Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1644
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Chrzanek` » pn mar 21, 2016 16:51

Osłona przegubu zewnętrznego będzie taka sama w Golfie IV tak jak w Octavii I ?
Pytam bo mam silnik 1.8t ze Skody, półośki też i muszę dobrać osłonę i nie wiem czego szukać.
Czy z Golfa podejdzie czy muszę szukać jednak po kodzie silnika z Octavii. Pozdrawiam :)

EDIT
Dobra, doszukałem się, że to samo raczej, przynajmniej tak wygląda w katalogach IC etc.
Kwestia teraz może jakiej formy lepiej wziąć? FEBI? SKF? Jakieś rady? Pozdrawiam :)


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
rudy
Łowca rarytasów :-)
Łowca rarytasów :-)
Posty: 2377
Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:07
Lokalizacja: Księży Lasek/NSZ
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rudy » wt mar 22, 2016 09:57

Nie którym osłony SKF'a się posypały po paru miechach ,niektórym nie. Inni biorą ori z ASO i trzyma, loteria z tym jezeli chodzi o mk4 :bajer:



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » czw mar 24, 2016 22:43

rudy, Jak się posypały to niech sobie mechanika zmienią .....


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Filip954
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lis 16, 2010 23:40

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Filip954 » ndz mar 27, 2016 12:11

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6082153639" onclick="window.open(this.href);return false; co sądzicie o tej podkładce? Daje wymierne efekty?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz mar 27, 2016 15:14

Ja mam tylko z innego materialu i kolektor krotki nie nad glowica (mam 16V, mam kolektor budowa podobny do 20V) i kolektor jest zimniejszy od pokrywy zaworow wiec cos tam daje.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: _małyTM_ » pt kwie 01, 2016 17:57

macie pomysł na....
pacjentka jetta mk II 1,8t aum+
w mieście wszystko ładnie pięknie łapie temp ok 90st można latać upalać itd
wylatujemy w trasę lecą ok 100-140 nagle wskazówka spada do 0 i ni uja nie ma zamiaru się podnieść
oczywiście wracamy do miasta prędkość ok 60-80 i już wszystko wraca do normy


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » pt kwie 01, 2016 19:10

Termostat. Jedz do byle mechanika jak nie ogarniasz. Chyba ze to jakis zart na prima a prilis.

P.s to nie jest 0.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: _małyTM_ » pt kwie 01, 2016 19:13

RasPL, nie żart, a poza tym termostat nówka

ps 0 miałem dać w " " :jezor:


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » pt kwie 01, 2016 21:40

To ci puszcza bokiem albo jest lipny i otwarty.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Johnatan » śr kwie 06, 2016 17:06

Witam. Robię swap w mk3 z 2e na AUQ. Wymieniłem pompę w baku. W koszu jest pompa identycznie taką samą jak z 2e lecz pewnie o innej wydajosci. Wlozylem ja i auto chodziło. Wpialem manometr w listwe wtryskowa pokazało 3 bary. Pojezdzilem 3 dni i auto szarpie i strzela w dolot i wydech. Sprawdzilem monometr 2 bary, zatykam kombinerkami powrót i ciśnienie nie rośnie. Kupiłem nową pompę ciśnienie 4 bary po zatkaniu powrotu 5 bar. Pojeździlem 3 dni i znów 2 bary i po zatkaniu nic nie rośnie... .


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » śr kwie 06, 2016 20:37

Te pomiary to na pracujaccym silniku czy zgaszony ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Johnatan » śr kwie 06, 2016 20:59

Pracujacym


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » czw kwie 07, 2016 05:52

To masz cos z podcisnieniami nie tak albo regulatorem cisnienia paliwa bo powinno byc ~2.5 bar. Jak zdejmiesz waz podcisnienia z regulatora paliwa nie leci paliwo ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Johnatan » czw kwie 07, 2016 06:39

Podciśnienie jest. W zaworku paliwa nie ma. W baku jest nowa pompa i już nie pompuje powyżej 2,2bar. Posiadam golfa mk2 vr 24v i tam gdy zrobie pompę na krótko to słyszę szum paliwa w zaworku gdy silnik stoi a tu w turbo jest cisza. Wymienilem zaworek z vr bo też 3 barowy i pompa i tak jest skonczona widzę.....


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 7 gości