

Pany pytanie . Czy cewkę np z tfsi 4pin da rade zaaplikowac do agu ??? tam są 3 piny


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » ndz kwie 17, 2016 01:03

homer21, da rade tylko bedziesz jeszcze dodatkowo potrzebowal cos w tym stylu..

http://sidmotorsport.pl/pl/s/874-adapte ... i-fsi.html


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz kwie 17, 2016 10:06

kkkacper, Kacper ja chce to w inny dekiel wsadzić dlatego i to bedzie zbędne :D tylko jak z kwestią jednego pinu ??


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz kwie 17, 2016 10:38

Czwarty pin to dodatkowa masa dla modułu wbudowanego w cewke. Ja juz skompletowalem wszystko i jak bede mial troche czasu to podlacze. Na razie wzialem cewki AUM.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości