zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
WITAM
silnik 1.6 16v AZD 2001
chce pozbyc sie tego ustrojstwa
czy odpinajac wtyczke od zaworu EGR to to samo co zaslepienie go?
CHECK ENGINE mnie nie straszny bo sie swieciu juz od roku od spalania stukowego...
tu pisza, ze wystarczy odpiac wtyczke
http://www.golf4.pun.pl/zaslepienie-egr-5395.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
czy samo odlaczenie wtyczki wylaczy kompletnie zasade dzialania tego ...?
silnik 1.6 16v AZD 2001
chce pozbyc sie tego ustrojstwa
czy odpinajac wtyczke od zaworu EGR to to samo co zaslepienie go?
CHECK ENGINE mnie nie straszny bo sie swieciu juz od roku od spalania stukowego...
tu pisza, ze wystarczy odpiac wtyczke
http://www.golf4.pun.pl/zaslepienie-egr-5395.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
czy samo odlaczenie wtyczki wylaczy kompletnie zasade dzialania tego ...?
zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
pytanie czy się świeci bo się nie otwiera czy też nie domyka. Bo jeśli jest otwarty to lepiej zaślepić
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
czy sie swieci check po odlaczeniu egr tego wiedziec nie bede bo mi sie swieci caly czas ta kontrolka od czegos zupelnie innego...
dla sprostowania - EGR jest u mnie sprawny, kiedy wtyczke odlacze przed odpaleniem silnika to chyba sie juz ten zaworek nie otworzy? wiec bedzie rownowazne z tym jak bym go zaslepil ?
wiec sprobuje wtyczke odlaczyc i zobacze jak sie auto bedzie zachowywac, jesli zadnych zmian nie bedzie to go zaslepie
dla sprostowania - EGR jest u mnie sprawny, kiedy wtyczke odlacze przed odpaleniem silnika to chyba sie juz ten zaworek nie otworzy? wiec bedzie rownowazne z tym jak bym go zaslepil ?
wiec sprobuje wtyczke odlaczyc i zobacze jak sie auto bedzie zachowywac, jesli zadnych zmian nie bedzie to go zaslepie
zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
To lepiej odłączyć go profesjonalnie w sterowniku silnika. Jeżeli piszesz że masz egr sprawny to odłączenie nic ci nie da. Poza tym że silnik może zacząć pracować gorzej bo sterownik będzie widział że zawór nie działa.
Re: zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
ok kupilem zaslepke EGR, to bedzie chyba najlepsze rozwiazanie...
Re: zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
na zaslepke czekam, bedzie w tym tyg,
narazie mam odpieta wtyczke od EGR, silnik zachowuje sie normalnie,
z podpietym EGR mialem czasami falowanie obrotow, po odlaczeniu jak narazie brak
narazie mam odpieta wtyczke od EGR, silnik zachowuje sie normalnie,
z podpietym EGR mialem czasami falowanie obrotow, po odlaczeniu jak narazie brak
zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
Lu4Ke, no pojezdzisz tak z rok i sterownik sie rozjedzie i potem juz wogole nie bedzie chodził .wypiecie nic nie da bo sterownik dalej go pamieta i koryguje dawke paliwa . a po drugie czemu go chcesz zaslepiac to ze ci obroty faluja? pisałes ze połyka ci ten silnik 0,5l oleju na 700km wiec gdzieś te spliny oleju osiadają ( sonda , EGR, przepustnica ) wiec potem są objawy ze coś sie przycina i szwankuje.
Re: zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
olej przepala, kata brak,
sa zapieczone pierscionki i uszczelniacze zaworowe do roboty,
sterownik i tak jest nie od tego silnika bo jest od AUS a silnik mam teraz AZD,
jak przyjdzie zaslepka to podlacze spowrotem kabelek,
a zaslepic chce bo jakos sobie tak ubzduralem ze bedzie lepiej, duzo ludzi tak robi, silnik lepiej oddycha i jak narazie 0 falowania
a tak w ogole to lubie pomodzic w swoim aucie na sonde tez kedys przyjdzie czas, ze ja wywale nie lubie miec w aucie zbednych bajerow...
sa zapieczone pierscionki i uszczelniacze zaworowe do roboty,
sterownik i tak jest nie od tego silnika bo jest od AUS a silnik mam teraz AZD,
jak przyjdzie zaslepka to podlacze spowrotem kabelek,
a zaslepic chce bo jakos sobie tak ubzduralem ze bedzie lepiej, duzo ludzi tak robi, silnik lepiej oddycha i jak narazie 0 falowania
a tak w ogole to lubie pomodzic w swoim aucie na sonde tez kedys przyjdzie czas, ze ja wywale nie lubie miec w aucie zbednych bajerow...
zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
To jeszcze licz się z tym że silnik będzie się bardziej grzał bez spalin. Co przy zapieczonych pierścieniach tylko spotęguje spalanie oleju. Jak lubisz modzić to chyba nie w tą stronę idziesz.
Re: zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
napisze ci za kilka tyg czy spalanie oleju wzrosnie...
a silnik ponoc wolniej sie nagrzewa kiedy sie zaslepi EGR i do tego spalanie benzyny wzrasta, wszystko to ocenie po zaslepieniu,
bo teoria mnie nie przekonuje, wyjdzie w praktyce...
przy stozku tez mnie straszyli cudami na kiju, a jezdze juz 4 lata na nim (nawet w zimie) i nigdy bym go nie zdemontowal!
a silnik ponoc wolniej sie nagrzewa kiedy sie zaslepi EGR i do tego spalanie benzyny wzrasta, wszystko to ocenie po zaslepieniu,
bo teoria mnie nie przekonuje, wyjdzie w praktyce...
przy stozku tez mnie straszyli cudami na kiju, a jezdze juz 4 lata na nim (nawet w zimie) i nigdy bym go nie zdemontowal!
zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
Lu4Ke,to ze sobie go zaslepisz napeno osiagow nie poprawisz tylko pogorszysz. takie zeczy to sie wywala na stałe i koryguje by silnik lepiej pracował. Storownik tak ma swoja Mape i według tego pracuje, a tu do tego jeszcze inny sterownik
Re: zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
dla mnie jakis sterownik to pic na wode,
silnik ma ladnie chodzic, wkrecac sie w obroty i smigac, sterownik.... to w nowych autach, co ma nawalone elektryki, golf IV to prosta konstrukcja bez zbednej nafaszerowanej elektryki,
po wymianie silnika, auto nawet nie bylo korygowane i ustawiane na kompie i smiga juz 2 lata
silnik ma ladnie chodzic, wkrecac sie w obroty i smigac, sterownik.... to w nowych autach, co ma nawalone elektryki, golf IV to prosta konstrukcja bez zbednej nafaszerowanej elektryki,
po wymianie silnika, auto nawet nie bylo korygowane i ustawiane na kompie i smiga juz 2 lata
Re: zaslepic czy odpiac wtyczke od zaworu EGR
blaszka doszla i odrazu wzialem sie za montaz, troche sie namordowalem, bo sruby dlugie, a rurka wyjsc nie chciala ale na sile sie udalo
zdemontowalem tez przepustnice - SADZY wiecej niz w kominie, a dopiero rok temu czyscilem, zobaczymy jak bedzie sie zachowywal silnik i reszta teorii jakie zostaly opisane, wszystko wyjdzie w praktyce, napisze wkrotce co i jak, chyba ze wczesniej sie silnik rozleci
26tys km przejechalem na dolewkach i wciaz rosnie...
zdemontowalem tez przepustnice - SADZY wiecej niz w kominie, a dopiero rok temu czyscilem, zobaczymy jak bedzie sie zachowywal silnik i reszta teorii jakie zostaly opisane, wszystko wyjdzie w praktyce, napisze wkrotce co i jak, chyba ze wczesniej sie silnik rozleci
26tys km przejechalem na dolewkach i wciaz rosnie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 60 gości