A z AVATARKA wynikałoby coś z goła innego....WilQ pisze:Jakbym miał kupowac auto patrząc tylko na moc to bym kupił Vra, albo starą Mke, tutaj wszyscy mają samochodu uzywane dlatego nie ma az tak duzej mozliwosci wyboru miedzy jedną jednostką a drugą. Wiadomo rodzajów jest duzo ale nie zawsze trafia się model zadbany, ja jestem ze swojego autka mega zadowolony, a te 15 kucy mniej nie robią absolutnie różnicy, tu nie tylko o moc się rozchodziPinhead pisze:Żenada. Tworzy taki burak temat z góry licząc tylko na posty pocieszające go że kupił najlepszy silnik VW jaki się dało. Jak coś nie po jego myśli to wyzwiska i obrażanie bo prostak na argumenty odpowiedzieć nie umie Na każdej prostej mógł byś tylko powąchać spaliny i poglądać tył mojego "grata" w tym swoim dziadowozie o zawrotnej mocy.WilQ pisze:Dobra ziomek idź już się lepiej zajmij swoim 15 letnim gratem
[mk3] Jestem zażenowany :(:(:(:(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 22:11
- Lokalizacja: kraków-gorlice. bardziej kraków obecnie
- Kontakt:
Jedno wielkie tere fere albo dali Ci fory albo kierowca Vectry "nie umiał" albo nie miał zamiaru się ścigać jak szaleniec.WilQ pisze:Nie będe z Tobą polemizował na ten temat, ale Vectra 1,6 16V 100 konna nie dawała rady i dostała na długość samochodu do 140 km/h prostej drogilovelos pisze:jak przeczytałem twojego posta to uśmiałem sie do bulu
piszesz że brałeś swoim 1,8 gofrem autka 1,6 16v
to były 1,6 ale 8v jak juz.
bo po 1,6 16v to wąchał byś dymek tym gofrem
Ja mam silnik ABS czyli ten mocniejszy 1.8 a brat miał długo długo właśnie Vectrę 1,6 16V i różnica jest bardzo wyraźna na korzyść Vectry... Miałem duuużo czasu by te auta porównać. A że Vectra opływowa to przy prędnościach >100 jest jeszcze bardziej na korzyść Vectry. Tu spaliny byłby problem dogonić...
Teraz ma Hondę Civic 1,4 16V 90KM. Z tą możnaby ew. próbować, to już nie to przyspieszanie ale i tak nie wiem czy byłoby łatwo, nie próbowaliśmy się i pewnie nie będziemy.
Konto usunięte.
To chyba coś nie tak... jeździłem z taką vectrą 1.6 16v to trzyma się równo do ok130 a potem wyraźnie dostaje.. też mam ABSCefaloid pisze:Ja mam silnik ABS czyli ten mocniejszy 1.8 a brat miał długo długo właśnie Vectrę 1,6 16V i różnica jest bardzo wyraźna na korzyść Vectry... Miałem duuużo czasu by te auta porównać. A że Vectra opływowa to przy prędnościach >100 jest jeszcze bardziej na korzyść Vectry. Tu spaliny byłby problem dogonić...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588
heh... nie kłucić sie panowie...
jeśli chodzi o tą vectre to tez raczej bede pesymistą jeśli chodzi o objechanie jej ABS'em czy RP'kiem .. nie wspominając o AAm'ie.
Wydaje mi sie że Abs nei dal by rady nawet Civicowi chociaż ma większy moment (RP zostal nie raz objechany ) bo w takim przypadku gdzie konkurują 16V i 8V równe mocą ale z momentem na korzyść 8V to jest przewaga startu ... ok
Ale nawet teoretycznie słabszy silnik który wysoko sie rozkręca (16V) nadrabia w wysokim zakresie obrotów w przedziale kiedy 8V juz puchnie... sutuacja staje sie 1;1 .. ale 16V ma krótsze pzrełozenia na kołach z racji swojej zdolności wysokoobrotowej... więc szybciej sie rozbuja.... wygra 16V.
