Smarowanie prowadnic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Smarowanie prowadnic
po tym co piszesz to tak wygląda jakbyś dopiero zaczynał...i nie jeden przyzna mi rację...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob sie 02, 2014 21:40
Smarowanie prowadnic
a wiesz dlaczego sie tak dzieje ?
bo nikt nie zgłebia tematu, zakłda byle jakie klocki byle jakie tarcze byle jak i byle taniej
nie przygladajac sie istotnym sprawom tego zagadnienia
mam wiedze i sie nia dziele, zdając sobie sprawe z tego że napotkam na krytykę
przerabiam mase zestawów hamuclowych do cąłej grupy VAG PSA BMW mercedes itd itp
SWAPy na wieksze rozmiary to w zasadzie codziennosc, tutaj mała próbka:
https://www.facebook.com/AutoSerwisDEVCAR/" onclick="window.open(this.href);return false;
jezeli ma ktos jakis problem to chetnie pomogę, mój telefon jest czynny 24h
info ponizej
bo nikt nie zgłebia tematu, zakłda byle jakie klocki byle jakie tarcze byle jak i byle taniej
nie przygladajac sie istotnym sprawom tego zagadnienia
mam wiedze i sie nia dziele, zdając sobie sprawe z tego że napotkam na krytykę
przerabiam mase zestawów hamuclowych do cąłej grupy VAG PSA BMW mercedes itd itp
SWAPy na wieksze rozmiary to w zasadzie codziennosc, tutaj mała próbka:
https://www.facebook.com/AutoSerwisDEVCAR/" onclick="window.open(this.href);return false;
jezeli ma ktos jakis problem to chetnie pomogę, mój telefon jest czynny 24h
info ponizej
http://www.regeneracja-zaciski.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Smarowanie prowadnic
ja w jakieś swapy nie bawie bo nie ma na to czasu,regenerowałem nie raz i różne tylko osobowe,zestawy zakladam też różne a wręcz takie jakie ktoś sobie życzy ,sobie jak i tym co chcą dobre zakladam trw,textar,gerling nie byle co...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob sie 02, 2014 21:40
Smarowanie prowadnic
nie pisze konkretnie o Tobie tylko o tym co widze i co do mnie przyjezdza
a nie raz tylko płakac sie chce, tarcze zero, klocki same wypadaja, zaciski złom, przewody w proszku
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5749F31F" onclick="window.open(this.href);return false;
a nie raz tylko płakac sie chce, tarcze zero, klocki same wypadaja, zaciski złom, przewody w proszku
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5749F31F" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.regeneracja-zaciski.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Smarowanie prowadnic
nowe klocki do tego i heja...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
Smarowanie prowadnic
I powiedzenie tarcze żyleta przyjmuje nowe znaczenie
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
Smarowanie prowadnic
Panowie nie ma się co kłócić, lepiej zerknąć do tego podobnego tematu i się wypowiedzieć: viewtopic.php?f=183&t=571416&p=6950197#p6950197
A do do niesmarowania niczym:
A do do niesmarowania niczym:
ostatnio przy wymianie klockow i tarcz oraz regeneracji zacisków wyczyściłem prowadnice zacisków te metalowe na tokarce, gumki nowe, a i tak zapiekło przez co nierówno zdarło klocki więc trzeba czymś smarować tylko nie wiem dokładnie czym.devastation pisze:rozbierz sobie zacisk z nowego auta i sprawdz czy tam cos jest posmarowane, nigdy nic tam nie ma
gumki trzeba czyscic wyciorkiem (jest dostepny firmy Ate) a prowadnicie szczotka drucianą
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
Smarowanie prowadnic
w fabryce to nic nie jest smarowane. Mysmy przy pierwszym przegladzie tzw przedsprzedaznym smarowali wszelkie polaczenia gwintowe w podwoziu plus polaczenia przewodow hamulcowych. wlasnie powierzchnie krzie klocek hamulcowy sie porusza i te prowadnice co w nich lata ta gumka z zacisku. Smaruje sie i to jaknajbardziej. Fabryka nie jest wyznacznikiem tylko raczje zrwoy rozasadek, życie i to co robia mechanicy. Ja pierwsze co bym smarowal np w zawieszeniu w vectrze C to w jej tylnym zawieszeniu wielowahaczowym te sruby z lbem do ustawiania geometrii. Zawsze tma byly zonki i ukrecanie srub. Dojscie dretwe i potem kupa brzydkich słów padala. Niby tylko geografia do zrobienia a zawsze kupa nerwów byla.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Smarowanie prowadnic
wesol, czym smarowales
?...te prowadnice co w nich lata ta gumka z zacisku...
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
Re: Smarowanie prowadnic
Zarejestrowałem się tylko żeby to napisać..
Na przyszłość: NIE smarować towotem, grafitowym, miedzianym czy jakimkolwiek smalcem na bazie oleju!
Każdy z nich "rozpuszcza" gumę, dlatego tak mocno trzyma prowadnice (nie zawsze od razu).
Używać tylko smaru neutralnego dla gumy np. sylikonowego.
Dotyczy to tylko prowadnic pracujących w gumie, w innych typu stal-stal nie ma to znaczenia.
Pozdrawiam i szerzcie słowo
Na przyszłość: NIE smarować towotem, grafitowym, miedzianym czy jakimkolwiek smalcem na bazie oleju!
Każdy z nich "rozpuszcza" gumę, dlatego tak mocno trzyma prowadnice (nie zawsze od razu).
Używać tylko smaru neutralnego dla gumy np. sylikonowego.
Dotyczy to tylko prowadnic pracujących w gumie, w innych typu stal-stal nie ma to znaczenia.
Pozdrawiam i szerzcie słowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości