SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Michał_1977, nigdzie nie przywaliłem... AFN wzdłużny ma inny blok od AFN'a poprzecznego... nie wierzysz to sprawdź sam... nie mam dzisiaj nastroju na żarty... oto zdj...
AFN passat B5
AFN golf 3
Zabawa z cyklu... znajdź różnicę. Gdybym o tym nie wiedział to bym nie wypisywał pierdół... ale znam osobę, która przez to przechodziła i się lekko zdziwiła, że AFN z mk3 golfa i afn z audi a4 to nie te same bloki silnika.
AFN passat B5
AFN golf 3
Zabawa z cyklu... znajdź różnicę. Gdybym o tym nie wiedział to bym nie wypisywał pierdół... ale znam osobę, która przez to przechodziła i się lekko zdziwiła, że AFN z mk3 golfa i afn z audi a4 to nie te same bloki silnika.
Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Czyli reasumując do silnika AFN z passata b5 nie będzie mi pasować obudowa pompy wody, a reszta czyli łapy, skrzynia, podstawa filtra oleju, króćce w głowicy itd będą pasować z mojego silnika poprzecznego? Oczywiście miskę oleju i smok też przełożę ze swojego afn z golfa III
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
A to Hitlersyny...marcinas1983 pisze:AFN z mk3 golfa i afn z audi a4 to nie te same bloki silnika.
Przecież tak na logikę,różne bloki nie powinny mieć takiego samego symbolu!
Ja pierdziu,idę popatrzę co ja to składam,bo może wsadzę kupę siana i roboty,a potem do Zielonego nie wejdzie
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Tez potwierdze ze są spore roznice w tych obydwu AFNach.
jak cos to mam dwa zdrowe słupki z poprzecznych (golf3.passat b4)
jak cos to mam dwa zdrowe słupki z poprzecznych (golf3.passat b4)
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Tutaj filmik przedstawia właśnie szlifmoda, który znajomy musiał przeprowadzić, żeby załozyć osprzęt od silnika poprzecznego do wzdłużnego. Odtwórzcie sobie koło 2:31 i zobaczcie co trzeba zrobić:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y98kYwKE8tM[/youtube]
Problem polega na tym, że obudowa pompy wody wtedy nie trzyma się na wszystkich śrubach z tego co pamiętam.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y98kYwKE8tM[/youtube]
Problem polega na tym, że obudowa pompy wody wtedy nie trzyma się na wszystkich śrubach z tego co pamiętam.
tak reszta powinna podejść.raju pce pisze:a reszta czyli łapy, skrzynia, podstawa filtra oleju, króćce w głowicy itd będą pasować z mojego silnika poprzecznego? Oczywiście miskę oleju i smok też przełożę ze swojego afn z golfa III
uwierz mi też w to nie chciałem wierzyć... że afn wzdłużny to nie ten sam blok co afn poprzeczny .Michał_1977 pisze:Przecież tak na logikę,różne bloki nie powinny mieć takiego samego symbolu!
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Czyli wychodzi na to że trzeba kawałeczek odlewu przeszlifować i będzie gitara
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Witam panowie, mam pytanie bo mam zamiar teraz kupić amorki gwint, ale też w niedalekiej przyszłości myślę nad swapem w moim mk2.
I pytanko jak zrobie swapa to ten gwint do wymiany na jakieś lepsze amorki czy mogą zostac?
I pytanko jak zrobie swapa to ten gwint do wymiany na jakieś lepsze amorki czy mogą zostac?
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
A półosie z golfa 4 do gofla 2 podejdą? wtedy wiem, że odrazu bym musiał dać wtedy amorki tarcze zwrotnice z golf 4 czy coś jeszcze?
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Zacznijmy od początku. Z czego silnik i skrzynia ?
Ponawiam pytanie . Gdzie wpiąć te wtyczki i od czego one są ? Wychodzą z instalacji silnika
1
2
Ponawiam pytanie . Gdzie wpiąć te wtyczki i od czego one są ? Wychodzą z instalacji silnika
1
2
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Kostki przyłączeniowe charakterystyczne do stosowanych "szyn zbiorczych" w młodszych modelach VAG (Golf mk3, Seat Ibiza II, Cordoba I itp). W Mk2 /A2 trzeba takie szyny (złącza elektryczne) dołożyć lub wypiąć wsuwkę z obudowy i przepiąć do kości z tyłu skrzynki elektrycznej.
1. Przewód szary z niebieskim paskiem, plus podświetlenia. Możesz spróbować wpiąć w kość D / wtyk 12 (powinien być wolny).
2. Przewód zielony z czarnym paskiem, sygnał z ECU od obrotomierza. Wpiąć w kość G1 / wtyk 12 (wykonać jeśli masz zegary z mk3).
(mam nadzieję, że dobrze patrzę po zdjęciu i w zielonej jest faktycznie zielono/czarny a nie czarno/zielony, bo to różnica). Czarny z zielonym paskiem to sygnał prawego kierunkowskazu.
1. Przewód szary z niebieskim paskiem, plus podświetlenia. Możesz spróbować wpiąć w kość D / wtyk 12 (powinien być wolny).
2. Przewód zielony z czarnym paskiem, sygnał z ECU od obrotomierza. Wpiąć w kość G1 / wtyk 12 (wykonać jeśli masz zegary z mk3).
(mam nadzieję, że dobrze patrzę po zdjęciu i w zielonej jest faktycznie zielono/czarny a nie czarno/zielony, bo to różnica). Czarny z zielonym paskiem to sygnał prawego kierunkowskazu.
- gum_rbr
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz mar 07, 2010 12:10
- Lokalizacja: Brzozów (Podkarpackie)
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
PiterMK95, co ty z mkII chcesz golfa 4 zrobić,to jest na temat AFN i 1Z.Jeśli planujesz robić swapa na AFN wystarczy przeczytać temat na 1 Stronie. Pozdrawiam
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Czy taki silnik z AFN będzie lepszy od takiego AUY(z forda galaxy)??
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Kolejny problem. Wszystko podpięte silnik kręci ale nie odpala . Układ paliwowy odpowietrzony przekaźniki 103,109 załączają się. Napięcie na grzanie świec idzie .Gdzie dalej szukać . Czy zegary mają coś wspólnego z odpalaniem . Bo nie chciał bym montować licznika z golfa 3 do golfa 2 . Ktoś miał podobny przypadek ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości