Jaki opornik ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jaki opornik ?
witam jaki opornik kupic do wyjścia na czujnik w misie olejowej , sęk w tym ze wtyczka mi wisi bo misa nie ma wejscia a pokazuje mi sie błąd na liczniku
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Jaki opornik ?
poczytaj tutajhttp://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2238354.html
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Jaki opornik ?
Z którego roku masz autko? Jest immo2 czy immo3? U siebie również nie mam czujnika poziomu oleju oraz immo2 więc nie mogłem wyłączyć błędu czujnika kodowaniem, pomogło dopiero wgranie wsadu z innego licznika. Wydaje mi się że w immo3 da się wyłączyć ten błąd poprzez zmiane kodowania. Jakie jest ono u Ciebie? Ważna jest czwarta cyfra i są dwie możliwości:
xxx?x: Motorvariante (Serviceintervall) (bis MJ 1999)
4 - 4-Zylinder
5 - 5-Zylinder
6 - 6-Zylinder
xxx?x: Motorvariante (Serviceintervall) (ab MJ 2000)
0 - Festes Intervall ohne Geber für Ölstand/-Temperatur (QG0)
1 - Flexibles Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG1)
2 - Festes Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG2)
3 - Fahrzeuge ohne Serviceintervallanzeige (USA,Kanada
W skrócie: jeżeli czwarta cyfra w twoim kodowaniu licznika to 1,2 lub 3 zmień ją na 0 i po problemie. Jeżeli jednak czwarta cyfra określa liczbę cylidrów (4) to możesz kombinować ze zmianą wsadu licznika tak jak ja
Lub metoda z emulatorem z linku... nie wypowiem się na ten temat bo nie zagłębiałem się.
xxx?x: Motorvariante (Serviceintervall) (bis MJ 1999)
4 - 4-Zylinder
5 - 5-Zylinder
6 - 6-Zylinder
xxx?x: Motorvariante (Serviceintervall) (ab MJ 2000)
0 - Festes Intervall ohne Geber für Ölstand/-Temperatur (QG0)
1 - Flexibles Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG1)
2 - Festes Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG2)
3 - Fahrzeuge ohne Serviceintervallanzeige (USA,Kanada
W skrócie: jeżeli czwarta cyfra w twoim kodowaniu licznika to 1,2 lub 3 zmień ją na 0 i po problemie. Jeżeli jednak czwarta cyfra określa liczbę cylidrów (4) to możesz kombinować ze zmianą wsadu licznika tak jak ja
Lub metoda z emulatorem z linku... nie wypowiem się na ten temat bo nie zagłębiałem się.
Jaki opornik ?
kolego możesz opisać mi krok po kroku co zrobić ? Bo nie mam pojęcia i spróbuję to ogarnąć
Jaki opornik ?
Masz dostęp do Vaga? Jeśli tak to podłącz go, wejdź w "instruments" (17) i daj znać jaka liczba widnieje w polu "soft coding".
Re: Jaki opornik ?
ciarek15 pisze:Masz dostęp do Vaga? Jeśli tak to podłącz go, wejdź w "instruments" (17) i daj znać jaka liczba widnieje w polu "soft coding".
00140
Jaki opornik ?
A jaki masz licznik? Miałem dokładnie taką samą sytuację. Posiadam licznik 1j0 920 842AX, a nie mam czujnika poziomu i temperatury oleju w misce. Problem z błędem na fisie zniknął kiedy wgrałem do licznika wsad od 1j0 920 840A. Na ile km/h masz wyskalowaną tarcze? 220 czy 260km/h?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości