Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz lut 28, 2016 20:38

homer21 pisze:Szczerze mówiąc multimetrem za 50zł idzie podłączyć bez schematu :P Wystarczy umieć się posługiwać i schemat zbędny :P
Jasne,

Juz nie spinajmy sie kto lepszy majster, schemat przy swapie to dla mnie podstawa, niz pyerdolic sie i domyślać "a może ten to plus? A ten to minus?"

Pyk, pin 51 piszczy, pyk ta wtyczka i wszystko jasne. Pinout czytelny wiec czemu nie korzystać?



Do szkoły tez bez książek chodziłeś? :jezor: :jezor: :jezor:



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » ndz lut 28, 2016 20:45

szukam kogos kto ma LC w 1.8t auq


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz lut 28, 2016 20:48

Korby w AUQ to hejtują :jezor: :jezor: :jezor:



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » ndz lut 28, 2016 21:17

domyslam sie... tyle ze ja tez kilka razy slyszalem ze nie jest tak żle i chce znac opinie uzytownikow co i jak i za ile...
a zamiast super mocy przy air chce zrobić dobre marchewy
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2016 22:22 przez trepson_vlcrew, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1644
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Chrzanek` » ndz lut 28, 2016 22:01

Mam zamiar zamontować do siebie cewki z TFSI, czerwone. Słyszałem, że są bardziej wytrwałe. Zgadzacie się z tym? Pozdro :)
Wiem, że w AGU, trzeba przerabiać, dawać adaptery etc, ale u siebie będę miał p&p bo silnik ze Skody 2001. Także w tym kontekście
nie trzeba o tym pisać :p


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

RysiekOdGolfaGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt maja 01, 2015 23:36

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RysiekOdGolfaGTI » pn lut 29, 2016 13:04

Panowie jest tutaj ktoś kto w miare tanio może ogarnąć Downpipe 3 " do 1.8 t :) ?



Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1644
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Chrzanek` » pn lut 29, 2016 14:30

Na facebooku napisz tutaj: Syncar&Diagnostyka. Powiedz, że jesteś od Chrzanka i coś takiego Ciebie interesuje.


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz mar 06, 2016 20:26

S., Nie no ogólnie robię tak samo, jak mam schemat to korzystam . :P Czasami jak nie ma lub nie da się znaleźć to już inna bajka :P
No słuchaj do szkoły brałem najczęściej kilka zeszytów żeby nie odbijało to się na moim kręgosłupie xD


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » wt mar 08, 2016 14:14

Panowie. Znajomy zadzwonił do mnie z problemem. Audi s3 po remapie wygięło korby, koleś zmienił cały słupek bo tuner nie widział problemu w programie, kolejny silnik i znowu to samo.

Wykres do wglądu. Ja mam swoje zdanie na temat tego momentu, ale chciałbym usłyszeć też wasze.

Obrazek



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » wt mar 08, 2016 22:31

"Ogromnie" ładuje z dołu. Nie wiem czy to problem dla korb 1.8T. Ja od dołu mam 0.7-0.8 bar i vw 144mm korby i nic sie nie ugina poki co.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukosz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lip 21, 2015 00:19
Lokalizacja: Mmz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Lukosz » śr mar 09, 2016 01:57

Krótka piłka... za duży moment obrotowy w stosunku do niskiej prędkości obrotowej układu korbowo tłokowego. Korby lepiej by to znosił gdyby taki niuton dostawały w wyższych partiach obrotowych i trochę bardziej łagodniej



RysiekOdGolfaGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt maja 01, 2015 23:36

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RysiekOdGolfaGTI » śr mar 09, 2016 18:10

Panowie mógłby ktoś dać jakąś listę kolanek, łączników, potrzebnych do IC centralnego do golfa 4 1.8 T mam oznaczenie silnika ARZ, bo chciał mi facet sprzedać od AGU ale u mnie przepustnica idzie od lewej, a w AGU od prawej : /



S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » śr mar 09, 2016 19:18

W AGU I ARZ przepustnica jest z tej samej strony.



RysiekOdGolfaGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt maja 01, 2015 23:36

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RysiekOdGolfaGTI » śr mar 09, 2016 19:47

Czyli to nie jest przepustnica od jakiegoś BAM :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości