Napinacz 2.8 24V
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Napinacz 2.8 24V
Siemka,
Przy okazji mojego swapu, natknąłem się na problem z napinaczem - w 24v wystaje on dość poza głowicę i niestety, ale kłóci się z chłodnicą w moim B5. Pytanie czy ktoś ma pomysł od czego innego może pasować taki napinacz? Nie, przesunięcie silnika nie wchodzi już w grę, a od 12V zwyczajnie nie pasuje.
Przy okazji mojego swapu, natknąłem się na problem z napinaczem - w 24v wystaje on dość poza głowicę i niestety, ale kłóci się z chłodnicą w moim B5. Pytanie czy ktoś ma pomysł od czego innego może pasować taki napinacz? Nie, przesunięcie silnika nie wchodzi już w grę, a od 12V zwyczajnie nie pasuje.
Napinacz 2.8 24V
kosi123, zwroc uwage na odsadzenie wszystkich rolek.. nawet jakby napinacz byl troche wezszy to i tak mniemam, ze nie wiele Ci to da, a raczej jest mala opcja na inna budowe tego elementu, takze raczej kombinuj z przesunieciem chlodnic do przodu..
Napinacz 2.8 24V
Tak na dobrą sprawę to potrzebuje tylko 10-12 mm i nie będzie już dotykało do chłodnicy, która zostanie na oryginalnych mocowaniach. Może pomysł na jakąś hybryde?
Z humorystycznej strony, poniżej rozwiązanie wymyślone (ale chyba nie dokończone?) przez jedną z podobno szanujących się "wyścigowni" u której strojone było moje EMU:
Z humorystycznej strony, poniżej rozwiązanie wymyślone (ale chyba nie dokończone?) przez jedną z podobno szanujących się "wyścigowni" u której strojone było moje EMU:
Napinacz 2.8 24V
kosi123, wazne, ze dziala z innej strony to nie chce sie czepiac, ale pamietam jak martwiles sie czy listwa paliwowa wydola, a jak patrze na te opaski na wezach, szczegolnie dolna to troche mi sie smiac chce (pomimo, ze to powrot)
Napinacz 2.8 24V
To bardzo stare zdjęcie - chociaż tak jak mówisz "ważne, że działa" - a dla N/A wystarczyło.
Trochę pod maską się zmieniło już Opiszę jak będzie ready
A jeśli chodzi o napinacz to jak w przypadku innych swapów można pociąć chłodnice :
Trochę pod maską się zmieniło już Opiszę jak będzie ready
A jeśli chodzi o napinacz to jak w przypadku innych swapów można pociąć chłodnice :
Napinacz 2.8 24V
Zaloz lape osprzetu z 3,2 z a3 itp i tylko dorobisz na dole mocowanie pompy wspomagania i przerobisz mocowanie pompy klimy. Wtedy calkowicie pozbedziesz sie obecnego napinacza.
JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości