Dzięki Paweł, trzymaj bo może jeszcze kiedyś się przydaPawel-7r pisze:Darek *#cenzura#* leży w garażu, wersja po modernizacji (bez wady), 23k przebiegu z mojego auta. 15km od Twojego domu! *#cenzura#* dupę indzeon dam Civpo pieniądzach jak to dla kolegi
Co lubi się sypnąć w 7R
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Co lubi się sypnąć w 7R
A u mnie zaczęło się czasem pojawiać stuknięcie/stukanie jakby na przednim lewym amortyzatorze (mam zawias DCC). Płytkie krótkie nierówności głównie to wywołują, czasem zjazd z progu zwalniającego. Nic luźnego tam nie zauważyłem. Na stuknięcie klocków też mi to nie bardzo brzmi. Miał ktoś kiedyś podobny problem ?
Co lubi się sypnąć w 7R
Chyba mam coś podobnego, u mnie od nowości, nie jest to supergłośne ale jednak słychać.
W sobotę jak zmieniałem koła wymyśliłem że to może być ten śmieszny kątomierz przy wachaczu...
Trzeba by go odpiąć i przejechać się bez niego
W sobotę jak zmieniałem koła wymyśliłem że to może być ten śmieszny kątomierz przy wachaczu...
Trzeba by go odpiąć i przejechać się bez niego
Ostatnio zmieniony pt mar 25, 2016 09:45 przez superkolo, łącznie zmieniany 1 raz.
Co lubi się sypnąć w 7R
Tom - masz na myśli trochę takie postukiwanie jakby coś luźnego się tłukło ? Może to odgłosy z DSG ? Każde z moich 3 aut, które miałem do tej pory z DSG wydawało taki delikatny dźwięk telepania się czegoś na drobnych, wolno przejeżdżanych nierównościach typu tarka na zjeździe do garażu podziemnego. W VW mówili mi, że to normalne dla DSG i jestem skłonny w to uwierzyć, bo jak pisałem każde z moich aut z DSG od nowości tak miało (moje GTI, CC jak i Octavia RS).
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Co lubi się sypnąć w 7R
Tak, takie stuknięcie niemetaliczne. Hmmm, ciekawe rzeczy mówisz, w moim poprzednim Golfie VI nie zauważyłem takich odgłosów, ew były jednak inne. Mechanik z ASO mówił, że wymieniali już komus amory na stukanie, ale tego mojego jeszcze nie słuchał.
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
A te amory to nie to co koledzy mieli czasem w słabszych wersjach 1.4? Tam hurtem tłukły się amory z tyłu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Co lubi się sypnąć w 7R
U mnie to jest ewidentnie lewy przód, tzn tam jest źródło tego dźwięku. A mechanik z ASO mówił konkretnie o eRce 7.
Będziemy weryfikować
Będziemy weryfikować
Co lubi się sypnąć w 7R
TomRS chyba będzie się trzeba spotkać na 5 min na mieście i porównać odgłosy jak to mi stukają amory to już się wk...łem. 
- manios
- Mały gagatek

- Posty: 108
- Rejestracja: śr lis 20, 2013 11:27
- Lokalizacja: 3-miasto
- Auto: Jetta A5
- Silnik: BKD
- Kontakt:
Co lubi się sypnąć w 7R
Nie wiem czy to to samo ale na Forum Audiklub.org jest świeży temat poświęcony stukaniu w zawieszeniu w nowych Audi C7.
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 8&t=137169
Nie wiem czy mozna tak po hamsku cytować treść z innego forum ale pozwolę sobie to zrobić (ewentualnie proszę o usunięcie):
"...Witam,
Poniżej zamieszczam opis mojej historii, która dotyczy wadliwych amortyzatorów montowanych w audi S6, S7 i innych sportowych wersjach C7 :
Kupiłem Audi S6 z 2014 roku, jako nowe z salonu. Po krótki czasie od zakupu pojawiły się stuki na zawieszeniu i do dziś walczę z ich usunięciem.
Sprawę krótko po zakupie zgłosiłem do salonu w którym samochód został zakupiony a więc Audi Centrum Wrocław. Na początku ASO uznało wadę (mam to na piśmie) w spostaci stuków na zawieszeniu i zaczęli wymieniać kolejne elementy zawieszenia. Na początku były to drobne rzeczy, takie jak gumy, łączniki itp. itd. Po wielu nieudanych próbach, wizytach i zmarnowanym w ASO czasie, w końcu wywalczyłem wymianę całych amortyzatorów!!!!! Liczyłem, że to pomoże. Dla oszczędności wymienili najpierw dwa tylne, licząc że to rozwiąże problem. Niestety nie pomogło i musiałem jechać kolejny raz na wymianę przednich - też nie pomogło. Czasu jaki poświęciłem na wizyty w serwisie i zmarnowanych pieniędzy (mogłem w tym czasie robić bardziej dochodowe rzeczy) już nawet nie liczę. Audi Centrum Wrocław po braku efektów związanych z wymianą amortyzatorów rozłożyło ręce i zmieniło strategię. Otrzymałem pismo, że stuki na zawieszeniu są normalne w samochodach Audi z tą specyfikacją i samochód jest w pełni sprawny, więc nie podejmują się dalszych napraw, a moje roszczenie jest bezzasadne!!! Mam więc dwa pisma, jedno stwierdza że wada występuje, a drugie które stwierdza że wada ta jest normalna, plus do tego stos dokumentacji świadczącej o wielu próbach usunięcia tej wady - brawo Audi Centrum Wroclaw! Temat zawieszenia w Audi Centrum Wrocław zakończył się tą błyskotliwą odpowiedzią i teraz mają w poważaniu całą sprawę.
Kolejny salon jaki odwiedziłem to Audi Porsche w Poznaniu. Opisałem sprawę szefowi serwisu, umówiłem się z nim, pojechałem do salonu ( nie mam blisko - wyprawa na cały dzień ), dzwoniłem dzień wcześniej potwierdzić, czy wszystko aktualne, po czym na miejscu okazało się że szef jest na wakacjach. Dzień pracy w dup___ i nic nie załatwione. W końcu jednak wizyta doszła do skutku. Samochód zostawiłem na kilka dni żeby mogli solidnie go sprawdzić. Starali się, trzeba przyznać. Zdiagnozowali stuki w zawieszeniu oraz, o dziwo, w prawej części układu wydechowego. Umówiłem się na kolejną wizytę podczas której wymieniono całą prawą część układu wydechowego oraz wszystkie sworznie jakie się w zawieszeniu znajdują - oczywiście na gwarancji. Niestety zabiegi te po raz n-ty nic nie pomogły
Kolejno udało mi się znaleźć na forum a6klub Pana Dariusza, który ma w swoim S7 z 2014 roku ten sam problem. Dowiedział się nawet że jest to wina wadliwie współpracujących poduszek w amortyzatorach stosowanych w wersj C7, co stanowi ich wadę fabryczną. Poinformowałem o tym fakcie Audi Porsche Poznań. Wystosowali pismo z opisem mojego problemu do centrali i czekam na odpowiedź.
Optymizmem napawa fakt, że nie tylko jak mam taki problem - jest nas już dwóch. Jeśli ktoś jeszcze posiada taki problem, albo zna osoby które mają Audi C7 w wersji "S" to proszę koniecznie o kontakt karol_cast@onet.eu Im nas więcej tym większa "siła rażenia".
Równolegle walczę z piszczącymi klockami, które też zdaniem Audi Centrum Wrocław piszczą bo to taka specyfikacja samochodu (mam to w takiej formie na piśmie).
Na szczęście samochód jest na gwarancji do lipca 2019 więc szybko się mnie nie pozbędą - proszę pomóżcie, rozpowszechnijcie, kontaktuje się ze mną na email. Pozdrawiam..."
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 8&t=137169
Nie wiem czy mozna tak po hamsku cytować treść z innego forum ale pozwolę sobie to zrobić (ewentualnie proszę o usunięcie):
"...Witam,
Poniżej zamieszczam opis mojej historii, która dotyczy wadliwych amortyzatorów montowanych w audi S6, S7 i innych sportowych wersjach C7 :
Kupiłem Audi S6 z 2014 roku, jako nowe z salonu. Po krótki czasie od zakupu pojawiły się stuki na zawieszeniu i do dziś walczę z ich usunięciem.
Sprawę krótko po zakupie zgłosiłem do salonu w którym samochód został zakupiony a więc Audi Centrum Wrocław. Na początku ASO uznało wadę (mam to na piśmie) w spostaci stuków na zawieszeniu i zaczęli wymieniać kolejne elementy zawieszenia. Na początku były to drobne rzeczy, takie jak gumy, łączniki itp. itd. Po wielu nieudanych próbach, wizytach i zmarnowanym w ASO czasie, w końcu wywalczyłem wymianę całych amortyzatorów!!!!! Liczyłem, że to pomoże. Dla oszczędności wymienili najpierw dwa tylne, licząc że to rozwiąże problem. Niestety nie pomogło i musiałem jechać kolejny raz na wymianę przednich - też nie pomogło. Czasu jaki poświęciłem na wizyty w serwisie i zmarnowanych pieniędzy (mogłem w tym czasie robić bardziej dochodowe rzeczy) już nawet nie liczę. Audi Centrum Wrocław po braku efektów związanych z wymianą amortyzatorów rozłożyło ręce i zmieniło strategię. Otrzymałem pismo, że stuki na zawieszeniu są normalne w samochodach Audi z tą specyfikacją i samochód jest w pełni sprawny, więc nie podejmują się dalszych napraw, a moje roszczenie jest bezzasadne!!! Mam więc dwa pisma, jedno stwierdza że wada występuje, a drugie które stwierdza że wada ta jest normalna, plus do tego stos dokumentacji świadczącej o wielu próbach usunięcia tej wady - brawo Audi Centrum Wroclaw! Temat zawieszenia w Audi Centrum Wrocław zakończył się tą błyskotliwą odpowiedzią i teraz mają w poważaniu całą sprawę.
Kolejny salon jaki odwiedziłem to Audi Porsche w Poznaniu. Opisałem sprawę szefowi serwisu, umówiłem się z nim, pojechałem do salonu ( nie mam blisko - wyprawa na cały dzień ), dzwoniłem dzień wcześniej potwierdzić, czy wszystko aktualne, po czym na miejscu okazało się że szef jest na wakacjach. Dzień pracy w dup___ i nic nie załatwione. W końcu jednak wizyta doszła do skutku. Samochód zostawiłem na kilka dni żeby mogli solidnie go sprawdzić. Starali się, trzeba przyznać. Zdiagnozowali stuki w zawieszeniu oraz, o dziwo, w prawej części układu wydechowego. Umówiłem się na kolejną wizytę podczas której wymieniono całą prawą część układu wydechowego oraz wszystkie sworznie jakie się w zawieszeniu znajdują - oczywiście na gwarancji. Niestety zabiegi te po raz n-ty nic nie pomogły
Kolejno udało mi się znaleźć na forum a6klub Pana Dariusza, który ma w swoim S7 z 2014 roku ten sam problem. Dowiedział się nawet że jest to wina wadliwie współpracujących poduszek w amortyzatorach stosowanych w wersj C7, co stanowi ich wadę fabryczną. Poinformowałem o tym fakcie Audi Porsche Poznań. Wystosowali pismo z opisem mojego problemu do centrali i czekam na odpowiedź.
Optymizmem napawa fakt, że nie tylko jak mam taki problem - jest nas już dwóch. Jeśli ktoś jeszcze posiada taki problem, albo zna osoby które mają Audi C7 w wersji "S" to proszę koniecznie o kontakt karol_cast@onet.eu Im nas więcej tym większa "siła rażenia".
Równolegle walczę z piszczącymi klockami, które też zdaniem Audi Centrum Wrocław piszczą bo to taka specyfikacja samochodu (mam to w takiej formie na piśmie).
Na szczęście samochód jest na gwarancji do lipca 2019 więc szybko się mnie nie pozbędą - proszę pomóżcie, rozpowszechnijcie, kontaktuje się ze mną na email. Pozdrawiam..."
Co lubi się sypnąć w 7R
no to grubo...lepiej nie będę czytał dalej
muszę upatrzyć sobie jakąś "wzorcową" nierówność w Poznaniu i się dobrze wsłuchać, zanim zgłoszę w ASO żeby mechanik/grupa mechaników nie upalała bryki zbytnio
lub jak zbierze się grupaR to może faktycznie pojechać razem na reklamację ...
muszę upatrzyć sobie jakąś "wzorcową" nierówność w Poznaniu i się dobrze wsłuchać, zanim zgłoszę w ASO żeby mechanik/grupa mechaników nie upalała bryki zbytnio
lub jak zbierze się grupaR to może faktycznie pojechać razem na reklamację ...
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Mam to samo (rocznik 2014). Na gwarancji zmieniony lewy amortyzator, poduszka amortyzatora, łącznik stabilizatora, przegub. Brak efektów.TomRS pisze:A u mnie zaczęło się czasem pojawiać stuknięcie/stukanie jakby na przednim lewym amortyzatorze (mam zawias DCC). Płytkie krótkie nierówności głównie to wywołują, czasem zjazd z progu zwalniającego. Nic luźnego tam nie zauważyłem. Na stuknięcie klocków też mi to nie bardzo brzmi. Miał ktoś kiedyś podobny problem ?
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Dobrze, że piszesz. Muszę w takim razie przemyśleć czy pozwolić im grzebać w tym aucie. Mi ten dźwięk pasuje do jakiegoś twardego plastiku stukającego o amortyzator. Ale nie widzę co by to mogło być.N4S pisze:Mam to samo (rocznik 2014). Na gwarancji zmieniony lewy amortyzator, poduszka amortyzatora, łącznik stabilizatora, przegub. Brak efektów.
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Też mam. Ale zawsze jak podjadę do Aso to cisza jak makiem zasiał. Tak że już sobie odpuściłem temat. ☺N4S pisze:Mam to samo (rocznik 2014). Na gwarancji zmieniony lewy amortyzator, poduszka amortyzatora, łącznik stabilizatora, przegub. Brak efektów.TomRS pisze:A u mnie zaczęło się czasem pojawiać stuknięcie/stukanie jakby na przednim lewym amortyzatorze (mam zawias DCC). Płytkie krótkie nierówności głównie to wywołują, czasem zjazd z progu zwalniającego. Nic luźnego tam nie zauważyłem. Na stuknięcie klocków też mi to nie bardzo brzmi. Miał ktoś kiedyś podobny problem ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


