Golf 2 lekka gleba////Od strony2 nowy temat=gwint TA TECHNIX

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

Golf 2 lekka gleba

Post autor: PiterMK95 » pn mar 14, 2016 18:32

Napisze tutaj zamiast robić nowy temat,
Powiedzcie mi czy dużo jest roboty przy wymianie samych sprężyn z przodu? samemu dam rade to zrobic?
Pękła mi sprężyna z przodu i bym chciał wymienić, wiem ze warto już amorki kupić no ale póki nie mam kasy to muszę mieć ew. środek transportu. Byle by pojeździł te 2 miechy.


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

RedFlash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob paź 24, 2015 16:01

Golf 2 lekka gleba

Post autor: RedFlash » śr mar 16, 2016 15:44

Bez ściągacza do spręzyn nic nie zrobnisz u siebie wymieniałem to założyłem pas do ściągania jest to ryzykowne ale sie udało ostrożnie trzeba



PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

Golf 2 lekka gleba

Post autor: PiterMK95 » śr mar 30, 2016 19:23

Witam, panowie ponownie.
Szukam ciągle amorków, ale jeszcze mnie jedno zastanawia,
Bo jak bd wymieniał amorki to odrazu chciał bym odświeżyć resztę zawieszenia.
a więc podczas wymiany amorków chce wymienić jeszcze:
-końcówki drążka kierowniczego
-może wahacze jeszcze
-jakieś uszczelki? co warto wymienić?
bo mam do zrobienia zbieżność wymienię amorki i muszę zrobić zbieżność ale jak potem znów mi wyskoczy do wymiany końcówki drążków to wole je wymienić podczas wymiany amorków i uniknąć kolejnej zbieżności
więc chciał bym wszystko teraz wymienić, więc pytanie co najlepiej powymieniać i mieć spokój na trochę? :chytry:


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

MateuszDDZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 26, 2016 21:51

Golf 2 lekka gleba

Post autor: MateuszDDZ » śr lip 27, 2016 18:40

Odświeżę trochę temat, bo właśnie padły mi amortyzatory z tyłu i pomyślałem, że w sumie mógłbym przy okazji odrobinę obniżyć gofra. Chcę go zostawić w stanie jak najbliższym oryginałowi i chodzą mi po głowie sprężyny z GTI, podobno da to jakieś 20mm ale używki są ciężko dostępne. Z tego co widzę, to producenci podają takie same sprężyny dla wszystkich gofrów i domyślam się, żę to będzie seria taka jaką mam teraz? Ktoś wie jakie mają numery oryginały GTI i czy można kupić nówki w rozsądnej cenie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości