Prąd akumulatoraGolfa 4 na postoju

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

karpowanet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt sty 06, 2006 22:26
Lokalizacja: Przemków
Kontakt:

Prąd akumulatoraGolfa 4 na postoju

Post autor: karpowanet » wt lut 23, 2016 13:49

Mam problemy z akumulatorem w Golfie 4 z 2001.
Sprawdziłem ładowanie (napięcie 14,3V , prąd ok 20A), zmierzyłem prąd akumulatora (680Ah) auta na postoju (wszystko wyłączone).
Ten właśnie prąd mnie zaskoczył, ale mogę się mylic: 0,5A (głównie na wyłączone oryginalne radio VW, które wypiąłem). To normalne?
spodziewałem się tu kilkudziesięciu mA mksymalnie.


Nawet najzdolniejsza INDYWIDUALNIOŚĆ nie dorówna nigdy grupie dobrze zorganizowanych ludzi (zespołowi, którzy ma cel - np. rozwiązanie problemu)

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Prąd akumulatoraGolfa 4 na postoju

Post autor: Qto » wt lut 23, 2016 19:53

karpowanet pisze: To normalne?
nie, dużo za dużo...poniżej 0.1 musi być, u mnie jest coś koło 0,05



karpowanet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt sty 06, 2006 22:26
Lokalizacja: Przemków
Kontakt:

Prąd akumulatoraGolfa 4 na postoju

Post autor: karpowanet » wt lut 23, 2016 21:46

jakiś pomysł? Radio sprawne, poza tym prądem. Wymontuje przyglądne się mu.


Nawet najzdolniejsza INDYWIDUALNIOŚĆ nie dorówna nigdy grupie dobrze zorganizowanych ludzi (zespołowi, którzy ma cel - np. rozwiązanie problemu)

Awatar użytkownika
rotkeh
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
Lokalizacja: Zamość/Grójec

Prąd akumulatoraGolfa 4 na postoju

Post autor: rotkeh » wt lut 23, 2016 22:04

Nie piszesz czy samochód był rozgrzany na postoju jak dokonywałeś pomiaru . Niektóre auta mają zamontowane podgrzewacze płynu chłodniczego ( 3 świece w układzie chłodzenia), Uruchamiają się automatycznie, przy pewnych warunkach temperaturowych i mogą generować te 20 amper . Zanim silnik nie osiągnie pewnej temperatury ( odsyłam do tematu podgrzewacz płynu chłodniczego ).


Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Prąd akumulatoraGolfa 4 na postoju

Post autor: Qto » wt lut 23, 2016 22:16

karpowanet pisze:jakiś pomysł?
trzeba szukać po kolei...sprawdzić pobór na każdym bezpieczniku...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości