czyli mozna powiedzieć iż zrobiłeś to nie profesjonalnieblack raven pisze:Pozbyłem się wreszcie tych drgań Zerowym nakładem finansowym i w ciągu 30 sekund
Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
Re: Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
mów co zrobiłeś?black raven pisze:Pozbyłem się wreszcie tych drgań Zerowym nakładem finansowym i w ciągu 30 sekund
-
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17
Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
ciacho840 - ale za to skutecznie
wron - zleciłem podłączenie pod kompa ( całkowicie przypadkiem w celu sprawdzenia jakie wyjdą błędy ). Wykazało błąd " Wypadania zapłonu na 1 cylindrze ". Po skasowaniu błedu drgawki zniknęły
wron - zleciłem podłączenie pod kompa ( całkowicie przypadkiem w celu sprawdzenia jakie wyjdą błędy ). Wykazało błąd " Wypadania zapłonu na 1 cylindrze ". Po skasowaniu błedu drgawki zniknęły
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
black raven pisze:Wykazało błąd
Ameryki nie odkryłeś. Mogłeś wcześniej do tego dojśc sprawdzając okablowanie pompek.black raven pisze:Po skasowaniu błedu drgawki zniknęły
-
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
- Lokalizacja: Silesia
Re: Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
Czyli, ze co trzeba zrobic? Sprawdzic przewody? A ktore to sa?
Problem z pompowtryskiem.
Witam. Moze to nie VW ale chodzi o silnik. Moze zaczne od poczatku. Zakupilem Galaxy MK 2 z 2005 roku 1.9 tdi 115 km..
Po odpaleniu czasem bujalo silnikiem.
Po jezdzie testowej jak dodawalem gazu troche trzeslo.( pewnie wew przegob albo podpora walu )Ale z uwagi ze auto zakupilem tanio liczylem sie z naprawami i regeneracja pompowtryskow. Wiec odwiedzilem 2 mechanikow tzw.. Pompiarzy.I obaj stwierdzili ze 2 pompowtrysk umarl. Wiec ok wyjalem i smigam do starogardu po zregenerowany. Po zamontowaniu okazalo sie ze problem dalej istnieje. Wiec pomysl byl taki ze polecialem z 3 innymi na sprawdzenie i okazalo sie ze sa dobre hehe ( wiec pewnie i 2 byl ). Pytanie w czym jest wina. Po zamontowaniu ich na miejce stwierdzilem ze sprawdze miernikiem cala wiazke od pompowtryskow do komputera i jest ok. ( wiem ze mimo ze miernik pokazuje ze jest ok moze byc uszkodzona) Potem kontrola cisnienia. ( od 29 do 32 ) wiec ok. Teraz jak odpalam to chodzi na wszystkie gary ale troche byja silnikiem. Na Vau pokazuje cos dziwnego miatomiast ( z tego co pamietam ) TAB 23-1-3 POMPOWTRYSK POKAZUJE OK 30-50 A 2 100 i wiecej wiec lipa. Ale po podlaczeniu go kablami z 2 autem na 1-3 pokazuje 0d 0-do 2 a na 2 dalej kolo 100. Przelecialem wszystkie styki i klemy bo ktos mi powiedzial ze prad moze gdzies uciekac i dlatego tak jest. Dodam ze jak chodzi na wolnych to lampka mi delikatnie miga ale ladowanie jest 14.45 wiec ok. Moze ktos ma jakis pomysl. Z gory dzieki za pomoc.
Po odpaleniu czasem bujalo silnikiem.
Po jezdzie testowej jak dodawalem gazu troche trzeslo.( pewnie wew przegob albo podpora walu )Ale z uwagi ze auto zakupilem tanio liczylem sie z naprawami i regeneracja pompowtryskow. Wiec odwiedzilem 2 mechanikow tzw.. Pompiarzy.I obaj stwierdzili ze 2 pompowtrysk umarl. Wiec ok wyjalem i smigam do starogardu po zregenerowany. Po zamontowaniu okazalo sie ze problem dalej istnieje. Wiec pomysl byl taki ze polecialem z 3 innymi na sprawdzenie i okazalo sie ze sa dobre hehe ( wiec pewnie i 2 byl ). Pytanie w czym jest wina. Po zamontowaniu ich na miejce stwierdzilem ze sprawdze miernikiem cala wiazke od pompowtryskow do komputera i jest ok. ( wiem ze mimo ze miernik pokazuje ze jest ok moze byc uszkodzona) Potem kontrola cisnienia. ( od 29 do 32 ) wiec ok. Teraz jak odpalam to chodzi na wszystkie gary ale troche byja silnikiem. Na Vau pokazuje cos dziwnego miatomiast ( z tego co pamietam ) TAB 23-1-3 POMPOWTRYSK POKAZUJE OK 30-50 A 2 100 i wiecej wiec lipa. Ale po podlaczeniu go kablami z 2 autem na 1-3 pokazuje 0d 0-do 2 a na 2 dalej kolo 100. Przelecialem wszystkie styki i klemy bo ktos mi powiedzial ze prad moze gdzies uciekac i dlatego tak jest. Dodam ze jak chodzi na wolnych to lampka mi delikatnie miga ale ladowanie jest 14.45 wiec ok. Moze ktos ma jakis pomysl. Z gory dzieki za pomoc.
-
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
- Lokalizacja: Silesia
Re: Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
U mnie problem zostal rozwiazany. W silniku BLS na wolnych obrotach dosc mocno silnik dostawal drgawek. Po wymianie napinacza na pasku klinowym problemu juz nie ma. Nie wiem czy u kazdego to jest przyczyna, ale u mnie pomoglo.
Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
Witam. TDI ASZ przebieg 235tyś km...problem polega na tym że zimny silnik po nocnym postoju szarpie po odpaleniu i puszcza bąki szarego dymu,więc podłączyłem vaga przed odpaleniem po nocy i wszystkie parametry ok oprocz tego co zobaczyłem w gr.13 a mianowicie;
po kilku minutach pracy korekcje sie wyrownuja i auto przestaje szarpac i dymic( szczegolnie jak czwarta pompka ma juz w miare dobre wartosci) czyli;
Na ciepłym to wygląda tak;
Problem jeszcze jaki zauważyłem to stukanie na obrotach jałowych...ciężko je zlokalizować bo silnik to zagłusza ale najlepiej je slychać w kabinie.
Jutro postaram się nagrać ten dźwięk.
sprawdzone/zrobione zostało;
- brak bledow
-kompresja na zimnym 34 bar na wszystkich cyl.
- świece sprawne i prąd dochodzi
-synchronizacja 0.0 - 0.6 na zimnym i na ciepłym
- wałek nie jest wytarty a uszczelki pompek wymienione 10 tyś temu razem ze szklankami i uszczelniaczami zaworow.
-dogięte i pryśnięte styki na wiązkach pompek
Auto jest po programie...w serii wyszło 132KM/320Nm a teraz jest 156KM/370Nm...pomóżcie koledzy czyżby czeka mnie wymiana pompowtrysku.?
po kilku minutach pracy korekcje sie wyrownuja i auto przestaje szarpac i dymic( szczegolnie jak czwarta pompka ma juz w miare dobre wartosci) czyli;
Na ciepłym to wygląda tak;
Problem jeszcze jaki zauważyłem to stukanie na obrotach jałowych...ciężko je zlokalizować bo silnik to zagłusza ale najlepiej je slychać w kabinie.
Jutro postaram się nagrać ten dźwięk.
sprawdzone/zrobione zostało;
- brak bledow
-kompresja na zimnym 34 bar na wszystkich cyl.
- świece sprawne i prąd dochodzi
-synchronizacja 0.0 - 0.6 na zimnym i na ciepłym
- wałek nie jest wytarty a uszczelki pompek wymienione 10 tyś temu razem ze szklankami i uszczelniaczami zaworow.
-dogięte i pryśnięte styki na wiązkach pompek
Auto jest po programie...w serii wyszło 132KM/320Nm a teraz jest 156KM/370Nm...pomóżcie koledzy czyżby czeka mnie wymiana pompowtrysku.?
Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
do: stanislawski
Witam serdecznie.
Mam dokładnie takie same objawy w swoim golfie 4 1,9TDI AXR 101KM (przebieg autentyczny 180tys.). Teź wymieniłem cały rozrząd , nowy kpl.sprzęgła z dwumasem Sachs,oleje, wszystkie filtry, na komputerze żadnych błedów.Poduszki skrzyni, silnika ok. Delikatne drgawki jak były tak są na biegu jałowym już po lekķim nagrzaniu silnika.
Czy udało się zdiagnozować przyczynę?
Bardzo proszę o informację.
PS.
Może komuś z innych użytkowników udało się zdiagnozować przyczynę.
Witam serdecznie.
Mam dokładnie takie same objawy w swoim golfie 4 1,9TDI AXR 101KM (przebieg autentyczny 180tys.). Teź wymieniłem cały rozrząd , nowy kpl.sprzęgła z dwumasem Sachs,oleje, wszystkie filtry, na komputerze żadnych błedów.Poduszki skrzyni, silnika ok. Delikatne drgawki jak były tak są na biegu jałowym już po lekķim nagrzaniu silnika.
Czy udało się zdiagnozować przyczynę?
Bardzo proszę o informację.
PS.
Może komuś z innych użytkowników udało się zdiagnozować przyczynę.
- Bartek__11111
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz sty 12, 2014 22:20
- Lokalizacja: Lębork
Re: Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
Witam Mam problem z poduszką skrzyni biegów silnik to 1.9D Golf III następujący nie mogę odkręcić śruby 17 obkręca się a nie odkręca, ktoś pomorze doradzi jak to ogarnąć?
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Re: Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
czyli co bo nie rozumiem ? tak w ogóle to nie ten działBartek__11111 pisze:Witam Mam problem z poduszką skrzyni biegów silnik to 1.9D Golf III następujący nie mogę odkręcić śruby 17 obkręca się a nie odkręca, ktoś pomorze doradzi jak to ogarnąć?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
Czy ktoś z forumowiczów znalazł rozwiązanie poszarpywania na wolnych obrotach w silniku AXR ? męczę się z tym od 3 miesięcy i już nie mam pomysłów..
... keep a great thing going
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34
Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
Mi w Ajm drgal silnik na zimnym jak i cieplym silniku myślałem że dwumas ale wczoraj wymieniłem poduszkę skrzyni biegów (łapę) która idzie do "sanek" wszystko ustalo jak należy. Roboty 15 minut. Radze zajrzeć pod auto i złapać za tą poduche i zobaczyć czy jest luz czy nie. Nowej poduszki nie moge prawie ręka ruszyc. Zresztą widać czy gumy są popękane itp. Pozdro
Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
A czy przy ruszaniu drżał ci samochód ??Ja mam problemy z płynnnym ruszeniem i sie zastanawiam czy to nie ta dolna poduszka bo pod skrzynią już wymieniłem.Pozdro.kamikadzebm pisze:Mi w Ajm drgal silnik na zimnym jak i cieplym silniku myślałem że dwumas ale wczoraj wymieniłem poduszkę skrzyni biegów (łapę) która idzie do "sanek" wszystko ustalo jak należy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości