Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?
Siema!
Moje pytanie brzmi następująco. Czy ustawienie zmiennej geometrii w silniku AJM (115km) jest takie same jak w silniku AFN (110km)?
Zadaję pytanie ponieważ zregenerowałem turbosprężarkę i ładuje mi bardzo późno, około 2200-2300 obrotów oraz nie ma tak zwanego "Strzała" przy pełnym ładowaniu, tylko auto równo przyspiesza. Mechanik który to robił powiedział, że ustawienia obu geometrii są takie same. Wsadził mi gruszkę i sztangę od silnika AFN. Problem jest uporczywy ponieważ golfikowi brakuje mocy,
Pozdrawiam.
Moje pytanie brzmi następująco. Czy ustawienie zmiennej geometrii w silniku AJM (115km) jest takie same jak w silniku AFN (110km)?
Zadaję pytanie ponieważ zregenerowałem turbosprężarkę i ładuje mi bardzo późno, około 2200-2300 obrotów oraz nie ma tak zwanego "Strzała" przy pełnym ładowaniu, tylko auto równo przyspiesza. Mechanik który to robił powiedział, że ustawienia obu geometrii są takie same. Wsadził mi gruszkę i sztangę od silnika AFN. Problem jest uporczywy ponieważ golfikowi brakuje mocy,
Pozdrawiam.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?
Gdybyś miał źle założony pierścień to turbo by przeładowywało w ajm. Ja naprawdę nie wiem ile razy trzeba pisać, że regeneracja to zło .. z duszy nie ma części zmiennych do turbosprężarek ori, zamienniki dobrej jakości kosztują sporo- i te 800-1200zł to kasa wywalona w błoto.Jozek717 pisze:Moje pytanie brzmi następująco. Czy ustawienie zmiennej geometrii w silniku AJM (115km) jest takie same jak w silniku AFN (110km)?
Pewnie sztanga jest mocno wydłużona - co jest normą po regeneracji, żeby turbo wolniej wstawało z dołu ...
Re: Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?
IC oferuje turbosprężarki regenerowane przez Garretta, one też się nie nadają?Ja naprawdę nie wiem ile razy trzeba pisać, że regeneracja to zło ..
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?
Jak dają kwit który potwierdza regeneracje przeprowadzoną przez producenta - to masz niemal fabrycznie nowe turbo.krzycho85 pisze:IC oferuje turbosprężarki regenerowane przez Garretta, one też się nie nadają?
Ale Garrett sam nie udostępnia części do regeneracji turbosprężarek.
- ProfiTurbo.pl
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: sob lis 29, 2014 16:12
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?
Turbosprężarki po regeneracji fabrycznej w programie Garrett Original Reman niczym nie odstają od teoretycznie całkiem nowej turbosprężarki. Identyczna jakość za niższe pieniądze. Zainteresowani mogą poczytać trochę u nas na stronie -> http://profiturbo.pl/garrett-original-reman/" onclick="window.open(this.href);return false; .
Co do odpowiedzi na pytanie z pierwszego posta, podaj proszę numery obydwu turbosprężarek, postaramy się pomóc. Rzeczywiście stosunkowo często sztanga siłownika podciśnieniowego jest ustawiana z nazwijmy to zapasem, a to tylko dlatego, żeby turbosprężarka po regeneracji pracowała w ograniczonym zakresie swoich możliwości, co za tym idzie, żeby przeżyła okres gwarancyjny
Co do odpowiedzi na pytanie z pierwszego posta, podaj proszę numery obydwu turbosprężarek, postaramy się pomóc. Rzeczywiście stosunkowo często sztanga siłownika podciśnieniowego jest ustawiana z nazwijmy to zapasem, a to tylko dlatego, żeby turbosprężarka po regeneracji pracowała w ograniczonym zakresie swoich możliwości, co za tym idzie, żeby przeżyła okres gwarancyjny
http://www.ProfiTurbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - CHRA, VNT, 'gruszki', testery do VNT.
Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?
Jutro sprawdzę numery. Wymieniłem zawór N75, N18, zawór zwrotny, wszystkie wężyki... Ciśnienie w układzie na wyjściu z pompy wynosi 0,6. Przy turbinie 0,55. Niby wszystko ok. Turbina była sprawdzana na CIMACie i wszystko w normach... Nie mam kogo poprosić w swojej okolicy o zrobienie logów więc problem staje się coraz bardziej uporczliwy.
Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?
Dodam jeszcze:
1 bieg - ładuje od 3.700 obrotów
2 bieg - od 2.400 obrotów
3 bieg - od 2.100 obrotów
4 bieg - 2.000 obrotów
5 bieg - 1.900 obrotów
6 bieg - 1.850 - 1.900
Dla mnie dziwne ... i w ogóle katastrofa.
1 bieg - ładuje od 3.700 obrotów
2 bieg - od 2.400 obrotów
3 bieg - od 2.100 obrotów
4 bieg - 2.000 obrotów
5 bieg - 1.900 obrotów
6 bieg - 1.850 - 1.900
Dla mnie dziwne ... i w ogóle katastrofa.
Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?
Czy przyczyną może być sterownik silnika? Niedawno silnik miał problem z odpalaniem na ciepłym i mechanik podobno naprawił sterownik. Może zmienił mapę startową?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości