Moja dzisiejsza diagnoza VAG-COMem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Moja dzisiejsza diagnoza VAG-COMem
Cyl 1: -0,07
Cyl 2: -0,19
Cyl 3: 0,40
Jak mniemam powyższe wyniki są ok. Prawda?
Niestety niedobrze jest z wykresem TDITiming. Wartość oscyluje wokół 7 (+-2).
Wykresik jest podany jako załącznik.
I tu pytanie do speców:
Jakie mogą być konsekwencje takiego kąta?
Gdzie w okolicy Ostrołęki mogę to ustawić?
Ile może to mniej węcej kosztować i trwać?
Jak dzwoniłem do jednego z serwisów BOSCH to facet mi powiedział, że nie mają jakiegoś urządzenia (nie pamiętam jakiego).
Cyl 2: -0,19
Cyl 3: 0,40
Jak mniemam powyższe wyniki są ok. Prawda?
Niestety niedobrze jest z wykresem TDITiming. Wartość oscyluje wokół 7 (+-2).
Wykresik jest podany jako załącznik.
I tu pytanie do speców:
Jakie mogą być konsekwencje takiego kąta?
Gdzie w okolicy Ostrołęki mogę to ustawić?
Ile może to mniej węcej kosztować i trwać?
Jak dzwoniłem do jednego z serwisów BOSCH to facet mi powiedział, że nie mają jakiegoś urządzenia (nie pamiętam jakiego).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Sam możesz to ustawić.
ściągasz osłone paska rozrządu, luzujesz 2 nakrętki trzymające pompę od strony koła, jedną od strony pompy i jedną od tyłu pompy... popychasz pompe do tyłu auta, kontrujesz i sprawdzasz czy już jest dobrze...
Obawiam się, że przy takim początku tłoczenia wałek tez jest źle ustwaiony, należałoby sprawdzić.
ściągasz osłone paska rozrządu, luzujesz 2 nakrętki trzymające pompę od strony koła, jedną od strony pompy i jedną od tyłu pompy... popychasz pompe do tyłu auta, kontrujesz i sprawdzasz czy już jest dobrze...
Obawiam się, że przy takim początku tłoczenia wałek tez jest źle ustwaiony, należałoby sprawdzić.
Bałem się, że jak podłącze kabel to coś poprzestawiam a Ty mi mówisz żebym głębiej grzebałuysy pisze:Sam możesz to ustawić.
A kiedy będzie dobrze? Muszę wiedzieć żeby jeszcze u mechaniora przed zakładem sprawdzić.uysy pisze:popychasz pompe do tyłu auta, kontrujesz i sprawdzasz czy już jest dobrze...
Powiedz mi dokładnie jaki wałek żebym wiedział co powiedzieć mechanikowi jak pojadę na ustawienie.uysy pisze:Obawiam się, że przy takim początku tłoczenia wałek tez jest źle ustwaiony, należałoby sprawdzić.
1.Ustawić wał korbowy na 0
2.Sprawdzić (przyrządem do blokowania wałka) czy jest ustawiony na 0
3. jeśli nie jest - zbić kólko z wałka
3 ustawić wałek na 0 i dokręcic kólko
4. ustawić pompę... (jeśli się okaże, że jest przestawiona o ząb - zdejmujemy pasek i cała procedura od nowa)
Nie używać flamastrów, kredy, korektora, farb plakatówek itd
2.Sprawdzić (przyrządem do blokowania wałka) czy jest ustawiony na 0
3. jeśli nie jest - zbić kólko z wałka
3 ustawić wałek na 0 i dokręcic kólko
4. ustawić pompę... (jeśli się okaże, że jest przestawiona o ząb - zdejmujemy pasek i cała procedura od nowa)
Nie używać flamastrów, kredy, korektora, farb plakatówek itd
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
eee tam dobra kreda nie jest złauysy pisze:1.Ustawić wał korbowy na 0
2.Sprawdzić (przyrządem do blokowania wałka) czy jest ustawiony na 0
3. jeśli nie jest - zbić kólko z wałka
3 ustawić wałek na 0 i dokręcic kólko
4. ustawić pompę... (jeśli się okaże, że jest przestawiona o ząb - zdejmujemy pasek i cała procedura od nowa)
Nie używać flamastrów, kredy, korektora, farb plakatówek itd
co do plakatówek to jakaś nowa technologia
uysy, ok dzięki.
[ Dodano: Czw Paź 12, 2006 08:42 ]
Po zmianach: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=708499
[ Dodano: Czw Paź 12, 2006 08:42 ]
Po zmianach: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=708499
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości