Fala tłokorozdzielacza 11mm

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: palio » śr mar 30, 2016 20:21

Pomierz sobie podkładki i wybierz najcieńszą.



Awatar użytkownika
manus2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:27
Lokalizacja: SPI

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: manus2008 » czw mar 31, 2016 23:03

a może być pompa 982 czy musi być 988 bo tej nigdzie nie ma a jak już jest to po 400zl :0


CZĘŚCi MK III
tel 791-502-254

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: KLICHO » pt kwie 01, 2016 14:10

Najwydajniejszy tłok ma 988 :)



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: bzdzioch1 » ndz kwie 03, 2016 07:10

W jaki sposób sprawdziłeś, że tłok 988 jest wydajniejszy od 107J?



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: KLICHO » ndz kwie 03, 2016 09:49

To juz nie jedni sprawdzili sagon tez opisywal o tym jakie wyniki byly na maszynie probieszczej. Ma inny troche frez jesli bys porownal do 107J. Druga tez sprawa ze ludzie osiagali na hybrydach nawet z fala de 143 lepsze wyniki niz na 107J



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: bzdzioch1 » ndz kwie 03, 2016 13:22

Ktoś widział jakieś wyniki jego prac? "Na forum passata sagon wymiata ",ale żadnych wyników prac..



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: KLICHO » ndz kwie 03, 2016 16:24

Chyba to bylo na forum tdi czy cos juz nie pamietam albo golf 3. Tam bylo ze zdrowa pompa 11ori wydatnosc miala cos delikatnie ponad 200 cm szesciennych a w hybrydzie na tloku 988 wyszlo 253 cm szesciennych. Wlasnie nie moge znalezc tego tematu



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: dawid13132 » pn kwie 04, 2016 00:10

bzdzioch1, ważne że są wyniki na hybrydach i to niezłe. Nieraz jak sie 107j trafi to 220 nie można przekroczyć albo ledwo sie przekroczy. O różnicy cenowej juz nie wspomne.


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: KLICHO » pn kwie 04, 2016 01:15

Zatanawia mnie jaka roznica jest w mocach pomiedzy de110 a de 143



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: dawid13132 » pn kwie 04, 2016 06:40

Fiodor mówił mi że przy samej zmianie fali z de110 na de 143 doszło mu ~9 km , ale to przy 250km+ . Ja osobiście miałem zmieniać, ale 360 zł za niewielki przyrost , więc spasowałem :P


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

Awatar użytkownika
manus2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:27
Lokalizacja: SPI

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: manus2008 » pn kwie 04, 2016 14:03

zobaczymy je chce zrobić hybryde i zobaczymy co z tego będzie :)
jak co mam jedną de143 na zbyciu ;)


CZĘŚCi MK III
tel 791-502-254

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: KLICHO » pn kwie 04, 2016 14:35

Ile bys chcial pisz pw



soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: soprano89 » pt kwie 08, 2016 21:02

Panowie złożyłem pompe 11mm w korpusie 988 tz w niej zmieniłem tylko fale na (de015) sprężyny i podsadzenie z 1z i auto nie jedzie na pompie seryjnej z afn dozo lepiej jedzie w czym może być problem?



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: KLICHO » ndz kwie 10, 2016 14:59

Problem jest w fali De 015 :) Jak masz gdzieś to DE 110 ze sprężynami + przestawiacz kąta :) Po 2 jak masz korpus z AFN to lepiej do niego a najlepiej żebrowany sekcja wstępna jest wydajniejsza od 1z :) Druga sprawa jakie aktualnie masz ciśnienie wewnętrzne ? Przecież jak dałeś 11 do korpusu 1z to ciśnienie to będzie mocno poniżej 7 bar ... a powinno być około 14 przy 2050 obrotów pompy czyli silnika 4100.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości