Golf MK1 1.1 KOMPLEKSOWA ODBUDOWA 2-Gie Życie By Jendra's
Moderator: G0 Karcio
Golf MK1 1.1 KOMPLEKSOWA ODBUDOWA 2-Gie Życie By Jendra's
Newsy hmmm , od ostatniej rzeczy jaką było wsadzenie pieca i zlozenie polosiek dużo poskladalem , brak czasu by coś wrzucić :c
Re: Golf MK1 1.1 KOMPLEKSOWA ODBUDOWA 2-Gie Życie By Jendra
Mam nadzieję, że jednak znajdziesz trochę czasu i coś tam wrzucisz
Golf MK1 1.1 KOMPLEKSOWA ODBUDOWA 2-Gie Życie By Jendra's
Podziwiam. Super jedyneczka. Powodzenia.
VW Golf MK4 GTI TDI Exclusive LC9Z/USA/Artec Turbo P/ ...
Instagram: maciek27vw - tutaj również wstawiam zdjęcia Golfa.
Instagram: maciek27vw - tutaj również wstawiam zdjęcia Golfa.
Golf MK1 1.1 KOMPLEKSOWA ODBUDOWA 2-Gie Życie By Jendra's
Prace przy Mojej Białej Damie , aktualnie stanęły , poskładałem wszystko co już tylko mogłem , czas nazbierać trochę sianka na kupienie wygłuszenia , wygłuszyć ją wyprać dywany zamontować dywany tylną kanapę i uzbroić oba drzwi bo są golutkie nawet bez uszczelek , do tego przedni zderzak kierunki , spryskiwacz i pasy bezpieczeństwa , tak wszystko już obrobione , no i małe czyszczenie Clean Look-a w komorze [ poukładanie kabelków , pochowanie ich i owinięcie czarnym peszelkiem ] tyle prac będę musiał jeszcze zrobić , tak więc JEDZIEMY Z AKTUAL-EM wykonanych prac , Dziękuję Znajomym za ogrom pomocy przy składaniu , wiadomo , że samemu wszystkiego nie da rady zrobić .
Zmontowany wybierak zmiany biegów [ bardziej miejsce łączące lewarek ze skrzynią ] wy-kadmowana obudowa aluminiowe-gumowego złącza
Zakupiona nowa lineczka prędkościomierza [ obu stronnie nakręcana STARY LICZNIK CYCKI ]
Wycięte gumeczki pod wkręty mocujące cały ,, BACHER ,, z nagrzewnicą i obudową nawiewu
Kolejny poradnik , jak powinno być należycie zrobione
Ori przewód alternator-rozrusznik rozkruszył się w rękach , otworzona wtyczka alternatora nowe konektorki [ mama , wsuwki ] nowe przewody , trochę pracy LUT LAMPA i włala , nowiutki przewód .
Zamontowane pedały i reszta lineczek
Kolejne elementy które zostały wsadzone ,, na odpalenie ,, czyli do wymiany chłodnica [ nie mogę nigdzie znaleźć zintegrowanej ze zbiorniczkiem , chyba będzie trzeba dać do dorobienia $$$ ] i węże chłodnicy i nagrzewnicy [ poprzedni właściciel wmontował mixer do gazu w przewód nagrzewnicy a w chłodniczym musiała być loszka ] , nie czepiać się wszystko zostanie należycie wymienione , poziom projektu nie zostanie zaniżony elementami które wystarczy ,, kupić i założyć P & P .
Lekki całokształt
,, NOWE PASUJĄCE TŁUMIKI ,, , cięcie gięcie i w kółko to samo , usytuowanie maxymalnie z największymi luzami między belką tylnym pasem a nadwoziem , wiadomo budą na gwyncie trochę wytrzęsie , a mnie wkur .... ą nawet najmniejsze pukania i drgania , wpadną jeszcze wieszaki z poliuretanu
Atak na tylne prawe nadkole , czyli usytuowanie zbiorniczka grawitacyjnego , gruby przewód odpowietrzenie pierwszej komory zbiornika - wlew , oba cienkie zbiornik-zaworek grawitacyjny - odpowietrzenie na zbiorniku
Auto było tak grubo polane , że w trakcie wkręcania wkrętów stożkowych mocujących wlew do nadwozia pękł lakier przy nich , ubytki wypełnione czarna masą uszczelniającą Elring , naklejona ori naklejka na nadwozie w okolicy wlewu oznajmiająca o silniku benzynowym , korek wlewu hella z klapką zamka [ 3-ci typ ] poprzednie [1 wszy typ bez kluczyka zwykły korek ] [ 2 gi typ korek z zamkiem bez klapki ]
Załączam także schemat ,, UKŁADÓW PALIWOWYCH W MK1 ,,
3 różne
[ standardowy - przewód zasilający i powrotny z czujnikiem poziomu paliwa , wkręcany w górną część zbiornika ] , napęd [ zasys ] paliwa , mechaniczna pompka napęd z krzywki wałka rozrządu
[ Diesel , osobne wejścia w zbiorniku do zasilania i powrotu , czujnik poziomu bez wejścia i wyjścia z przewodami ]
, napęd [ zasys ] pompa wtryskowa
[ i 3-ci , ten o którym nie jeden forumowicz tylko SŁYSZAŁ , k-jetronic [ ori 1.6 eg ] i pompa zasilająca rozdzielacz ]
Wszystkie połączenia na poniższych schematach
Pozdrowienia dla użytkownika MAZZI-EGO
Lecimy dlaej z tematem : Pod sufit
Tak jak miałem , czyli nie ori czarna z gti ka , tylko szara dziurkowana + wykończenia ze skórki cielęcej słupków A + B
Wygłuszenie sufitu Bolibutyl 6 mm od Bitmat.pl
Samo naciągnięcie pod-sufitu nie było tak ciężkie jak mi się wydawało
Zmontowany wybierak zmiany biegów [ bardziej miejsce łączące lewarek ze skrzynią ] wy-kadmowana obudowa aluminiowe-gumowego złącza
Zakupiona nowa lineczka prędkościomierza [ obu stronnie nakręcana STARY LICZNIK CYCKI ]
Wycięte gumeczki pod wkręty mocujące cały ,, BACHER ,, z nagrzewnicą i obudową nawiewu
Kolejny poradnik , jak powinno być należycie zrobione
Ori przewód alternator-rozrusznik rozkruszył się w rękach , otworzona wtyczka alternatora nowe konektorki [ mama , wsuwki ] nowe przewody , trochę pracy LUT LAMPA i włala , nowiutki przewód .
Zamontowane pedały i reszta lineczek
Kolejne elementy które zostały wsadzone ,, na odpalenie ,, czyli do wymiany chłodnica [ nie mogę nigdzie znaleźć zintegrowanej ze zbiorniczkiem , chyba będzie trzeba dać do dorobienia $$$ ] i węże chłodnicy i nagrzewnicy [ poprzedni właściciel wmontował mixer do gazu w przewód nagrzewnicy a w chłodniczym musiała być loszka ] , nie czepiać się wszystko zostanie należycie wymienione , poziom projektu nie zostanie zaniżony elementami które wystarczy ,, kupić i założyć P & P .
Lekki całokształt
,, NOWE PASUJĄCE TŁUMIKI ,, , cięcie gięcie i w kółko to samo , usytuowanie maxymalnie z największymi luzami między belką tylnym pasem a nadwoziem , wiadomo budą na gwyncie trochę wytrzęsie , a mnie wkur .... ą nawet najmniejsze pukania i drgania , wpadną jeszcze wieszaki z poliuretanu
Atak na tylne prawe nadkole , czyli usytuowanie zbiorniczka grawitacyjnego , gruby przewód odpowietrzenie pierwszej komory zbiornika - wlew , oba cienkie zbiornik-zaworek grawitacyjny - odpowietrzenie na zbiorniku
Auto było tak grubo polane , że w trakcie wkręcania wkrętów stożkowych mocujących wlew do nadwozia pękł lakier przy nich , ubytki wypełnione czarna masą uszczelniającą Elring , naklejona ori naklejka na nadwozie w okolicy wlewu oznajmiająca o silniku benzynowym , korek wlewu hella z klapką zamka [ 3-ci typ ] poprzednie [1 wszy typ bez kluczyka zwykły korek ] [ 2 gi typ korek z zamkiem bez klapki ]
Załączam także schemat ,, UKŁADÓW PALIWOWYCH W MK1 ,,
3 różne
[ standardowy - przewód zasilający i powrotny z czujnikiem poziomu paliwa , wkręcany w górną część zbiornika ] , napęd [ zasys ] paliwa , mechaniczna pompka napęd z krzywki wałka rozrządu
[ Diesel , osobne wejścia w zbiorniku do zasilania i powrotu , czujnik poziomu bez wejścia i wyjścia z przewodami ]
, napęd [ zasys ] pompa wtryskowa
[ i 3-ci , ten o którym nie jeden forumowicz tylko SŁYSZAŁ , k-jetronic [ ori 1.6 eg ] i pompa zasilająca rozdzielacz ]
Wszystkie połączenia na poniższych schematach
Pozdrowienia dla użytkownika MAZZI-EGO
Lecimy dlaej z tematem : Pod sufit
Tak jak miałem , czyli nie ori czarna z gti ka , tylko szara dziurkowana + wykończenia ze skórki cielęcej słupków A + B
Wygłuszenie sufitu Bolibutyl 6 mm od Bitmat.pl
Samo naciągnięcie pod-sufitu nie było tak ciężkie jak mi się wydawało
Golf MK1 1.1 KOMPLEKSOWA ODBUDOWA 2-Gie Życie By Jendra's
Konkret działasz i to mi się mega podoba, dbasz o każdy najmniejszy elemencik. czekam na nowe zdj z prac
i zapraszam do sb
https://www.facebook.com/Golf-Mk1-1980- ... 084010424/" onclick="window.open(this.href);return false;
i zapraszam do sb
https://www.facebook.com/Golf-Mk1-1980- ... 084010424/" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf MK1 1.1 KOMPLEKSOWA ODBUDOWA 2-Gie Życie By Jendra's
ustawienie tylnej klapy na ,, SZPARY ,, myślałem , że oszaleje wszystko spasowane po rzeźbieniu przed pod-kładowaniem , montaż i nic nie pasuje ... 3 h spasowywania i jakoś się udało + nowy mięciutki o-ring zamka tylnej klapy i znów Pozdro dla Mazziego
Trochę pod-sufitu + nowy siłownik tylnej klapy i kolejne detale w kadmie + emblematy HŁEHŁEHŁE
Chyba najbardziej żmudna praca , bardziej niż matowanie elementów przed pierwszym podkładem od wewnętrznych stron
czyszczenie uszczelek od wewnątrz [ 4 rowki ] jeden na szybę 3-trzy odpychające
efekt po wyszorowaniu i natarciu odpowiednimi specyfikami , lepszy od nowego , 40 letnia guma wlatuje na salony
Koreczek i sierpy
uje. szyby , kolejne mycia i szorowania
Naklejone słupki A + B skórka z cielęcinki cieniutka i miła w dotyku
Wyszorowana , wyczyszczona Tylna popielniczka Boczka
Tylne boczki 3d , niestety delikatnie zaczęły się rozklejać od wewnątrz , tam gdzie tzw miejsce na łokieć , nic z tym na razie nie robię , nie wiem jakim tworzywem są one oklejone , z jakiego byka jest ta skóra , lecz na pewno nie jest to skaja nie pękaja , 40 lat jeszcze wytrzymały
Idealny spas , Czarne z Czarnym
Ostatnie dolutowywanie prądów z tyłu
Od uja poskładane , a KARTON z magicznymi partsami nadal pełen
Ktoś mi kiedyś powiedział , że kanapy z mk3 do mk1 nie da rady wcisnąć , zatem cel uświęca środki
Kolejnymi elementami które wyremontowałem są oba przednie fronty , ori szkła ori odbłyśniki i wykadmowane ori hella podstawy sklejone na czarną masę uszczelniającą Dirko-Elring , wszystko było by wręcz idealne , iż mocowanie nie są popękane a listewki oba komplety polakierowane na piz.. łosia , iż poprzedniemu właścicielowi musiała pęknąć linka otwierania maski i wyciął wzmocnienie do którego helloskiego forntu znaczek był wpinany , w przyszłości dorwę taki grill i odpicuje go na jajeczko
Polecam spinki forntu od Romix-a nie tak jak boczne , pasują bez zbędnego skrobania materiału
Ogarnięty przewód spryskiwaczy i instalacja w kasecie bezpieczników
Test Tylnych lamp , niby bardzo ciemne , a jednak przejrzyste
Cycki i puste aż 7-dem ścieżek w taśmie , trzeba było podjąć reanimację taśmówki
Reszta wyczyszczonych zamontowanych ,, pierdółek ,,
Całokształt od frontu , pozostało jeszcze jakieś 110 zdjątek które postaram się dodać do końca tygodnia
Dziękuję wszystkim za pomoc przy składaniu , a tak że wam za mobilizację do działań
Trochę pod-sufitu + nowy siłownik tylnej klapy i kolejne detale w kadmie + emblematy HŁEHŁEHŁE
Chyba najbardziej żmudna praca , bardziej niż matowanie elementów przed pierwszym podkładem od wewnętrznych stron
czyszczenie uszczelek od wewnątrz [ 4 rowki ] jeden na szybę 3-trzy odpychające
efekt po wyszorowaniu i natarciu odpowiednimi specyfikami , lepszy od nowego , 40 letnia guma wlatuje na salony
Koreczek i sierpy
uje. szyby , kolejne mycia i szorowania
Naklejone słupki A + B skórka z cielęcinki cieniutka i miła w dotyku
Wyszorowana , wyczyszczona Tylna popielniczka Boczka
Tylne boczki 3d , niestety delikatnie zaczęły się rozklejać od wewnątrz , tam gdzie tzw miejsce na łokieć , nic z tym na razie nie robię , nie wiem jakim tworzywem są one oklejone , z jakiego byka jest ta skóra , lecz na pewno nie jest to skaja nie pękaja , 40 lat jeszcze wytrzymały
Idealny spas , Czarne z Czarnym
Ostatnie dolutowywanie prądów z tyłu
Od uja poskładane , a KARTON z magicznymi partsami nadal pełen
Ktoś mi kiedyś powiedział , że kanapy z mk3 do mk1 nie da rady wcisnąć , zatem cel uświęca środki
Kolejnymi elementami które wyremontowałem są oba przednie fronty , ori szkła ori odbłyśniki i wykadmowane ori hella podstawy sklejone na czarną masę uszczelniającą Dirko-Elring , wszystko było by wręcz idealne , iż mocowanie nie są popękane a listewki oba komplety polakierowane na piz.. łosia , iż poprzedniemu właścicielowi musiała pęknąć linka otwierania maski i wyciął wzmocnienie do którego helloskiego forntu znaczek był wpinany , w przyszłości dorwę taki grill i odpicuje go na jajeczko
Polecam spinki forntu od Romix-a nie tak jak boczne , pasują bez zbędnego skrobania materiału
Ogarnięty przewód spryskiwaczy i instalacja w kasecie bezpieczników
Test Tylnych lamp , niby bardzo ciemne , a jednak przejrzyste
Cycki i puste aż 7-dem ścieżek w taśmie , trzeba było podjąć reanimację taśmówki
Reszta wyczyszczonych zamontowanych ,, pierdółek ,,
Całokształt od frontu , pozostało jeszcze jakieś 110 zdjątek które postaram się dodać do końca tygodnia
Dziękuję wszystkim za pomoc przy składaniu , a tak że wam za mobilizację do działań
-
- Użytkownik
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz lis 22, 2009 22:56
- Lokalizacja: krzeszowice (reszta świata)
- Kontakt:
Golf MK1 1.1 KOMPLEKSOWA ODBUDOWA 2-Gie Życie By Jendra's
patrze ogladam widze i podziwiam;p na samą myśl i samo oglądanie mnie zmęczyło hehe jak ty dajesz rade to ogarnąć to sam nie wiem skąd spida dostajesz na prace przy tym;p;p ciekawy jestem w jakim momencie powiedziałem K.. juz mam dość;) SZACUN dla Ciebie i trzymaj sie jakoś;p;p;p
Golf III 1.8 benz z LPG
Passat B5 1.9 TDI AFN
obecnie VW GOLF 4 variant 1.9 tdi ALH
VOLKSWAGEN Golf IV variant . BORYS
Passat B5 1.9 TDI AFN
obecnie VW GOLF 4 variant 1.9 tdi ALH
VOLKSWAGEN Golf IV variant . BORYS
- tabaluga mk2
- Ma gadane
- Posty: 225
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
- Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń
Golf MK1 1.1 KOMPLEKSOWA ODBUDOWA 2-Gie Życie By Jendra's
z uśmiechem na twarzy oglądam te wszystkie zdjęcia konkretna robota i to mi się podoba golfik wytrzyma teraz z 1000 lat.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
-
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: śr gru 30, 2015 14:06
- Lokalizacja: Sokolniki
Golf MK1 1.1 KOMPLEKSOWA ODBUDOWA 2-Gie Życie By Jendra's
Czekamy na kolejne fotki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf MK1 1.1 KOMPLEKSOWA ODBUDOWA 2-Gie Życie By Jendra's
Niestety , nie mam jak dodać kolejnych zdjęc , ponieważ jestem po za grsnicami kraju , aktualnie golfik trochę wiecej poskładany czeka na Mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości