Fala tłokorozdzielacza 11mm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Aaa w korusie 988 Ale co nie zmienia faktu że wydany korpus ma AFN a najlepiej żebrowana bo ma lepszą sekcje wstępną + ustawienie ciśnienia na około 14 bar i jak ma się fale DE 143 to ją a jak nie DE 110 Reszta fali to są śmieci nie wydajne są.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Witam,
to pompa wstępna z pompy 988, jest mniej wydajna, niż z AFN?
ASV, ma tą samą pompę wstępną co AFN, czy gorszą?
KLICHO pisze:Ale co nie zmienia faktu że wydany korpus ma AFN a najlepiej żebrowana bo ma lepszą sekcje wstępną + ustawienie ciśnienia
to pompa wstępna z pompy 988, jest mniej wydajna, niż z AFN?
ASV, ma tą samą pompę wstępną co AFN, czy gorszą?
Tomek
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Zgadza się ASVi AFN mają tą samą 1z ma gorszą dodajmy że ASV i reszta /AFN mają wyższe ciśnienie wewnętrzne zaworek jest wbity na 5.25 mm a w 1z chyba 3.75 coś koło tego
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Tak, tak, co do ciśnienia wewnętrznego to wiem, o co chodzi. Chodziło mi o tę pompy wstępne.
Chyba nie jest regułom, głębokość wpicia zaworka, bo np. jedna pompa jest bardziej zużyta, druga mniej?
Jednak masz rację zauważyłem, że np. w ASV zaworek jest wbity głębiej niż np. 1Z, tu masz rację.
Ja zazwyczaj zakładam zegar i sprawdzam co tam w środku słychać, ale dzięki za objaśnienie, o co mniej więcej kaman.
Jeszcze mnie interesuje co do pompy wstępnej w tej 988?
Tak po mojemu, to powinna być przynajmniej, tak wydajna, jak w AFN, czy się mylę?
Chyba nie jest regułom, głębokość wpicia zaworka, bo np. jedna pompa jest bardziej zużyta, druga mniej?
Jednak masz rację zauważyłem, że np. w ASV zaworek jest wbity głębiej niż np. 1Z, tu masz rację.
Ja zazwyczaj zakładam zegar i sprawdzam co tam w środku słychać, ale dzięki za objaśnienie, o co mniej więcej kaman.
Jeszcze mnie interesuje co do pompy wstępnej w tej 988?
Tak po mojemu, to powinna być przynajmniej, tak wydajna, jak w AFN, czy się mylę?
Tomek
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Ciśnienia jeszcze nie mierzyłem bo dopiero założona została i Nie było na to czasu jutro pomiar zrobię dokładny manometrem ale widzę że to nie chyba raczej nie wina ciśnienia w pompie no zaworem dość głęboko siedzi 5.1 a w pompie afn która. Mam i auto jedzie normalnie jest jak kolega pisze na ~ 5.25 taka różnica wynajem mi się że nie powinna mieć aż takiego znaczenia jak auto jedzie fali de 110 nie mam akurat pod (ręką jak ktoś ma odkupie) mialem do dyspozycji tylko 2 pompy z 1z
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Z tego co wiem wbicie na około 6mm przy zdrowej pompie powinno dać 14 bar ale dla ori pompy
soprano09 co jak co ale proponował bym Ci tą hybrydę jak masz możliwość ma korpusie AFN i zostawić fale de 110
soprano09 co jak co ale proponował bym Ci tą hybrydę jak masz możliwość ma korpusie AFN i zostawić fale de 110
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Fala tłokorozdzielacza 11mm
KLICHO, zakładając, że mam założoną pompę 988 kompletna tylko fala inna - to ta pompa jest gorsza od AFNa? Mam nadzieję, że wiesz do czego służy zaworek ciśnienia wewnętrznego i nie trzeba tłumaczyć. Oczywiście auto 1z.
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Tomku korpus 988 jest ok, testowane u mnie.
soprano89, nie jedzie auto i co? Dymi czy po prostu nie ma mocy? Jaka dawka?
Klicho nie gadaj głupot że 988 gorszy od afn...
soprano89, nie jedzie auto i co? Dymi czy po prostu nie ma mocy? Jaka dawka?
Klicho nie gadaj głupot że 988 gorszy od afn...
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2016 16:53 przez dawid13132, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Wiem wiem Do czego służy zaworek ciśnienia wewnętrznego. I nie raz się spotkałem że ktoś zrobił hybrydę i samochód nie szedł po wbiciu zaworka była poprawa to też jest bardzo ważne. Ogólnie korpusy z pomp z renówek nie są wydajne po przez sekcje wstępną.
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Re: Fala tłokorozdzielacza 11mm
Wiesz to z doświadczenia czy gdzieś wyczytałeśKLICHO pisze: Ogólnie korpusy z pomp z renówek nie są wydajne po przez sekcje wstępną.
Bo większość mówi zupełnie co innego a potwierdza to chociażby kolega wyżej dawid13132.
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Aha jutro porobię logi dokładnie jeszcze raz i zobaczymy czy dynamiczny wyrabia i będzie wiadomo co grane z ciśnieniem druga sprawa jest tak że podłączam właśnie kompa i widzę że wyskoczył błąd z nastawnika 01268 jutro przeżuce inny nastawnik i zobaczę co będzie choć wydaje mi się ze gdzieś problem jest w pompie
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
Fala tłokorozdzielacza 11mm
palio, to jeżeli pompa sprawna to spokojnie 2xx robisz z palcem w d
a to ciekaweKLICHO pisze:Ogólnie korpusy z pomp z renówek nie są wydajne po przez sekcje wstępną.
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Z własnego doświadczenia nie ale kręcę się wokół paru tunerów i nie były one za wydaje Potem przekładali do korpusów z AFN czy nawet 107J i była inna bajka. Nawet sam znajomy był przykładem bo chciał iść na łatwiznę i wkładał pompę od renówki pamiętam że miał problem z poszarpywaniami . Mimo iż zrobił korektę dalej nie było tak jak trzeba. Przełożył do korpusu AFN gładkiego samochód odżył. Jeszcze pamiętam że sagon się wypowiadał w +/- korpusach pomp.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2016 17:01 przez KLICHO, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości