Post
autor: t-tas » pn paź 09, 2006 19:27
a więc sprawdziłem-rozebrałem pompę
po odkręceniu śruby drążonej z wylotu pompy(ta co trzyma rurke metalową) widoczna jest następna śruba drążona tzw łącznik,należy go wykręcić z kadłuba pompy kluczem 22 mm, śruba ta uszczelniana jest o-ringiem, po wykręceniu łącznikapowinno być widać tłoczek zaworu,a za nim jest sprężyna. od razu mówię,że wyjąć ten tłoczek na samochodzie będzie ciężko bo trzeba go wyjąć do góry a nie ma za co złapać (można spróbować magnesem)-ja to robiłem 5 minut temu w imadle. w samym tłoczku jest jeszcze filtr(siteczko i jeszze jeden zaworek(jego bym raczej nieruszał bo niewiem od czego jest), jeśli nie jest pęknięta sprężyna to zaworek powinien byc sprawny,mozna przepolerować delikatnie tłoczek(ale delikatnie bo uciekna mikrony),istnieje też opcja ,że poprostu tłoczek jest juz wytarty i olej ucieka na zlew bo mu łatwiej
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie