Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Golf IV wagon, AXR,
- turbo ARL
- jednomas 1z + sprzęgło VR6
- FMIC 550x230x65mm
- EGR out
- wydech przelot
- map sensor C
Seria malutka wyszła - 103KM, ale końcowy wynik jak na seryjne pompowtryski AXR, jest okej. Widać przeładowanie turbiny na około 3tys rpm, trzeba obczaić sztangę i geometrię. Wynik tylko orientacyjnie, bo opony zimowe. Na wiosnę będzie bardziej wiarygodny i pewnie trochę niższy.
- turbo ARL
- jednomas 1z + sprzęgło VR6
- FMIC 550x230x65mm
- EGR out
- wydech przelot
- map sensor C
Seria malutka wyszła - 103KM, ale końcowy wynik jak na seryjne pompowtryski AXR, jest okej. Widać przeładowanie turbiny na około 3tys rpm, trzeba obczaić sztangę i geometrię. Wynik tylko orientacyjnie, bo opony zimowe. Na wiosnę będzie bardziej wiarygodny i pewnie trochę niższy.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy
Seat Ibiza 6L 1.9TDI 130KM :
- Słupek po remoncie (ARL)
- Głowica Po portingu - zawory seria
- Wałek Seria
- Turbo GTB2260VKLR by Fiodor
- najwiekszy Fmic z przodu z Fmic.pl
- Wtryski Firad HF 100% na korpusach AL
- Kolektor Ssący Custom by VRservice
- Wydech 2.75cala
- Skrzynia biegów GUC z cupry BPX + Szpera Quaife
- Sprzegło Jednomas + Wzmocniony Docisk + Spiek 4 łopatkowy
- Strojony przezemnie
Najpierw Soft na "miasto" vs Soft na "ćwiartke" Moc bez szału wieksza bo soft zrobiony pod nitro i mocno otwarty zawór N75 wiec doładowanie praktycznie identyczne jak na sofcie na miasto czyli 2.5bar . Na sofcie na "miasto" EGT max 880 Stopni także bezpiecznie
Soft na "ćwiartke" vs soft na "ćwiartke" Plus Nitro strzał od 3300-3400
Niestety ale Pompa Metanolu odmówiła posłuszeństwa także pomiary tylko na Ropie i na Ropie + Nitro do tego na już pustawej Butli wiec przyrosty też nie takie jakie powinny być , moim zdaniem z Metanolem i pełną butlą powinno być w okolicach 335KM/600NM na Ropie z metką i około 420KM/750NM z Nitro . Na wiosne bedzie powtórna próba.
- Słupek po remoncie (ARL)
- Głowica Po portingu - zawory seria
- Wałek Seria
- Turbo GTB2260VKLR by Fiodor
- najwiekszy Fmic z przodu z Fmic.pl
- Wtryski Firad HF 100% na korpusach AL
- Kolektor Ssący Custom by VRservice
- Wydech 2.75cala
- Skrzynia biegów GUC z cupry BPX + Szpera Quaife
- Sprzegło Jednomas + Wzmocniony Docisk + Spiek 4 łopatkowy
- Strojony przezemnie
Najpierw Soft na "miasto" vs Soft na "ćwiartke" Moc bez szału wieksza bo soft zrobiony pod nitro i mocno otwarty zawór N75 wiec doładowanie praktycznie identyczne jak na sofcie na miasto czyli 2.5bar . Na sofcie na "miasto" EGT max 880 Stopni także bezpiecznie
Soft na "ćwiartke" vs soft na "ćwiartke" Plus Nitro strzał od 3300-3400
Niestety ale Pompa Metanolu odmówiła posłuszeństwa także pomiary tylko na Ropie i na Ropie + Nitro do tego na już pustawej Butli wiec przyrosty też nie takie jakie powinny być , moim zdaniem z Metanolem i pełną butlą powinno być w okolicach 335KM/600NM na Ropie z metką i około 420KM/750NM z Nitro . Na wiosne bedzie powtórna próba.
był : Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Jest : Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ / 328KM/560NM +Metanol+NX - ET@12,40
https://www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/info/?tab=page_info
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Jest : Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ / 328KM/560NM +Metanol+NX - ET@12,40
https://www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/info/?tab=page_info
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Model Auta : Audi A4 B5
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AFN
Modyfikacje silnika : Turbosprężarka GT1749VA, wytryski 216, MAP 3 bary, sprzęgło AWX
Moc seryjna : 110km/235Nm
Chiptuning : 163Km/364Nm by JAROL
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AFN
Modyfikacje silnika : Turbosprężarka GT1749VA, wytryski 216, MAP 3 bary, sprzęgło AWX
Moc seryjna : 110km/235Nm
Chiptuning : 163Km/364Nm by JAROL
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Model auta: Audi A3 8L
Rodzaj silnika: 1.9 TDI ASZ
Modyfikacja silnika:
W aucie zamontowana została turbosprężarka GTB2260VZK z Porsche Cayenne - (przerobienie na podciśnienia i montaż by krzysiek1606).
FMIC
MAPsensor 4bar,
zestaw sprzęgła BTB,
seryjne pompowtryskiwacze AL.
usunięty mechanicznie i programowo EGR oraz przepływomierz (MAF).
MOC: 241PS / 460 Nm
RODZAJ HAMOWNI: Dynomet(drogowa) / Dynoproject(obciążeniowa)
Tuner:
modyfikacje mechaniczne (krzysiek1606)
strojenie EDCtuning (spanky)
Pomiar Hamownia - Dynomet
Pomiar Hamownia - Dynoproject
Rodzaj silnika: 1.9 TDI ASZ
Modyfikacja silnika:
W aucie zamontowana została turbosprężarka GTB2260VZK z Porsche Cayenne - (przerobienie na podciśnienia i montaż by krzysiek1606).
FMIC
MAPsensor 4bar,
zestaw sprzęgła BTB,
seryjne pompowtryskiwacze AL.
usunięty mechanicznie i programowo EGR oraz przepływomierz (MAF).
MOC: 241PS / 460 Nm
RODZAJ HAMOWNI: Dynomet(drogowa) / Dynoproject(obciążeniowa)
Tuner:
modyfikacje mechaniczne (krzysiek1606)
strojenie EDCtuning (spanky)
Pomiar Hamownia - Dynomet
Pomiar Hamownia - Dynoproject
- Conrado1991
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob sie 15, 2015 08:39
- Lokalizacja: Ciepielów
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Model auta: Skoda Octavia I
Silnik: 1.9 TDI AHF
Modyfikacje: Katalizator out
Moc seryjna: 115,6KM/237Nm
Chiptuning: 144,8KM/294Nm by Daron
Jest to wynik na ori 205. Wynik na wtryskach 216 i jednomasie oraz sprzęgle G60 z kevlarem wkrótce.
Silnik: 1.9 TDI AHF
Modyfikacje: Katalizator out
Moc seryjna: 115,6KM/237Nm
Chiptuning: 144,8KM/294Nm by Daron
Jest to wynik na ori 205. Wynik na wtryskach 216 i jednomasie oraz sprzęgle G60 z kevlarem wkrótce.
Octavia I MS-Design 1.9 TDI AHF+216+chip http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=590088
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
i ja się pochwalę.
Audi a4 b5 96r 1z 16bit.
silnik nie rozbierany,
nowy docisk plus tarcza z kevlarem, jednomas,
wałek 38E sdi,
wtryski 0.250 firad cobretti,
turbo gt2256v merc 2,7 plus dolot z agr custom,
FMIC 550x140x65,
wydech przelot dp 3cale, reszta 2,5 na dwóch tłumikach,
kat out, egr out, odma out, usunięta przepływka,
wstępna pompa paliwa,
pompa wtryskowa custom: tłoczek 11mm, nastawnik hdk248 modyfikowany,
tłoczek przyspieszacza 052, niska podkładka miedzy falą a tłokiem, podbite ciśnienie,
krótkie springi, fala de643, korpus pompy afn.
Sprawy mechaniczne, przerobienie sterowania na vnt i budowa pompy najlepszy mechanik w okolicy;)
soft by Prochip.
ogólnie szał jest. Piotrek z Prochip naprawdę się przyłożył wyciągając tyle momentu z tego turba. Problem jest z egt, ponieważ przekracza 900st, ale to nie wina wtrysków a turbiny i źle zamontowanego FMIC. W planach wymiana na gtb. Wykres po poprawce ze wzgledu na egt, ogólnie da się z tego zrobic ok220KM.
Audi a4 b5 96r 1z 16bit.
silnik nie rozbierany,
nowy docisk plus tarcza z kevlarem, jednomas,
wałek 38E sdi,
wtryski 0.250 firad cobretti,
turbo gt2256v merc 2,7 plus dolot z agr custom,
FMIC 550x140x65,
wydech przelot dp 3cale, reszta 2,5 na dwóch tłumikach,
kat out, egr out, odma out, usunięta przepływka,
wstępna pompa paliwa,
pompa wtryskowa custom: tłoczek 11mm, nastawnik hdk248 modyfikowany,
tłoczek przyspieszacza 052, niska podkładka miedzy falą a tłokiem, podbite ciśnienie,
krótkie springi, fala de643, korpus pompy afn.
Sprawy mechaniczne, przerobienie sterowania na vnt i budowa pompy najlepszy mechanik w okolicy;)
soft by Prochip.
ogólnie szał jest. Piotrek z Prochip naprawdę się przyłożył wyciągając tyle momentu z tego turba. Problem jest z egt, ponieważ przekracza 900st, ale to nie wina wtrysków a turbiny i źle zamontowanego FMIC. W planach wymiana na gtb. Wykres po poprawce ze wzgledu na egt, ogólnie da się z tego zrobic ok220KM.
Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy
Model Auta : Seat Ibiza
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AXR
Modyfikacje silnika : Turbosprężarka GT1749VA,
Moc seryjna : 101km/250Nm
Chiptuning : 160Km/357Nm by JAROL
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AXR
Modyfikacje silnika : Turbosprężarka GT1749VA,
Moc seryjna : 101km/250Nm
Chiptuning : 160Km/357Nm by JAROL
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy
Model Auta : Audi A4 B6
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF
Modyfikacje silnika by FROGRACING :
- Turbosprężarka GTB2260VK,
- map 4 bar,
- Firad HF50,
- EGR i KAT out,
- IC frontowy+orurowanie ze stali nierdzewnej
- nowy dwumas+tarcza kevlar+mocniejszy docisk
Moc seryjna : 131km/310Nm
Chiptuning : 240Km/447Nm by JAROL
Auto obecnie jeszcze na seryjnym wydech który trochę ogranicza, po zrobieniu nowego dołożymy z kilkanaście koni i trochę Nm.
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF
Modyfikacje silnika by FROGRACING :
- Turbosprężarka GTB2260VK,
- map 4 bar,
- Firad HF50,
- EGR i KAT out,
- IC frontowy+orurowanie ze stali nierdzewnej
- nowy dwumas+tarcza kevlar+mocniejszy docisk
Moc seryjna : 131km/310Nm
Chiptuning : 240Km/447Nm by JAROL
Auto obecnie jeszcze na seryjnym wydech który trochę ogranicza, po zrobieniu nowego dołożymy z kilkanaście koni i trochę Nm.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
2.0 TDI CR CFGB
Dolot , Intercooler , turbo hybrydowe , DPF OFF .
Sprzęgło już mocno daje znać o swoich ograniczeniach.
Auto ciągle jeszcze jest niedostrojone i liczę na lepszy wynik w przyszłym tygodniu .
Dolot , Intercooler , turbo hybrydowe , DPF OFF .
Sprzęgło już mocno daje znać o swoich ograniczeniach.
Auto ciągle jeszcze jest niedostrojone i liczę na lepszy wynik w przyszłym tygodniu .
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Toledo2 1,9 tdi asv
pompa wtryskowa ori sekcja 11ka z renowki, przerobiony nastawnik
W290
walek sdi
turbo GTB2056 mercedes
wydech 2,5
fmic 180mm
praktycznie bez dymnie!!
pompa wtryskowa ori sekcja 11ka z renowki, przerobiony nastawnik
W290
walek sdi
turbo GTB2056 mercedes
wydech 2,5
fmic 180mm
praktycznie bez dymnie!!
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Porowniania golfa VP i leona PD arl
w golfie VP:
dol DP
pompa 11ka pomadzona
walek sdi
w 330
turbo GTB2060VKLR
fmic 600x300
wydech 2,5
leon PD ARL
W firad+80
turbo GTB2060VKLR
fmic 600x300
i jedne i drugie auto w wiekszym stopniu ogarnialem osobiscie stroil oczywiscie Robert Tune-up przez przypadek wyszlo niemal jednokowy wykres
w golfie VP:
dol DP
pompa 11ka pomadzona
walek sdi
w 330
turbo GTB2060VKLR
fmic 600x300
wydech 2,5
leon PD ARL
W firad+80
turbo GTB2060VKLR
fmic 600x300
i jedne i drugie auto w wiekszym stopniu ogarnialem osobiscie stroil oczywiscie Robert Tune-up przez przypadek wyszlo niemal jednokowy wykres
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
AHF 110KM
Turbo ASZ
Sprzeglo G60
Turbo ASZ
Sprzeglo G60
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Passat 1.9 130 AVF , 315 000 przebiegu , nowy walek i hydro , pompki ori.
-silnik AVF swap z AFN
-GTB20 z Volvo D5
-wydech 2.5
-FIMC
-Soft DARON
-sprzeglo 1 mas + spiek
-silnik AVF swap z AFN
-GTB20 z Volvo D5
-wydech 2.5
-FIMC
-Soft DARON
-sprzeglo 1 mas + spiek
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Seat Toledo ASV 110KM
Turbo GT2056V
Wtryski 0.216 Bosch
Pompa 11ka
Walek SDI
FMIC
Kolektor ssacy z PD
Pompka w zbiorniku
DP 2,5"
Sprzeglo G60/VR6
Niestety turbo wstawalo ospale, silnik sie gotowal i na nic zdala sie podmianka slupka wiec wpadlo kilka zmian:
Turbo GTB1756VK
Wymiana pompy wodnej SKF (plastikowy wirnik) na Metelli (wirnik stalowy)
Dodatkowa pompa wody elektryczna
Termostat 80*C
A tak odpycha sie auto
https://www.youtube.com/watch?v=ain2Ro4 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo GT2056V
Wtryski 0.216 Bosch
Pompa 11ka
Walek SDI
FMIC
Kolektor ssacy z PD
Pompka w zbiorniku
DP 2,5"
Sprzeglo G60/VR6
Niestety turbo wstawalo ospale, silnik sie gotowal i na nic zdala sie podmianka slupka wiec wpadlo kilka zmian:
Turbo GTB1756VK
Wymiana pompy wodnej SKF (plastikowy wirnik) na Metelli (wirnik stalowy)
Dodatkowa pompa wody elektryczna
Termostat 80*C
A tak odpycha sie auto
https://www.youtube.com/watch?v=ain2Ro4 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości