Mk2 JR przelot
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mk2 JR przelot
Witam. Mam jak narazie silnik jr rocznik 87.
I chcę zrobić wydech przelotowy.
I mam parę pytań do was
Z czego to zrobić?
Początkowy tłumik zostawić potem dać np wkłady kominowe 2.5" i jakiś końcowy np z alledrogo z gti za 80zl jest ?
Czy jednak trochę źle to rozumiem?
I drugie pytanko tak jak napisałem narazie mam silnik jr i pewnie będzie przez jakiś dłuższy czas ale potem chce snapa zrobić na asz 1.9 i ten wydech przelotowy co bym miał w moim JR mogę dać potem do ASZ?
Liczę na waszą pomoc pozdrawiam
@edit:
Czy jak bd mieć przelot to potem bardziej dymi ?
I chcę zrobić wydech przelotowy.
I mam parę pytań do was
Z czego to zrobić?
Początkowy tłumik zostawić potem dać np wkłady kominowe 2.5" i jakiś końcowy np z alledrogo z gti za 80zl jest ?
Czy jednak trochę źle to rozumiem?
I drugie pytanko tak jak napisałem narazie mam silnik jr i pewnie będzie przez jakiś dłuższy czas ale potem chce snapa zrobić na asz 1.9 i ten wydech przelotowy co bym miał w moim JR mogę dać potem do ASZ?
Liczę na waszą pomoc pozdrawiam
@edit:
Czy jak bd mieć przelot to potem bardziej dymi ?
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Mk2 JR przelot
Kup se rurę Fi 60 z najcięższą ścianką i łącznik elastyczny i pociągnij go od początku do końca a końcowy tłumik ten z GTI co się nie mylę jest na fi 60 więc wszystko będzie grać Ja bym z kwasówy łupnął oczywiście jak masz kasę i spawarkę
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
Mk2 JR przelot
Developers, czemu z najcięższą?
z kwasówki o ile drozej bedzie??
do tej rury fi60 nie bedzie potrzebna spawarka?
czyli coś takiego? http://estd.pl/pl/rury-proste/284-rura- ... zewna.html" onclick="window.open(this.href);return false; czyli w sumie 2 by stykly i na koniec ten końcowy z gti i idealnie
z kwasówki o ile drozej bedzie??
do tej rury fi60 nie bedzie potrzebna spawarka?
czyli coś takiego? http://estd.pl/pl/rury-proste/284-rura- ... zewna.html" onclick="window.open(this.href);return false; czyli w sumie 2 by stykly i na koniec ten końcowy z gti i idealnie
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Mk2 JR przelot
no czemu ? bo będzie ważyć dużo a kwasiak od początku do końca wyjdzie cię około 250zł z kolankami, spawara potrzebna Zależy w ile celujesz łączeń czy dwa czy 3. Z czarnego spokojnie do 100zł wyjdzie Cb Ja tam mam zniżki
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
Mk2 JR przelot
Ok coraz lepiej )
I dźwięk będzie lepszy? ^^
A dymic będzie bardziej czy tak samo?
A i jeszcze jedno gdzieś wyczytałem że lepiej dać rurę 3cale do auta z turbina. Prawda? Wtedy bym jedynie dał jakies zwężenie żeby weszło do końcowego z gti co ma 60
I dźwięk będzie lepszy? ^^
A dymic będzie bardziej czy tak samo?
A i jeszcze jedno gdzieś wyczytałem że lepiej dać rurę 3cale do auta z turbina. Prawda? Wtedy bym jedynie dał jakies zwężenie żeby weszło do końcowego z gti co ma 60
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Mk2 JR przelot
Dźwięk ? Hymm to nie benzyna tylko klekoczący diesel Spokojnie możesz też upchać większą średnicę tylko potem do końcowego musisz dać jakąś redukcję i po problemie Jak lubisz kombinować to kombinuj ale koszt skoczy do góry A co do dymienia ? zależy co masz po modzone z silnikiem pompą paliwa
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
Mk2 JR przelot
Ok ok dzięki
W sumie racja co do dźwięku bo co w końcu może być lepsze dla ucha niż klekot diesla
Po modzone narazie nic ale będzie turbo podkręcanie:)
W sumie racja co do dźwięku bo co w końcu może być lepsze dla ucha niż klekot diesla
Po modzone narazie nic ale będzie turbo podkręcanie:)
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
Mk2 JR przelot
Najpierw wykorzystaj przelot fabrycznego wydechu później kombinuj, o ile mi wiadomo na rurach fabrycznych 55mm auta legitymowały się mocami w okolicach 200 koni, dalej chcesz robić wydech? Moim zdaniem nie ta kolejność...
Mk2 JR przelot
drakula500, ale chyba nic się nie stanie ogólnie coś przybędzie na mocy trochę? tak tylko żeby się zbierał np lepiej.
powiem tak narazie chce zrobić przelot do tego JR może dużo nie poprawi ale może coś da, ale w planach mam ogólnie swapa na 1.9 asz i wtedy bym se ten przelot przełożył trochę porzeźbiłbym i by podszedł chociaż będzie trochę czasu zaoszczędzonego i zobaczę jak to chodzi na JR
powiem tak narazie chce zrobić przelot do tego JR może dużo nie poprawi ale może coś da, ale w planach mam ogólnie swapa na 1.9 asz i wtedy bym se ten przelot przełożył trochę porzeźbiłbym i by podszedł chociaż będzie trochę czasu zaoszczędzonego i zobaczę jak to chodzi na JR
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Mk2 JR przelot
I tak bedziesz musial poczatek wydechu rzezbic po swapie, wiec jakbym miał to ciąć i poprawiać to dałbym sobie siana na tym JR (niepotrzebna robota). Mocy bez modów większych nie przybedzię, tylko placebo.
Mk2 JR przelot
Ok, czyli w takim razie olewam
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Do zamknięcia.
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Do zamknięcia.
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości