Wymiana jednego o-ringu na pompie i teraz nie odpala.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Wymiana jednego o-ringu na pompie i teraz nie odpala.

Post autor: bzdzioch1 » ndz kwie 10, 2016 14:32

Nasadka będzie pasować. Co do uszczelki nie bawiłbym się ,w pojedynki kup sobie komplet koszt 40zł i masz wszystkie uszczelki ,a na pewno się przydadzą z biegiem czasu :hmm:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wymiana jednego o-ringu na pompie i teraz nie odpala.

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 11, 2016 19:00

karol8114 pisze:Szanowni forumowicze, czy możecie potwierdzić czy ten oring i klucz będą pasowały do AFN? 1 460 210 349 BOSCH - duży oring pod nietypową śrubą oraz
http://allegro.pl/klucz-nasadka-trojkat" onclick="window.open(this.href);return false; ... 13298.html Dziękuje za odpowiedzi.
Syn w szkole dorobił mi na CNC taki klucz,ale mam taką zaślepkę na stole. Jutro mogę zmierzyć czy ma te 26mm :bajer:
W pewnym sensie,raczej to musi być ten klucz,bo przy pompie tylko ta zaślepka ma podobny rozmiar.
Przychodzą do pompy jeszcze 3 inne klucze o takim kształcie,więc zastanów się,czy nie lepiej kupić kompletu na alegroszu za ok. 50zł,bo może niedługo pójdzie się kochać uszczelka pod nastawnikiem i znów koppować,a co na sztuki,to zawsze drożej.
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... i-1-3-0408" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 39 gości