Fala tłokorozdzielacza 11mm

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: bzdzioch1 » ndz kwie 10, 2016 16:05

KLICHO doczytaj co kolega zrobił.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: KLICHO » ndz kwie 10, 2016 16:16

Aaa w korusie 988 :) Ale co nie zmienia faktu że wydany korpus ma AFN a najlepiej żebrowana bo ma lepszą sekcje wstępną + ustawienie ciśnienia na około 14 bar i jak ma się fale DE 143 to ją a jak nie DE 110 :) Reszta fali to są śmieci nie wydajne są.



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: tomek08 » ndz kwie 10, 2016 16:28

Witam,
KLICHO pisze:Ale co nie zmienia faktu że wydany korpus ma AFN a najlepiej żebrowana bo ma lepszą sekcje wstępną + ustawienie ciśnienia

to pompa wstępna z pompy 988, jest mniej wydajna, niż z AFN?
ASV, ma tą samą pompę wstępną co AFN, czy gorszą?


Tomek

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: KLICHO » ndz kwie 10, 2016 16:33

Zgadza się ASVi AFN mają tą samą 1z ma gorszą :) dodajmy że ASV i reszta /AFN mają wyższe ciśnienie wewnętrzne zaworek jest wbity na 5.25 mm a w 1z chyba 3.75 coś koło tego



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: tomek08 » ndz kwie 10, 2016 16:41

Tak, tak, co do ciśnienia wewnętrznego to wiem, o co chodzi. Chodziło mi o tę pompy wstępne.
Chyba nie jest regułom, głębokość wpicia zaworka, bo np. jedna pompa jest bardziej zużyta, druga mniej?
Jednak masz rację zauważyłem, że np. w ASV zaworek jest wbity głębiej niż np. 1Z, tu masz rację.
Ja zazwyczaj zakładam zegar i sprawdzam co tam w środku słychać, ale dzięki za objaśnienie, o co mniej więcej kaman. :pub:
Jeszcze mnie interesuje co do pompy wstępnej w tej 988?
Tak po mojemu, to powinna być przynajmniej, tak wydajna, jak w AFN, czy się mylę?


Tomek

soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: soprano89 » ndz kwie 10, 2016 16:44

Ciśnienia jeszcze nie mierzyłem bo dopiero założona została i Nie było na to czasu jutro pomiar zrobię dokładny manometrem ale widzę że to nie chyba raczej nie wina ciśnienia w pompie no zaworem dość głęboko siedzi 5.1 a w pompie afn która. Mam i auto jedzie normalnie jest jak kolega pisze na ~ 5.25 taka różnica wynajem mi się że nie powinna mieć aż takiego znaczenia jak auto jedzie fali de 110 nie mam akurat pod (ręką jak ktoś ma odkupie) mialem do dyspozycji tylko 2 pompy z 1z



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: KLICHO » ndz kwie 10, 2016 16:49

Z tego co wiem wbicie na około 6mm przy zdrowej pompie powinno dać 14 bar ale dla ori pompy :)

soprano09 co jak co ale proponował bym Ci tą hybrydę jak masz możliwość ma korpusie AFN :) i zostawić fale de 110



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: palio » ndz kwie 10, 2016 16:50

KLICHO, zakładając, że mam założoną pompę 988 kompletna tylko fala inna - to ta pompa jest gorsza od AFNa? Mam nadzieję, że wiesz do czego służy zaworek ciśnienia wewnętrznego i nie trzeba tłumaczyć. Oczywiście auto 1z.



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: dawid13132 » ndz kwie 10, 2016 16:52

Tomku korpus 988 jest ok, testowane u mnie.
soprano89, nie jedzie auto i co? Dymi czy po prostu nie ma mocy? Jaka dawka?
Klicho nie gadaj głupot że 988 gorszy od afn...
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2016 16:53 przez dawid13132, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: KLICHO » ndz kwie 10, 2016 16:53

Wiem wiem :) Do czego służy zaworek ciśnienia wewnętrznego. I nie raz się spotkałem że ktoś zrobił hybrydę i samochód nie szedł po wbiciu zaworka była poprawa to też jest bardzo ważne. Ogólnie korpusy z pomp z renówek nie są wydajne po przez sekcje wstępną.



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Re: Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: palio » ndz kwie 10, 2016 16:55

KLICHO pisze: Ogólnie korpusy z pomp z renówek nie są wydajne po przez sekcje wstępną.
Wiesz to z doświadczenia czy gdzieś wyczytałeś :chytry:
Bo większość mówi zupełnie co innego a potwierdza to chociażby kolega wyżej dawid13132.



soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: soprano89 » ndz kwie 10, 2016 16:55

Aha jutro porobię logi dokładnie jeszcze raz i zobaczymy czy dynamiczny wyrabia i będzie wiadomo co grane z ciśnieniem druga sprawa jest tak że podłączam właśnie kompa i widzę że wyskoczył błąd z nastawnika 01268 jutro przeżuce inny nastawnik i zobaczę co będzie choć wydaje mi się ze gdzieś problem jest w pompie



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: dawid13132 » ndz kwie 10, 2016 16:55

palio, to jeżeli pompa sprawna to spokojnie 2xx robisz z palcem w d :pub:
KLICHO pisze:Ogólnie korpusy z pomp z renówek nie są wydajne po przez sekcje wstępną.
a to ciekawe :smoke:


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: KLICHO » ndz kwie 10, 2016 16:57

Z własnego doświadczenia nie ale kręcę się wokół paru tunerów i nie były one za wydaje :) Potem przekładali do korpusów z AFN czy nawet 107J i była inna bajka. Nawet sam znajomy był przykładem bo chciał iść na łatwiznę i wkładał pompę od renówki pamiętam że miał problem z poszarpywaniami . Mimo iż zrobił korektę dalej nie było tak jak trzeba. Przełożył do korpusu AFN gładkiego samochód odżył. Jeszcze pamiętam że sagon się wypowiadał w +/- korpusach pomp.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2016 17:01 przez KLICHO, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości