Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krystiano7654321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lut 11, 2016 21:42

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

Post autor: krystiano7654321 » pt lut 12, 2016 08:37

Witam

Może ktoś wie jak wymienić przewody podciśnienia od tego zaworka na zdj koło zbiorniczka wyrównawczego ??(Bo wspomaganie hamulca działa ale jak szybko nacisnę parę razy to słabiej)

Chodzi o wyjście z zaworka do kabiny (wężyk przy przewodach do nagrzewnicy)


No i po co jest przewód od rury powietrza z intercoolera na zdj i wchodzi do kabiny przy prawym kole ?

Które jest do wspomagania hamulca ? (Bo wspomaganie trochę słabo działa )



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14203
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

Post autor: Michał_1977 » pt lut 12, 2016 16:51

O jakim zdjęciu mówisz? Nie widzę żadnego...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

krystiano7654321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lut 11, 2016 21:42

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

Post autor: krystiano7654321 » pt lut 12, 2016 21:16

http://zapodaj.net/a176e6d410d50.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/12478bd592aee.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/1a978c9a9f05b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/73a780bafc1fa.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Już proszę



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14203
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

Post autor: Michał_1977 » sob lut 13, 2016 11:26

1 fotka,wężyk idzie do ECU w podszybiu (jeśli to AFN) lub jak w 2.
2 fotka,prawdopodobnie masz climatronic i podciśnienie idzie do sterowania klapkami.
3 --II--,tutaj za dużo nie widzę,ale w przypadku wspomagania hamulców,podciśnienie powinno wędrować rurką bezpośrednio z serwa do vacum.
4 --II--,do climatronica.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

krystiano7654321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lut 11, 2016 21:42

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

Post autor: krystiano7654321 » ndz lut 14, 2016 01:35

Tak Tak to AFN
Podciśnienie dochodzi do zaworków n 75 i n18 ale zaworki nie dają go na gruszkę i Egr
Czy to wina zaworków czy ECU ?
Jak to można sprawdzić i naprawić ?
(Tak sprawdziłem 2 razy dobrze podłączone )

PS:
Dodam że zrobiłem na krótko podciśnienie do gruszki turbiny i do 2-2.2 tys obr idzie jak szalony (szczególnie na mniejszych biegach)
PYTANIE : Co po tych obrotach ?
Egr powinien załączyć ?
I turbina zmienić geometrię na mniej doładowaną ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14203
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 14, 2016 09:48

Nie pisz posta pod postem. Używaj- EDYTUJ!
krystiano7654321 pisze:Tak sprawdziłem 2 razy dobrze podłączone
To sprawdź po raz 3.

Obrazek
krystiano7654321 pisze:Dodam że zrobiłem na krótko podciśnienie do gruszki turbiny i do 2-2.2 tys obr idzie jak szalony (szczególnie na mniejszych biegach)
PYTANIE : Co po tych obrotach ?
To nas się pytasz co po tych obrotach? Nie wiem,co ci się tam dzieje...może spadachron się otwiera.
krystiano7654321 pisze:Egr powinien załączyć ?
Nie załączyć,tylko włączyć lub wyłączyć. EGR pracuje tylko na jałowym.
krystiano7654321 pisze:I turbina zmienić geometrię na mniej doładowaną ?
Na doładowanie. Jak geometrię można doładować.

Ogólnie,to popraw pisownię.Zastanów się 10 razy zanim coś napiszesz,bo czytać kilka razy,żeby zrozumieć o co ci chodzi...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

krystiano7654321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lut 11, 2016 21:42

Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

Post autor: krystiano7654321 » ndz lut 14, 2016 13:34

Co masz na myśli że spadochron się otwiera ?
Jak gruszka turbiny dostanie podciśnienie to wtedy jest większe doładowanie ?
A jak sztanga pójdzie w dół to doładowanie jest minimalne ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości