Moja dzisiejsza diagnoza VAG-COMem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Moja dzisiejsza diagnoza VAG-COMem

Post autor: HellMan » śr paź 04, 2006 21:12

Cyl 1: -0,07
Cyl 2: -0,19
Cyl 3: 0,40

Jak mniemam powyższe wyniki są ok. Prawda?

Niestety niedobrze jest z wykresem TDITiming. Wartość oscyluje wokół 7 (+-2).
Wykresik jest podany jako załącznik.

I tu pytanie do speców:
Jakie mogą być konsekwencje takiego kąta?
Gdzie w okolicy Ostrołęki mogę to ustawić?
Ile może to mniej węcej kosztować i trwać?

Jak dzwoniłem do jednego z serwisów BOSCH to facet mi powiedział, że nie mają jakiegoś urządzenia (nie pamiętam jakiego).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr paź 04, 2006 21:40

Sam możesz to ustawić.
ściągasz osłone paska rozrządu, luzujesz 2 nakrętki trzymające pompę od strony koła, jedną od strony pompy i jedną od tyłu pompy... popychasz pompe do tyłu auta, kontrujesz i sprawdzasz czy już jest dobrze...
Obawiam się, że przy takim początku tłoczenia wałek tez jest źle ustwaiony, należałoby sprawdzić.



HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » śr paź 04, 2006 21:48

uysy pisze:Sam możesz to ustawić.
Bałem się, że jak podłącze kabel to coś poprzestawiam a Ty mi mówisz żebym głębiej grzebał :bajer:
uysy pisze:popychasz pompe do tyłu auta, kontrujesz i sprawdzasz czy już jest dobrze...
A kiedy będzie dobrze? Muszę wiedzieć żeby jeszcze u mechaniora przed zakładem sprawdzić.
uysy pisze:Obawiam się, że przy takim początku tłoczenia wałek tez jest źle ustwaiony, należałoby sprawdzić.
Powiedz mi dokładnie jaki wałek żebym wiedział co powiedzieć mechanikowi jak pojadę na ustawienie.



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr paź 04, 2006 21:58

1.Ustawić wał korbowy na 0
2.Sprawdzić (przyrządem do blokowania wałka) czy jest ustawiony na 0
3. jeśli nie jest - zbić kólko z wałka
3 ustawić wałek na 0 i dokręcic kólko
4. ustawić pompę... (jeśli się okaże, że jest przestawiona o ząb - zdejmujemy pasek i cała procedura od nowa)
Nie używać flamastrów, kredy, korektora, farb plakatówek itd ;) :helm:



HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » śr paź 04, 2006 22:07

uysy, nie nabijaj się (kredy, korektora, farb plakatówek...). Chcę go zrobić dobrze a mam na to tylko najbliższą sobotę. Najgorsze czego się obawiam to, że znowu trafię na "Pana Miecia, który zna się".



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr paź 04, 2006 22:39

Nie nabijam się, tylko taka niestaty jest rzeczywistość...
To Ci pomoże patrzeć Panu Mieciowi na ręce :) (w odwrotnej kolejności mi się wkleiły ale nie chce mi się juz zamieniać) ;)
pasek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pompa:
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr paź 04, 2006 23:49

uysy pisze:1.Ustawić wał korbowy na 0
2.Sprawdzić (przyrządem do blokowania wałka) czy jest ustawiony na 0
3. jeśli nie jest - zbić kólko z wałka
3 ustawić wałek na 0 i dokręcic kólko
4. ustawić pompę... (jeśli się okaże, że jest przestawiona o ząb - zdejmujemy pasek i cała procedura od nowa)
Nie używać flamastrów, kredy, korektora, farb plakatówek itd ;) :helm:
eee tam dobra kreda nie jest zła :helm:
co do plakatówek to jakaś nowa technologia :wink:



HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » czw paź 05, 2006 07:36

uysy, niemieckiego nie znam na tyle by przeczytać taką dokumentację. Ale spytam może tak:
Jaki powinien być prawidłowy timing? Jaka tolerancja?



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw paź 05, 2006 09:44

Masz 3 kreski - niebieska to ideał a czerwona i zielona - tolerancja.



HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » czw paź 05, 2006 09:46

uysy, ok dzięki.

[ Dodano: Czw Paź 12, 2006 08:42 ]
Po zmianach: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=708499



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 262 gości