Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Spoko daj namiar dobra cena ale pytałem o przeguby czy zostaną seryjne czy nie?
tylną belke mamm z mk2 i bęny są to jak na to założyć tarcze?
tylną belke mamm z mk2 i bęny są to jak na to założyć tarcze?
Re: Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Nie widziałem tego pytania , bo jak je zadałeś , to ja odpisywałem na Twoje poprzednie pytanieArkinis pisze:Spoko daj namiar dobra cena ale pytałem o przeguby czy zostaną seryjne czy nie?
tylną belke mamm z mk2 i bęny są to jak na to założyć tarcze?
Z czego ta zwrotnica z zaciskami i tarczami co masz do niej dostęp ,, z mk3 , czy mk2 ?Arkinis pisze:Akurat zwrotnica razem z zaciskiem i tarczą jest teraz dostępna pytanie jaki przegub do tego?
KUPIĘ KONSOLE VOTEX !!!
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Z mk 2 ale 200 zł za sztuke. Jeżeli można to kupił bym od tego twojego ziomka o ile jeszcze posiada
I jeszcze jedno czy te zaciski podejdą na belke z 1.6 sb? http://allegro.pl/zacisk-tylny-zaciski- ... 12387.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I jeszcze jedno czy te zaciski podejdą na belke z 1.6 sb? http://allegro.pl/zacisk-tylny-zaciski- ... 12387.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Jeśli z mk2 , to przegub zostaje ten co masz obecnie . Masz golfa z 91 r , czyli masz zapewne sworzeń 19 (ten większy). Wszystko pasuje bez problemu , ściągasz oryginał co masz teraz , czyli zwrotnicę z 239 i zakładasz zwrotnice z zaciskiem , jarzmem i całą resztą z 256.
Nawet filmik znalazłem:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0kQ5L5bGpr4[/youtube]
Co do tyłu to belka zwykła od tej z gti różni się tylko tym , że w gti jest stabilizator (wspawany pręt w poprzek belki).
Normalnie na swoją belkę założysz hamulce tarczowe
Do założenia z tyłu hamulców potrzebujesz :
-czop taki jak na zdj u góry , bo czop z bębnów (ten na dole) nie ma tych uchwytów na jarzmo :
-jarzmo pod tylne tarcze 226
- zaciski girling 38 albo z golfa 4 (ale trzeba dorobić przejściówkę z przewodu giętkiego do zacisku , bo są inne gwinty)
-korektor siły hamowania pod tarczę ( jest inny niż ten od bębnów ) , choć niektórzy go wywalają całkiem , co moim zdaniem jest głupotą , bo po coś go niemiec montował...
-osłony tarcz z mk2 GTI (w aso sztuka kosztuje 110zł ) , albo z polo 6n ( 40zł szt) , z tym że osłone z golfa montuje się na czop , a z polo między czop a belkę
-przewody giętkie i kilka pierdół (blaszki , zabezpieczenia itp)
Jak chcesz , to napisz też do tego kolesia co dam Ci namiary (podeślę Ci go potem , bo muszę poszukać) , On miał wszystko co potrzebne do swapu bębnów na tarcze za 200 czy 250zł , więc i tak opłaca Ci się to kupić , bo jak chcesz kupować na części , to wyjdzie Cię to dużo dużo więcej (same zaciski co pokazałeś to 180zł + koszta przesyłki... ), a tak kupisz u jednego gościa i przód i tył .
Nawet filmik znalazłem:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0kQ5L5bGpr4[/youtube]
Co do tyłu to belka zwykła od tej z gti różni się tylko tym , że w gti jest stabilizator (wspawany pręt w poprzek belki).
Normalnie na swoją belkę założysz hamulce tarczowe
Do założenia z tyłu hamulców potrzebujesz :
-czop taki jak na zdj u góry , bo czop z bębnów (ten na dole) nie ma tych uchwytów na jarzmo :
-jarzmo pod tylne tarcze 226
- zaciski girling 38 albo z golfa 4 (ale trzeba dorobić przejściówkę z przewodu giętkiego do zacisku , bo są inne gwinty)
-korektor siły hamowania pod tarczę ( jest inny niż ten od bębnów ) , choć niektórzy go wywalają całkiem , co moim zdaniem jest głupotą , bo po coś go niemiec montował...
-osłony tarcz z mk2 GTI (w aso sztuka kosztuje 110zł ) , albo z polo 6n ( 40zł szt) , z tym że osłone z golfa montuje się na czop , a z polo między czop a belkę
-przewody giętkie i kilka pierdół (blaszki , zabezpieczenia itp)
Jak chcesz , to napisz też do tego kolesia co dam Ci namiary (podeślę Ci go potem , bo muszę poszukać) , On miał wszystko co potrzebne do swapu bębnów na tarcze za 200 czy 250zł , więc i tak opłaca Ci się to kupić , bo jak chcesz kupować na części , to wyjdzie Cię to dużo dużo więcej (same zaciski co pokazałeś to 180zł + koszta przesyłki... ), a tak kupisz u jednego gościa i przód i tył .
KUPIĘ KONSOLE VOTEX !!!
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Wychodzi na to , że sprzedał ten komplet wszystkich części do hamulców tarczowych na tył , a szkoda , bo wisiał na allegro chyba ze 3 czy 4 miesiące...
No nic , przynajmniej możesz przód kupić. Co do tyłu to zamierzam napisać dokładną foto-poradę jak zrobić swap hamulców bębnowych na tarczowe ( łącznie z numerami każdej części z etki ). Myślę , że wtedy nikt nie powinien mięć problemu. Wszystko mam już po piaskowaniu i pomalowane - został tylko montaż ,ale musiałbyś poczekać do maja/ czerwca , jeśli chcesz zobaczyć dokładnie jak to wygląda , bo na tą chwilę nie mam tyle czasu , żeby się za to na spokojnie zabrać i zresztą jest zimno
Ze swapu przednich hamulców 239-256 też raczej zrobię osobną foto-poradę , ale na tą chwilę tak jak pisałem nie dam rady nic zrobić
No nic , przynajmniej możesz przód kupić. Co do tyłu to zamierzam napisać dokładną foto-poradę jak zrobić swap hamulców bębnowych na tarczowe ( łącznie z numerami każdej części z etki ). Myślę , że wtedy nikt nie powinien mięć problemu. Wszystko mam już po piaskowaniu i pomalowane - został tylko montaż ,ale musiałbyś poczekać do maja/ czerwca , jeśli chcesz zobaczyć dokładnie jak to wygląda , bo na tą chwilę nie mam tyle czasu , żeby się za to na spokojnie zabrać i zresztą jest zimno
Ze swapu przednich hamulców 239-256 też raczej zrobię osobną foto-poradę , ale na tą chwilę tak jak pisałem nie dam rady nic zrobić
KUPIĘ KONSOLE VOTEX !!!
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Przerabiałem swap na 256 z przodu tył został na bębnach dlatego będę czekał z nie cierpliwością na foto poradę
Było A6 jest Golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=508186" onclick="window.open(this.href);return false;
Spot- https://www.youtube.com/watch?v=8ZNr4WyM4rw" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=508186" onclick="window.open(this.href);return false;
Spot- https://www.youtube.com/watch?v=8ZNr4WyM4rw" onclick="window.open(this.href);return false;
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
a jak to wygląda z zestawem z toledo 1l, przód da rade założyć plug&play, gdy mam zwrotnice z toledo z sworzniem 19 mm, a tył normalnie założyć na golfową belkę? Mówię tu o 280 przód i 226 tył
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
kopalniak,
Spoko do czerwca to może uda mi się zrobić przód a w między czasie możę uda się znaleźć ten tył . Na razie powalczę ż przodem.
Spoko do czerwca to może uda mi się zrobić przód a w między czasie możę uda się znaleźć ten tył . Na razie powalczę ż przodem.
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Arkinis, szukaj na olx czy allegro całych belek z gti , bo widziałem , że sa. Napisz do gości , czy nie sprzedadzą Ci całości bez belki , chociaż nie wiem , czy jest sens bo ja za przesyłke mojej belki z hamulcami płaciłem chyba 60zł , a przynajmniej będziesz mieć belkę ze stabilizatorem
KUPIĘ KONSOLE VOTEX !!!
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
kopalniak, jest belka z abs i jest bez abs w mojej furmance nie ma abs-u . tyle ze ta z abs wygląda o wiele lepiej w lepszym stanie jest
którą brać? dopiero teraz zczaiłem że jesteś z bogatyni ja z okolic Świeradowa zdroju to niedaleko
którą brać? dopiero teraz zczaiłem że jesteś z bogatyni ja z okolic Świeradowa zdroju to niedaleko
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
No niedaleko , też dopiero zaczaiłem , że masz w profilu Świeradów Zdrój .
Bierz belkę w lepszym stanie , belka z ABS-em różni się tylko tym , że ma :
-otwory w czopach na czujniki
-czujniki x 2,
-koronkę na tarcze x 2
-i zamontowane takie plastiki na belce do prowadzenia przewodów od czujników x2 .
Oczywiście wszystko da się zamontować . Jak Cię to pocieszy , to ja też kupiłem belkę i przednie zwrotnice 256 właśnie z ABS-em
Tak jak pisałem , w niczym to nie przeszkadza , a być może kiedyś będziesz montował ABS w golfie i będziesz miał kilka elementów układanki zdemontowanych i leżących na strychu
Możesz też oczywiście wpuścić przewody od ABS-u do budy przez okrągłe otwory zaślepione gumowymi korkami w podłodze - tak jak to były w org (czujniki będą poprowadzone , ale nie będą do niczego podpięte)
Ja montować tego nie będę , bo ABS-u raczej mieć nie będę , tak , że po prostu zdemontuje te elementy , i będę miał belkę taką samą jak ta org bez ABS-u
Tak więc możesz śmiało brać belkę z ABS-em
Bierz belkę w lepszym stanie , belka z ABS-em różni się tylko tym , że ma :
-otwory w czopach na czujniki
-czujniki x 2,
-koronkę na tarcze x 2
-i zamontowane takie plastiki na belce do prowadzenia przewodów od czujników x2 .
Oczywiście wszystko da się zamontować . Jak Cię to pocieszy , to ja też kupiłem belkę i przednie zwrotnice 256 właśnie z ABS-em
Tak jak pisałem , w niczym to nie przeszkadza , a być może kiedyś będziesz montował ABS w golfie i będziesz miał kilka elementów układanki zdemontowanych i leżących na strychu
Możesz też oczywiście wpuścić przewody od ABS-u do budy przez okrągłe otwory zaślepione gumowymi korkami w podłodze - tak jak to były w org (czujniki będą poprowadzone , ale nie będą do niczego podpięte)
Ja montować tego nie będę , bo ABS-u raczej mieć nie będę , tak , że po prostu zdemontuje te elementy , i będę miał belkę taką samą jak ta org bez ABS-u
Tak więc możesz śmiało brać belkę z ABS-em
Słyszałem , że pasuje bez problemu , ale nie wiem jak to wygląda w praktyceStecu1 pisze:a jak to wygląda z zestawem z toledo 1l, przód da rade założyć plug&play, gdy mam zwrotnice z toledo z sworzniem 19 mm, a tył normalnie założyć na golfową belkę? Mówię tu o 280 przód i 226 tył
KUPIĘ KONSOLE VOTEX !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości