Szarpie silnikiem na zimnym i na cieplym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie silnikiem na zimnym i na cieplym
Prosze o rade bo nie moge sobie poradzic z mala usterka w moim VW.
przewaznie na zimnym silniku ale tez czasmi na cieplym i to coraz czesciej szarpie silnikiem na wolnych obrotach nap przy dojezdzaniu do swiatel, ale co dziwne po kilku sekundach przestaje. sPRAWDZALEM WIELE RZECZY I NIE MOGE SOBIE Z TA USTERKA PORADZIC I DLATEGO PROSZE WSZYSTKICH FORUMOWICZOW O POMOC.
Z gory dzieki, a jezeli to mozliwe to prosze przeslac mi inf na ten temat na maila
daro31@poczta.onet.pl
pozdrawiam
przewaznie na zimnym silniku ale tez czasmi na cieplym i to coraz czesciej szarpie silnikiem na wolnych obrotach nap przy dojezdzaniu do swiatel, ale co dziwne po kilku sekundach przestaje. sPRAWDZALEM WIELE RZECZY I NIE MOGE SOBIE Z TA USTERKA PORADZIC I DLATEGO PROSZE WSZYSTKICH FORUMOWICZOW O POMOC.
Z gory dzieki, a jezeli to mozliwe to prosze przeslac mi inf na ten temat na maila
daro31@poczta.onet.pl
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt paź 09, 2007 20:12 przez daro31ie, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: prosba o pomoc techniczna z moim vw bora tdi 90km
a kąt wtrysku kolega ma dobry? sprawdzaliście go?daro31ie pisze:Prosze o rade bo nie moge sobie poradzic z mala usterka w moim VW.
przewaznie na zimnym silniku ale tez czasmi na cieplym i to coraz czesciej szarpie silnikiem na wolnych obrotach nap przy dojezdzaniu do swiatel, ale co dziwne po kilku sekundach przestaje. sPRAWDZALEM WIELE RZECZY I NIE MOGE SOBIE Z TA USTERKA PORADZIC I DLATEGO PROSZE WSZYSTKICH FORUMOWICZOW O POMOC.
Z gory dzieki, a jezeli to mozliwe to prosze przeslac mi inf na ten temat na maila
daro31@poczta.onet.pl
pozdrawiam
www.vagtune.pl tel. 502730289
A powiedz mi ile kosztuje wymiana tego koła? Ja mam podobne objawy, tyle, że mi silnikiem nie szarpie, tylko jak się zatrzymam to wibruje, czasem jak dodam trochę gazu to przejdzie na chwilę. Dzieje się to tylko jak stoję i jak silnik nie ma jeszcze 90 stopni. Przy dojeżdżaniu do świateł nic nie wibruje niezależnie od temperatury, czuję to tylko jak stoję. Po osiągnięciu 90 stopni nic się nie dzieje, równiutko pracuje i wszystko jest ok. Czy to też oznacza koło dwumasowe?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
albo tak jak ktos juz wczesniej pisal problem z nastawnikiem
ale ja mam pytanie jedno i podstawowe - byles na VAGu?? bo bez tego sobie mozna gdybac
skad wogole jestes?
ale ja mam pytanie jedno i podstawowe - byles na VAGu?? bo bez tego sobie mozna gdybac
skad wogole jestes?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
jak wibruje na jałowym to może być na 95% koło dwumasowe .To częśto sie dzieje w TDI. Orginalne kosztuje 2500tyś zł razem z kompletem sprzegła Alternatywe produkuje Valeo produkuje jedno masowe zastępujące dwumasowe chodzi tak samo i nie ma co sie sypać kosztuje omplet ok 1000 zł.Był o tym artykuł w MOTORZE nr 36 z dnia 04.09.2006r
- mg-maciek
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
- Lokalizacja: Zdzieszowice
- Kontakt:
koło dwumasowe na bank miałem to schorzenie w poprzednim mk4Igor1 pisze:jak wibruje na jałowym to może być na 95% koło dwumasowe .To częśto sie dzieje w TDI. Orginalne kosztuje 2500tyś zł razem z kompletem sprzegła Alternatywe produkuje Valeo produkuje jedno masowe zastępujące dwumasowe chodzi tak samo i nie ma co sie sypać kosztuje omplet ok 1000 zł.Był o tym artykuł w MOTORZE nr 36 z dnia 04.09.2006r
co do ceny to zanalazłem na allegro w dziale motoryzacja, usługi (nie daje linka bo nie mam dostępu z pracy) firmę która regeneruje dwumasówki
o ile dobrze pamiętam to cena od 600 do 800 ale nie jestem pewny
chwalą się że niby jako jedyni w polsce mają odpowiedni sprzęt - warto sprawdzić
kolo dwumasowe
dzieki za pomoc, a odpowiadajac na pytanie jestem obecnie mieszkancem Irlandi jezeli chodzi o to sprzego firmy Valeo to mam pewne opory do tej firmy poniewaz pracowalem wlasnie w tej firmie i znam ja troszke od srodka- wiec sami rozumiecie.
Bylem swiadkiem jak ok 1000 wadliwych sprzegiel przeznaczonych na zlom wyjechalo z zakladu i pewnie pojawilo sie w sprzedazy w calej polsce, ale mniejsza o to jalosc produktow tej firmy zakonczyla sie w dniu kiedy polacy zaczeli kierowac ta firma!
moze nie mam wyjscia, ale nie dam zarobic tej firmie bo to tak jakbym popieral to co tamdzieje -czyli jak traktowani sa tam pracownicy( napisze tylko ze nawet odmierzaja czas na wyjscie do toalety) nie mam pojecia co mam robic?
czy moge dlugo jeszcze jezdzic moim klekotem czy musze cos z tym zrobic?
Pozdrawiam wszystkich i ide
[ Dodano: 03 Paź 2006 20:21 ]
czyli drodzi forumowicze czyli to kolo to nic innego jak docisk sprzeglowy??????????
Bylem swiadkiem jak ok 1000 wadliwych sprzegiel przeznaczonych na zlom wyjechalo z zakladu i pewnie pojawilo sie w sprzedazy w calej polsce, ale mniejsza o to jalosc produktow tej firmy zakonczyla sie w dniu kiedy polacy zaczeli kierowac ta firma!
moze nie mam wyjscia, ale nie dam zarobic tej firmie bo to tak jakbym popieral to co tamdzieje -czyli jak traktowani sa tam pracownicy( napisze tylko ze nawet odmierzaja czas na wyjscie do toalety) nie mam pojecia co mam robic?
czy moge dlugo jeszcze jezdzic moim klekotem czy musze cos z tym zrobic?
Pozdrawiam wszystkich i ide
[ Dodano: 03 Paź 2006 20:21 ]
czyli drodzi forumowicze czyli to kolo to nic innego jak docisk sprzeglowy??????????
Witka. Kolego daro31ie rzuć okiem na ten pościk http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63270 może coś Ci podpowie.
Pozdro
Pozdro
MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
Powiedzcie mi ile mogę jeździć z tymi wibracjami na jałowym. W zasadzie nie przeszkadza mi to w ogóle bo jest tylko jak stoję, w trakcie jazdy wszystko jest ok niezależnie od temperatury silnika. Czasami jak stanę i lekko dodam gazu to znika i nie wraca do następnych świateł. W zasadzie gdybym po odpaleniu do nagrzania się silnika nie zatrzymał się to nawet nie wiedziałbym, że coś się dzieje.
Jakie będą krytyczne objawy, czym grozi przegapienie wymiany i jak długo będzie się sypać to koło?
Czy VAG na zimnym silniku może mi jakoś pomóc?
Dzieki za pomoc
[ Dodano: Sob Paź 21, 2006 17:47 ]
Napisze to dla innych.
Wymieniłem ostatnio filtr paliwa i okazało się, że wibracje ustały. Teraz nawet jak jest zimny to nie ma tych wibracji, więc raczej dwumasówka jest ok.
Jakie będą krytyczne objawy, czym grozi przegapienie wymiany i jak długo będzie się sypać to koło?
Czy VAG na zimnym silniku może mi jakoś pomóc?
Dzieki za pomoc
[ Dodano: Sob Paź 21, 2006 17:47 ]
Napisze to dla innych.
Wymieniłem ostatnio filtr paliwa i okazało się, że wibracje ustały. Teraz nawet jak jest zimny to nie ma tych wibracji, więc raczej dwumasówka jest ok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości