wojtas_GT pisze:A z przodu jakas różnica jest slyszalna? Bo u mnie nie slysze przodu, tak mi sie przynajmniej wydaje. Mozesz jakies szczegoly podrzucic jesli chodzi o kontakt z odpowiednia komorka w poznaniu?
Upraszczajac przody kupiles sam i za tyly dostales zwrot za sachsy (pokryly koszt tych nowych?). Montaze gratis.
W moim aso tez mam obiecana wymiane tylow na moje Bilsteiny gdy je dostarcze, podobnie jak inni wyrwali. Gra w sumie idzie o zwrot kasy za tyly, mozesz podac jaki to rząd wielkosci? Czy warto?
Z przodami na razie nie mam zamiaru niczego robic, bo nie slysze niepokojacych objawów, na SKP jest idealnie i przod i tyl, sama jazda jest tez w porzadku. No chyba ze dla lepszego samopoczucia to zrobic.
1. Nie podam ci namiarów na centralę VW w Poznaniu, bo ja prowadziłem korespondencję z Wolfsburgiem, ponieważ mieszkam w Niemczech i auto tutaj też zostało kupione i zarejestrowane.
2. Amortyzatory przednie też postukiwały, tylko nie było to tak dokuczliwe jak w przypadku tylnych, bo przednie zawieszenie jest jednak dość daleko wysunięte i odgłosy jego pracy nie rezonują w kabinie. Za komplet na przód i tył zapłaciłem w sklepie internetowym 225 euro (2 x 53,20 € tył i 2 x 61,60 € przód, -5 € rabatu za płatność gotówką), a VW zwrócił mi 2 x 34,60 € za tylne Sachsy (widać taką mają cenę dla napraw gwarancyjnych, bo cena dla klientów "pogwarancyjnych" w serwisie VW, to 69 euro za sztukę). Za przednie nie oddali mi ani centa, ale zamontowali wszystkie cztery za darmo, w ramach gwarancji.