Oczywiście rozpatrujac auta o tej samej mocy. 9(np. civic)
Vectra jest mocniejsza... więc podejrzewam ze albo ktoś tu nie umial jeżdzic autem 16V i nie znał dostatecznie silnika ... i nie miał umiejętnosci. dlatego przegrał.
jeśli chodzi o tą vectre to tez raczej bede pesymistą jeśli chodzi o objechanie jej ABS'em czy RP'kiem .. nie wspominając o AAm'ie.
Wydaje mi sie że Abs nei dal by rady nawet Civicowi chociaż ma większy moment (RP zostal nie raz objechany ) bo w takim przypadku gdzie konkurują 16V i 8V równe mocą ale z momentem na korzyść 8V to jest przewaga startu ... ok
Ale nawet teoretycznie słabszy silnik który wysoko sie rozkręca (16V) nadrabia w wysokim zakresie obrotów w przedziale kiedy 8V juz puchnie... sutuacja staje sie 1;1 .. ale 16V ma krótsze pzrełozenia na kołach z racji swojej zdolności wysokoobrotowej... więc szybciej sie rozbuja.... wygra 16V.
Oczywiście rozpatrujac auta o tej samej mocy. 9(np. civic)
Vectra jest mocniejsza... więc podejrzewam ze albo ktoś tu nie umial jeżdzic autem 16V i nie znał dostatecznie silnika ... i nie miał umiejętnosci. dlatego przegrał.
tak się składa że oprócz vw mam w domu jeszcze nissana suny 1.4 16V -87 ps.ciołem się z bratem wiele razy -w zasadzie to robimy kiedy tylko jest możliwość i jest na odwrót. nissan lepiej idzie do 120-130 (długość auta) potem jednak zaczyna dostawać ale v-max ma podobną. Zaznaczę że silnik 1.4 ma dłuższe biegi w nismo niż 1.8 w vw. a jeśli chodzi o civic to kolega miał taką 1.4 90 ps 95 rok to sytuacja była podobna, z tym że hondzia szłałeb w łeb z vw, może dlatego że to była wersja w pięciu furtkach, ale 1.4 w hondzie to bez rewelacji. (nie piszę o silnikach hondy 1.5 i 1.6, bo tu sytacja jest zupełnie inna na korzyść hondy)double-d pisze:Ale nawet teoretycznie słabszy silnik który wysoko sie rozkręca (16V) nadrabia w wysokim zakresie obrotów w przedziale kiedy 8V juz puchnie... sutuacja staje sie 1;1 .. ale 16V ma krótsze pzrełozenia na kołach z racji swojej zdolności wysokoobrotowej... więc szybciej sie rozbuja.... wygra 16V.
[ Dodano: 04 Paź 2006 12:51 ]
ale wiadomo że skośnoocy mieli inną technologię i tam pojemności w stosunku do aut europejskich nie były wyznaczikiem mocy tak jak się to ma w przypadku vw, forda czy opla które tomożna ze sobą porównywać.
[ Dodano: 04 Paź 2006 12:57 ]
double-d, a ty masz civic-a i jak porównywałeś na "buta" z abs-em? jak to u Ciebie wyszło? masz wersję 3d?
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588
ja mam angielską 5D wiec jak w przypadku kwojego kolesia jacumba, a wersje 3d sa lżejsze troszke i jeszcze lepiej mają...
ja butowałem z RP'kiem w kaście mk2 3D ... z początku miałem plecy bo w hondzie między jedynka a dwójką jest spory "skok" obrotów.. dwójka jest długa.. do 92 km/h i trzeba spiłować silnik.. od 3 golfer wymiekł... 4 to jakby nadbieg 3 do 160 można wciskać
skonczyliśmy przy 150 bo nie było gdzie deptac
spróbujcie sie zetrzec AbS z jakimś fiatem 1.6 16v.. typu palio.. stilo.. tragedia! szroty..
ja butowałem z RP'kiem w kaście mk2 3D ... z początku miałem plecy bo w hondzie między jedynka a dwójką jest spory "skok" obrotów.. dwójka jest długa.. do 92 km/h i trzeba spiłować silnik.. od 3 golfer wymiekł... 4 to jakby nadbieg 3 do 160 można wciskać
skonczyliśmy przy 150 bo nie było gdzie deptac
spróbujcie sie zetrzec AbS z jakimś fiatem 1.6 16v.. typu palio.. stilo.. tragedia! szroty..
Może przeczytaj jeszcze raz swój 1 post z tego wątku bo chyba sam siebie okłamujesz albo sam siebie pocieszasz. Cytat twojego postu: "Ludzie dzisiaj dowiedziałem się pewnej rzeczy o moim mk3 która zdecydowanie nie przypadła mi do gustu" - nie no faktycznie moc dla ciebie nie ma znaczeniaWilQ pisze: Jakbym miał kupowac auto patrząc tylko na moc to bym kupił Vra, albo starą Mke,
Kolejny cytat:
"Prosze mi powiedziec, czy są wogole jakies plusy tego silnika 1,8 75km ( jestem ciekaw czy wogole góruje on w czyms od 90 km oprócz katalgowego niższego spalania o 0,3 litra" a jak się dowiedziałeś że nie góruje w niczym to zaczołeś się przechwalać o swoich nierealnych podbojach w ściganiu z 16V oraz zwykłym chamstwem którym odpowiadasz na niepasujące ci argumenty.
Kolejny cytat załamanego człowieka przez swój wykastrowany z mocy silnik: "Bardzo Prosze o odpowiedzi, rozdaje wiele plusów!!!!!!"
A jak odpowiedzi otrzymałeś to te plusy od ciebie wyglądają tak:
"Dobra ziomek idź już się lepiej zajmij swoim 15 letnim gratem".
=-Pinhead-=
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
no to by warto podsumować..
tak wiec z tego co tu zostało powiedziane to w porównaniu z ABS AAM nie ma plusów zadnych...
moc mniejsza
osiągi gorsze
spalanie podobne - chociaż żeby to spalanie było mniejsze... a tu i tak siorbie i to duzo..
Plusów nei widać... ale silnik jest... jeżdzi... to najważniejsze ...
w sumie to mozę został specjalnie wyprodukowany dla klienteli w podeszłym wieku.. bo zazwyczaj staruszkowie boją się mocnych silników ciężko im sie przesiąść ze starych "trupków" na coś mocniejszego a wiadomo ze staruszków zawsze będzie pod dostatkiem więc prawdopodobnie kupywali AAM'a dość często ..dlatego tak długo sie w produkcji utrzymał... czyli ze wzięcie miał
jednak w vw głupi nie są.... nawet o dziaduszkach pomyśleli
tak wiec z tego co tu zostało powiedziane to w porównaniu z ABS AAM nie ma plusów zadnych...
moc mniejsza
osiągi gorsze
spalanie podobne - chociaż żeby to spalanie było mniejsze... a tu i tak siorbie i to duzo..
Plusów nei widać... ale silnik jest... jeżdzi... to najważniejsze ...
w sumie to mozę został specjalnie wyprodukowany dla klienteli w podeszłym wieku.. bo zazwyczaj staruszkowie boją się mocnych silników ciężko im sie przesiąść ze starych "trupków" na coś mocniejszego a wiadomo ze staruszków zawsze będzie pod dostatkiem więc prawdopodobnie kupywali AAM'a dość często ..dlatego tak długo sie w produkcji utrzymał... czyli ze wzięcie miał
jednak w vw głupi nie są.... nawet o dziaduszkach pomyśleli
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości