Problem z odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpaleniem
Witam.
Golf IV 1.9 TDI 130KM ASZ
Otóż od dłuższego czasu podczas odpalania jest pewien problem mianowicie
Poszperałem troszkę w necie i znalazłem ten film
https://www.youtube.com/watch?v=HSGmlV_kXRM
Tyle że jest to 1.9 90km na pompie u mnie jest system PD.
Mianowicie. Problem jest identyczny jak na filmie od 0:15min
Tak przerywa podczas odpalania, jakby już złapał ale jednak jeszcze coś go zablokuje
Czy miał ktoś może podobny przypadek? W jakim kierunku zmierzać?
Dodam, że dzieje się to prawie zawsze oprócz sytuacji gdy zgaszę silnik i po chwili znów go odpalam. Gdyby stał godzine, znów byłby podobny problem.
Dzięki za pomoc Pozdrawiam
Golf IV 1.9 TDI 130KM ASZ
Otóż od dłuższego czasu podczas odpalania jest pewien problem mianowicie
Poszperałem troszkę w necie i znalazłem ten film
https://www.youtube.com/watch?v=HSGmlV_kXRM
Tyle że jest to 1.9 90km na pompie u mnie jest system PD.
Mianowicie. Problem jest identyczny jak na filmie od 0:15min
Tak przerywa podczas odpalania, jakby już złapał ale jednak jeszcze coś go zablokuje
Czy miał ktoś może podobny przypadek? W jakim kierunku zmierzać?
Dodam, że dzieje się to prawie zawsze oprócz sytuacji gdy zgaszę silnik i po chwili znów go odpalam. Gdyby stał godzine, znów byłby podobny problem.
Dzięki za pomoc Pozdrawiam
- Vincet_Vega
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: pn sie 17, 2015 17:34
Problem z odpaleniem
Nie sprawdzałem
Dodam tylko że nie jest to chwilowe, bo problem pojawił się z miesiąc temu więc te pęcherzyki chyba wykluczyć można?
Dodam tylko że nie jest to chwilowe, bo problem pojawił się z miesiąc temu więc te pęcherzyki chyba wykluczyć można?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Problem z odpaleniem
Nie można. Jak powstała nieszczelność i pęcherze dostają się do paliwa,to sama się nie uszczelni.Casey pisze: problem pojawił się z miesiąc temu więc te pęcherzyki chyba wykluczyć można?
Jakość paliwa ma duży wpływ na stan filtra,a tym samym na powietrze w paliwie. Czy nie stało się to podczas ostrych mrozów?
Problem z odpaleniem
Michał_1977 - szczerze to już sam nie wiem kiedy to się stało, aczkolwiek bardzo prawdopobone, chociaż teraz strasznie się to nasiliło
Sporo naczytałem się w necie o tym i niektórzy obwiniają uszczelki pompowtrysków.
Leje tylko verve z dobrej stacji więc wykluczę jakość paliwa. Wystarczy wymienić filtr? Patrzyłem na przewody to nie są nigdzie popękane
edit:
Coś mi się przypomniało, auta stało ostatnio dobre 3 tygodnie bez odpalania, ponieważ byłem za granicą, w momencie gdy odpalałem go za 1 razem po takiej przerwie auto odpaliło perfekcyjnie od strzała, a tu okazuje sie że najgorzej pali po 2 godzinach / po nocy
Może to w czymś pomoże
Sporo naczytałem się w necie o tym i niektórzy obwiniają uszczelki pompowtrysków.
Leje tylko verve z dobrej stacji więc wykluczę jakość paliwa. Wystarczy wymienić filtr? Patrzyłem na przewody to nie są nigdzie popękane
edit:
Coś mi się przypomniało, auta stało ostatnio dobre 3 tygodnie bez odpalania, ponieważ byłem za granicą, w momencie gdy odpalałem go za 1 razem po takiej przerwie auto odpaliło perfekcyjnie od strzała, a tu okazuje sie że najgorzej pali po 2 godzinach / po nocy
Może to w czymś pomoże
Problem z odpaleniem
Sprawdź synchronizacje wałka rozrządu
vcds---->silnik----->bloki pomiarowe ----->grupa 004 ----->ostatnie pole powinno być bliskie zeru
vcds---->silnik----->bloki pomiarowe ----->grupa 004 ----->ostatnie pole powinno być bliskie zeru
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
Problem z odpaleniem
Rozumiem że muszę kupić kabel vag z allegro później na lapku odpalić vaga i wejść w podaną przez Ciebie kategorię?
Zaraz zamawiam kabel.
Dodam że podczas jazdy z niczym nie ma problemu, tylko przy tym odpalaniu, różnie mu to bywa, zauważyłem że od wczoraj troche się to poprawiło - gdzie nic nie robiłem, jakby miał tymczasowe foszki
Zaraz zamawiam kabel.
Dodam że podczas jazdy z niczym nie ma problemu, tylko przy tym odpalaniu, różnie mu to bywa, zauważyłem że od wczoraj troche się to poprawiło - gdzie nic nie robiłem, jakby miał tymczasowe foszki
Problem z odpaleniem
Rozrusznik dobrze kręci?Pompa Tandemowa sucha?Uszczelniacze pompo wtrysków to faktycznie częsta usterka.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Problem z odpaleniem
Witam. Jak narazie nic z tym nie robiłem bo przez dzień nie miałem z tym w sumie problemu, a chciałem złapać to na wideo.
Dziś udało mi sie, wiec na dole macie linki jak to odpala po dwu dniowym postoju
pironet, Pisałeś o pompie tendemowej, więc zerknąłem i z wierzchu nie wygląda za ciekawie foto:
Filmy:
Pierwsze odpalenie https://www.youtube.com/watch?v=S1PuzAJ ... e=youtu.be
Chwile po pierwszym https://www.youtube.com/watch?v=3hcKxZI ... e=youtu.be
edit: Byłem jeszcze raz w garażu aby sprawdzić przewody przy pompie, jak widzicie na zdjęciu Lewy dolny róg jest taka upaprana opaska, była luźnai wszystko dookoła jest orąbane, ten przewód idzie do filtra paliwa. Jutro to ogarnę i napisze czy to było winne
Dziś udało mi sie, wiec na dole macie linki jak to odpala po dwu dniowym postoju
pironet, Pisałeś o pompie tendemowej, więc zerknąłem i z wierzchu nie wygląda za ciekawie foto:
Filmy:
Pierwsze odpalenie https://www.youtube.com/watch?v=S1PuzAJ ... e=youtu.be
Chwile po pierwszym https://www.youtube.com/watch?v=3hcKxZI ... e=youtu.be
edit: Byłem jeszcze raz w garażu aby sprawdzić przewody przy pompie, jak widzicie na zdjęciu Lewy dolny róg jest taka upaprana opaska, była luźnai wszystko dookoła jest orąbane, ten przewód idzie do filtra paliwa. Jutro to ogarnę i napisze czy to było winne
Problem z odpaleniem
ja tam bardziej słyszę że aku słabo kreci za pierwszym.Ostatnio miałem klienta który mówił że niby zle pali od 4 stopni w dół,robili uszczelniacze na pompkach ,ustawiali rozrząd a ja rano usłyszałem że aku po prostu nie ma mocy.Diesel musi mieć kopa.Co do pompy tandemowej to na pewno już oznaki pocenia się.Może się tam zapowietrzać ale dawało by to oznaki nierównej pracy na zimnym i powinno kopcić na biało.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Problem z odpaleniem
Na 2 filmie odpala dobrze. To nie wina aku. Po kilku dniach nieodpalania napiecie 12.4V
Nie muszę kręcić do momentu aż odpali. Wystarczy że przekręce kluczykiem, wejdzie na 400 +/- obr/min i juz odpuszczam kluczyk a on sam przez 1-2-3 sekundy pomęczy sie na tych obrotach aż załapie i wejdzie na obroty jałowe. Zresztą. Przy -20 odpala tak samo jak przy + 10\
A jeżeli chodzi o tą pompe, to jutro założe nowe opaski i wymyje to miejsce, mój golfik kopci na biało.
Nie muszę kręcić do momentu aż odpali. Wystarczy że przekręce kluczykiem, wejdzie na 400 +/- obr/min i juz odpuszczam kluczyk a on sam przez 1-2-3 sekundy pomęczy sie na tych obrotach aż załapie i wejdzie na obroty jałowe. Zresztą. Przy -20 odpala tak samo jak przy + 10\
A jeżeli chodzi o tą pompe, to jutro założe nowe opaski i wymyje to miejsce, mój golfik kopci na biało.
Problem z odpaleniem
Założyłem nowe obejmy, ale niestety nadal to samo. Tutaj pierwsze odpalenie na drugi dzień elegancko słychać w czym jest problem
https://youtu.be/i3XMrl_d1Kw
Zauważyłem że króciec o którym często mowa u mnie również jest luźny ( ten na pompie tandemowej ) jutro się tym zajmę i dam znać co i jak.
Ale może teraz po filmie ktoś rozpozna w czym tkwi problem?
edit:
Króciec był troche luźny i obracał się dookoła. Dziś go zbiłem i zakleiłem, poczekam do jutra aż dobrze stwardnieje klej ( spawanie na zimno ) i sprawdzę czy jest coś lepiej..
Wypowie się ktoś na temat tego filmu co wrzuciłem w tym poście?
https://youtu.be/i3XMrl_d1Kw
Zauważyłem że króciec o którym często mowa u mnie również jest luźny ( ten na pompie tandemowej ) jutro się tym zajmę i dam znać co i jak.
Ale może teraz po filmie ktoś rozpozna w czym tkwi problem?
edit:
Króciec był troche luźny i obracał się dookoła. Dziś go zbiłem i zakleiłem, poczekam do jutra aż dobrze stwardnieje klej ( spawanie na zimno ) i sprawdzę czy jest coś lepiej..
Wypowie się ktoś na temat tego filmu co wrzuciłem w tym poście?
Re: Problem z odpaleniem
Kolego
Miałem bardzo podobnie z tym że u mnie na komputerze pokazywało błąd czujnika obrotów wału korbowego G28. Po wymianie problem ustal.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Miałem bardzo podobnie z tym że u mnie na komputerze pokazywało błąd czujnika obrotów wału korbowego G28. Po wymianie problem ustal.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Problem z odpaleniem
Dzięki za wypowiedź, zamówiłem Kabel, skołuje jeszcze tylko laptopa i zrobie wyniki, bo uszczelnienie króćca na pompie tandemowej nie dało dużo, chociaż może i jest jakaś poprawa. Ale nadal od czasu do czasu odpala w taki właśnie sposób. Jak na tym 3 załączonym filmie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 178 gości