[MK 2] Przeróbka JP na JR ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Wawro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt paź 04, 2005 00:27
Lokalizacja: Tychy

[MK 2] Przeróbka JP na JR ?

Post autor: Wawro » wt paź 03, 2006 15:41

Witam
Mam obecnie możliwość zamontowania do mojego JP turbiny oraz pompy od JR. Wydech też by się znalazł. Jest bezpieczne dla silnika i warte zachodu? Bo różnica w jeździe między JP a JR jest delikatnie mówiąc, znaczna :).



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » wt paź 03, 2006 15:56

lipa...... panewki trzeba dac od TD .... głowice całą.... sprzęgło od td bo sprzegło 40kw nie utrzyma turba... nie wiem jak z korbowodami... zalezy jaką dużą moc ma mieć... myśle ze jak np. 1V ma 60km a Jp 54 to wytrzymają... ale np. zrobienie 80km czy jakoś podobnie to może nie starczyc seria....
szkoda zachodu raczej.....



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt paź 03, 2006 19:04

wg mnie pomysł chybiony. JR ma jeszcze natrysk oleju na tłoki, chłodnice oleju, większą chłodnice. stopień sprężania też pewnie jest inny. znalazło by sie różnic dużo. pompa i turbo nie zmienią ci wszystkiego. ale + za chęci:)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt paź 03, 2006 19:27

poza tym byl juz taki temat


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Wawro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt paź 04, 2005 00:27
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Wawro » wt paź 03, 2006 19:47

no to lipa ... ryzykuję szybkim zajechaniem silnika
chyba nie wyszukiwałem zbyt dobrze na forum
dzięki za pomoc ... a już czułem radość przyśpieszenia ;)


I did it all for the nookie ... :D

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt paź 03, 2006 20:49

Takich tematów było mnóstwo.......
Jedyny silnik nadający się do przeróbki (Granice rozsądku finansowego) to 1V.
Jeżeli masz pompę ,turbo, kolektory,wydech,chłodnicę oleju + węże,"pistolety" na 155bar (końcówki pozostają w Twoim przypadku takie same),chłodnicę wody(bo jest większa),misę olejową (spust),mnóstwo zapału :jezor:
Tooooo możesz zaryzykować.Nawet bez natrysku na tłoki i nadlewanych "denek" tłoka obniżając temperaturę termostatem do 78-80stopni ,bez nadmiernego zwiększania dawki możesz pojeździć.
Rekordowych przebiegów nie zrobisz ,ale mając mózg dasz radę.
Zależy co masz ,a co musisz kupić.
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę.
Ps. Ćiśnienie ,sprężane i głowica (po 88r) są takie same w D i TD.(1,6)
nie wspominając o panewkach,korbach itd.
To stary VW ,tam nie wydziwiali.....takie niespodzianki tylko w żabojadach.



Wawro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt paź 04, 2005 00:27
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Wawro » wt paź 03, 2006 21:01

Czyli ostudzić się jeszcze bardziej ....
koniec tematu.


I did it all for the nookie ... :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości