Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » pt mar 11, 2016 00:24

tak jak mowia, moment z dolu i korba jest smutna ;)

Chrzanek`, co do cewek to rzeczywiscie wybor z TFSI jest dobry, ale czy czerwone czy szare to jest ciul, sa dokladnie takie same, a plotka mowiaca, ze czerwone sa mocniejsze to czysty urban legend :grin:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1644
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Chrzanek` » pt mar 11, 2016 10:12

kkkacper pisze:tak jak mowia, moment z dolu i korba jest smutna ;)

Chrzanek`, co do cewek to rzeczywiscie wybor z TFSI jest dobry, ale czy czerwone czy szare to jest ciul, sa dokladnie takie same, a plotka mowiaca, ze czerwone sa mocniejsze to czysty urban legend :grin:
Dzięki za odpowiedź. Znaczy w sumie o kolor mi nie chodziło, że mocniejsza czerwień, tylko ogólnie o samą cewkę z TFSI :p
Kolor to się wybierze, żeby pod maską robić jakiś wygląd akurat, więc czerwone też mogą być :-)
Tylko się zastanawiam gdzie poszukać tych cewek, czy w InterCars'ie czy jeszcze gdzieś szukać dalej.


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » pt mar 11, 2016 12:14

Normalnie na necie kup ori z ASO.. ja mialem na sprzedaz ale juz mi sie skonczyly, najszybciej moglbym miec za jakies 3 tygodnie..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1644
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Chrzanek` » pt mar 11, 2016 13:56

kkkacper pisze:Normalnie na necie kup ori z ASO.. ja mialem na sprzedaz ale juz mi sie skonczyly, najszybciej moglbym miec za jakies 3 tygodnie..
Nie śpieszy mi się :grin: to w takim razie możesz sobie zapisać ewentualnego klienta jako mnie :-)


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: michal_m18 » sob mar 12, 2016 11:51

Panowie mam do wymiany głowicę w silniku 1.8t AWC Sharan 2001r., niestety glowicę o tym oznaczeniu cięzko dostac, ma ona wyjscie na EGR. Czy jest mozliwość montażu głowicy o innym symbolu? Jeśli tak, to jaki?



Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Upiter » sob mar 12, 2016 17:26

Koledzy czy potencjometr gazu z anglika podejdzie do lewostronnych pedałów? I czy mogą być od diesla do AUQ?


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

AarturR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn cze 10, 2013 16:42
Lokalizacja: GliVWice

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: AarturR » ndz mar 13, 2016 13:48

Jak numer części jest taki sam to podejdzie;-)



Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Upiter » ndz mar 13, 2016 13:51

Nie wiem jaki nr bo miałem gaz na linkę, zrobiłem swapa na AUQ i kupiłem już pedały hamulca i sprzęgła ale nie mam gazu i nie wiem czy nada się od anglika :otepienie:


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz mar 13, 2016 23:38

Upiter pisze:Nie wiem jaki nr bo miałem gaz na linkę, zrobiłem swapa na AUQ i kupiłem już pedały hamulca i sprzęgła ale nie mam gazu i nie wiem czy nada się od anglika :otepienie:
Inne numery dla LHD i RHD oraz inne dla diesel i benzyna.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

siwy1.8t
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 14, 2016 21:50
Lokalizacja: Białystok

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: siwy1.8t » wt mar 15, 2016 21:56

Witam, Panowie potrzebuje pomocy. Auto golf mkIV z silnikiem 1.4 16v i mam drugi silnik 1.8t ary 180km tylko mam mały problem bo nie mam przy nim żadnych łap mocujących, jeśli ktoś mógłby podesłać nr łap do silnika i skrzynie lub linki do alle/olx/aso czy gdziekolwiek będę wdzięczny. Niestety w temacie vag dopiero zaczynam raczkować. Wiec każda pomoc się liczy



Awatar użytkownika
Balee
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: śr wrz 12, 2012 10:59

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Balee » pt mar 18, 2016 14:10

witam
czy ma ktoś schematy do APU z passata 2009 rok? potrzebujemy rozkminić kostki idące z wiązki silnikowej na podszybie.
Potrzeba również schematów przynajmniej tego samego rejonu w Audi a4 , b5 ADP 1.6
z góry dzięki
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » pt mar 18, 2016 15:00

na podszybie czyli do ecu, czy tam cos innego jest?


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » sob mar 19, 2016 19:46



Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » pn mar 21, 2016 12:59

Czy ktoś wie coś więcej na ten temat?

ObrazekObrazek

To jest silnik Corrupted Drag Racing Team. Głowica ma zaspawane kanały wodne, woda płynie tylko w jej wnętrzu, w bloku są zalane wszystkie wodne kanały jakimś materiałem i nie płynie tam nic. Do tego sucha miska olejowa. Ktoś się spotkał z takim rozwiązaniem? Jakie tego plusy i po co? Dla wzmocnienia bloku kosztem chłodzenia? Czy samo intensywne chłodzenie oleju wystarcza? Pytam z czystej ciekawości.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 11 gości