Rzucisz linkiem?kret077744 pisze:Na alledrogo jest komplet za 420. pisałem do niego czy za 300zł pogoni : "Witaj pogonie , ale plus wysyłka 30 pozdrawiam." Jak kcesz to bierz
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Moderator: G0 Karcio
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
tym razem ozłociłem sie
Przeglądniety został zbiornik, oczyszczony z powłoki konserwacji, wlew potraktowany wiertłem 32mm pozwoli zatankować diesla. Obejmy dorobione nowe szersze niz orygalne z blachy 2mm.
Rozwiercone oryginalne końcówki obejm (są dość grube wiec wykorzystane zostały do zrobienia nowych)
Stare obejmy byly już reanimowane:
Docięte, pospawane i przypasowane. mogły polecieć do ocynku
Poskładane zostały półosie, zewnętrzne nasmarowane, brakuje aby 2 opasek :
Rozłożony na czynniki pierwsze został również rozrusznik, wyczyszczony, przesmarowany, odmalowany i poskładany:
Poskładałem również wał - nic tylko przykrecać :
NAjpierw wprasowane zostały tulejki centrujące
Na środkową czesc wału założone zregenerowane podpory :
Następnie leci flansza:
Potem na przednią i tylnią część leci osłona i przegub :
Skrecamy do kupy ze środkową częścią i jest git
Przykręcamy łącznik gumowy i mamy koniec
Czekam na uczczelniacz maglownicy i ona też nowe życie dostanie.
Przeglądniety został zbiornik, oczyszczony z powłoki konserwacji, wlew potraktowany wiertłem 32mm pozwoli zatankować diesla. Obejmy dorobione nowe szersze niz orygalne z blachy 2mm.
Rozwiercone oryginalne końcówki obejm (są dość grube wiec wykorzystane zostały do zrobienia nowych)
Stare obejmy byly już reanimowane:
Docięte, pospawane i przypasowane. mogły polecieć do ocynku
Poskładane zostały półosie, zewnętrzne nasmarowane, brakuje aby 2 opasek :
Rozłożony na czynniki pierwsze został również rozrusznik, wyczyszczony, przesmarowany, odmalowany i poskładany:
Poskładałem również wał - nic tylko przykrecać :
NAjpierw wprasowane zostały tulejki centrujące
Na środkową czesc wału założone zregenerowane podpory :
Następnie leci flansza:
Potem na przednią i tylnią część leci osłona i przegub :
Skrecamy do kupy ze środkową częścią i jest git
Przykręcamy łącznik gumowy i mamy koniec
Czekam na uczczelniacz maglownicy i ona też nowe życie dostanie.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Czerwony kolor to kolor docelowy tego wału?
Dawałeś go do wyważenia?
Dawałeś go do wyważenia?
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
czerwony to docelowy kolor, czerwone również są stabiliazatory przód/tył i czerwone bedą poliuretany, żeby nudno nie było pod spodem
Wał nie jest wyważony od kiedy pewnie wyjechał z fabryki. Jesli sie coś bedzie dziać - wibracje, drgania - trzeba bedzie poszukać do tego speca.
Maglownica zregenerowana - wcale nie jest tak łatwo jak w fotoporadzie. Pod uszczelnieniem w maglownicy jest plastikowy pierścień prowadzący listwe. Nie dają go w zestawie, u mnie miał prawie 1mm luzu, wiec dotoczyłem nowe z plastiku żeby listwa nie miała luzu poprzecznego.
Naprawione zostało orurowanie - kupić rure 30mm tylko allegro kwasówka.
Kratki przypasowane, może iść do piachu. Bedzie pomalowane w pełny połysk akrylem.
Tylna winda była ze sporym luzem, waliło to jadąc po nierównościach. Tulejka na ciasno, po posmarowaniu hula elegancko
Pytanie żeby posiadacze country mi sprwadzili jak sie to przykreca do tylnej belki
Wersja 1:
Wersja 2 :
Bede wdzieczny po przy rozbiórce nie zrobiłem fot i teraz mam dylemat, na zdjeciu z etki nie widać.
Wał nie jest wyważony od kiedy pewnie wyjechał z fabryki. Jesli sie coś bedzie dziać - wibracje, drgania - trzeba bedzie poszukać do tego speca.
Maglownica zregenerowana - wcale nie jest tak łatwo jak w fotoporadzie. Pod uszczelnieniem w maglownicy jest plastikowy pierścień prowadzący listwe. Nie dają go w zestawie, u mnie miał prawie 1mm luzu, wiec dotoczyłem nowe z plastiku żeby listwa nie miała luzu poprzecznego.
Naprawione zostało orurowanie - kupić rure 30mm tylko allegro kwasówka.
Kratki przypasowane, może iść do piachu. Bedzie pomalowane w pełny połysk akrylem.
Tylna winda była ze sporym luzem, waliło to jadąc po nierównościach. Tulejka na ciasno, po posmarowaniu hula elegancko
Pytanie żeby posiadacze country mi sprwadzili jak sie to przykreca do tylnej belki
Wersja 1:
Wersja 2 :
Bede wdzieczny po przy rozbiórce nie zrobiłem fot i teraz mam dylemat, na zdjeciu z etki nie widać.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Na allegro był albo jest country na części było te mocowanie ale gość myśli że te części chyba ze złota sąkret077744 pisze:[
Wie ktoś gdzie można dorwać blache pod tylnią rejestrację ???
teraz miałem już dorobioną od jakiegoś ciężarowego i taką mi chodzi, byle była szersza na boczne lampki podświetlenia
Ja u siebie mam zamiar dorobić coś przypominającego oryginał
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Tak szczerze to kawałek blachy jest, tylko obrzeża są zagięte
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
i tylko o to chodzi. Pytałem w sklepie dla tirów, ale nie mają.tylko obrzeża są zagięte
Jesli nie dorwe to bedzie zwykła prosta blacha z kwasówki i wypolerowana
Jesli by ktoś to poprosiłbym o wymiary, żeby nie przesadzic
ten country na allegro to porażka, nawet tam nie dzwonie...
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Co do blachy pod tylną rejestrację....Kupujesz kawałek blachy alu, bo taka tam była w oryginale. Przycinasz na odpowiedni wymiar(szerszy aby zmieściły się lampki oświetlenia rejestracji) i idziesz z tym do dekarza. Nawet w firmie która sprzedaje okucia dachowe i rynny mają ręczną maszynkę do przeginania krawędzi....Zrobi ci to każdy fachman za piwo.... Sam jakiś czas pracowałem w takiej firmie i wiem co można na takiej maszynce zrobić....
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Oryginał jest stalowyAdalbert1702 pisze:bo taka tam była w oryginale
Re: Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Masz jakiś numer tego zestawu naprawczego bo potrzebował bym conieco uszczelnickret077744 pisze: Maglownica zregenerowana - wcale nie jest tak łatwo jak w fotoporadzie. Pod uszczelnieniem w maglownicy jest plastikowy pierścień prowadzący listwe. Nie dają go w zestawie, u mnie miał prawie 1mm luzu, wiec dotoczyłem nowe z plastiku żeby listwa nie miała luzu poprzecznego.
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Złoto z silnika odebrane
Micha została zdarta do gołego i również poszła w ocynk:
Karton nowych gratów, czekam na zfrezowanie podpór wału, bedą dołożone wzmocnienia. Doszły takżle korby z tdi bo mam z aaz. Wał już był z tdi...
w miedzy czasie przygotowało sie osprzęt do stanu użytkowego.
Jak widać bedzie wieksza chłodniczka oleju.
pompa wspomaganie i turbinka również została odświeżona
Dotarły poliuretany
Spodobały mi sie dodatkowe wskaźniki z audi, także są w drodze do mnie
Musze tylko do nich dokupić czujnik temp oleju. Banieczke mam.
Wtryski po 2 latach przestoju, na maszynie pylą idealnie zostały domyte, wyglądają jak nowe
Micha została zdarta do gołego i również poszła w ocynk:
Karton nowych gratów, czekam na zfrezowanie podpór wału, bedą dołożone wzmocnienia. Doszły takżle korby z tdi bo mam z aaz. Wał już był z tdi...
w miedzy czasie przygotowało sie osprzęt do stanu użytkowego.
Jak widać bedzie wieksza chłodniczka oleju.
pompa wspomaganie i turbinka również została odświeżona
Dotarły poliuretany
Spodobały mi sie dodatkowe wskaźniki z audi, także są w drodze do mnie
Musze tylko do nich dokupić czujnik temp oleju. Banieczke mam.
Wtryski po 2 latach przestoju, na maszynie pylą idealnie zostały domyte, wyglądają jak nowe
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Mi aż tak dokładnie bawić się nie chce we wszystko bawić
Szacunek
Co do cynkowania moim zdaniem proszek dłużej by się utrzymał chyba
Szacunek
Co do cynkowania moim zdaniem proszek dłużej by się utrzymał chyba
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
ocynk robi robote, wyżera rdze do cna, przy tym kwas nie rusza farby i gumy. Nie ma nic lepszego dla starych śrubek i gołego metalu.
Myślałem o oksydowaniu, ale roboty wiecej a wartswa nie jest tak trwała jak ocynk. A że w okolicy mam dojście do galwanizacji to grzech nie korzystać.
A przykręcać stare pordzewiałe śruby nie ma sensu przy odświeżanych gratach.
Co mogło to poszło w proszek, nawet te drobne, ale to co nie może pójść ani w kwas, ani w 200 stopni, odświeżam app sprayami.
Myślałem o oksydowaniu, ale roboty wiecej a wartswa nie jest tak trwała jak ocynk. A że w okolicy mam dojście do galwanizacji to grzech nie korzystać.
A przykręcać stare pordzewiałe śruby nie ma sensu przy odświeżanych gratach.
Co mogło to poszło w proszek, nawet te drobne, ale to co nie może pójść ani w kwas, ani w 200 stopni, odświeżam app sprayami.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Silnik przeszedł kilka modyfikacji :
wyleciały korby aaz
wleciały od tdi ;
Podpory wału zostały wzmocnione dodatkowymi belkami.
Wymiany wymagała pompa oleju - górny ząb napędu był mega wyjechany z prostokątnego przekroju zrobiła sie soczewka. Wleciała druga w idealnym stanie.
Dół zamkniety
Silnik dostał karton nowych cześci. Pompa 11mm - doł pompy AAZ, tłokorozdzielacz od transita, góra od jr-a. Składana ze 3-4lata temu, nie doczekała sie eksploatacji, przeleżała w kartoniku zalana paliwem...
po takim czasie silnik odpalił, chodzi równo, ładnie, ale to tylko odpalenie.
Jak to bedzie smigać to sie okaże.
Chciałem docelowo wrzucić kolektor ssacy od 1y, ale to wogóle nie jest do upchania na seryjnych gratach, miałem szukać kolektora wydechowego od t3, ale kupiłem ssacy od awx i jest git.
Przerobiony spust turbiny, zamiast do michy, jest króciec w bloku.
Silnik ogarniety.
Czas na skrzynie....
wyleciały korby aaz
wleciały od tdi ;
Podpory wału zostały wzmocnione dodatkowymi belkami.
Wymiany wymagała pompa oleju - górny ząb napędu był mega wyjechany z prostokątnego przekroju zrobiła sie soczewka. Wleciała druga w idealnym stanie.
Dół zamkniety
Silnik dostał karton nowych cześci. Pompa 11mm - doł pompy AAZ, tłokorozdzielacz od transita, góra od jr-a. Składana ze 3-4lata temu, nie doczekała sie eksploatacji, przeleżała w kartoniku zalana paliwem...
po takim czasie silnik odpalił, chodzi równo, ładnie, ale to tylko odpalenie.
Jak to bedzie smigać to sie okaże.
Chciałem docelowo wrzucić kolektor ssacy od 1y, ale to wogóle nie jest do upchania na seryjnych gratach, miałem szukać kolektora wydechowego od t3, ale kupiłem ssacy od awx i jest git.
Przerobiony spust turbiny, zamiast do michy, jest króciec w bloku.
Silnik ogarniety.
Czas na skrzynie....
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości