Post
autor: pasażer » sob mar 26, 2016 17:28
Z racji tego, że już nie dało się wkręcić w miskę większego korka, to wymieniałem miskę na nową i przy okazji smok wyczyszczony.
Poskładane mam na czarny silikon Wurth - sucho, ale następnym razem poszła by beżowa masa uszczelniająca Dirko, jaką powinno się stosować.
Do 1.6 SR wkręcałem różne filtry: made in china Mann, Knecht, Filtron... Zawsze olej Castrol 10W40 do czasu, aż nie natrafiłem na 5 różnych opakowań. Niemniej,żadnych świecących kontrolek. Dwa lata temu zalałem olejem Valvoline Max Life 10W40, bańka 120pln! Przy długiej jeździe autostradowej popychacze zaczęły wygrywać koncert. Zaraz po tym wlałem Totala 4l za całe 69pln plus filtr UFI za 15pln i jest ok! Po prosu - nie gazować rano przy odpalaniu to każdy filtr posłuży.
p.