Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw lut 11, 2016 21:42
Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)
Witam
Może ktoś wie jak wymienić przewody podciśnienia od tego zaworka na zdj koło zbiorniczka wyrównawczego ??(Bo wspomaganie hamulca działa ale jak szybko nacisnę parę razy to słabiej)
Chodzi o wyjście z zaworka do kabiny (wężyk przy przewodach do nagrzewnicy)
No i po co jest przewód od rury powietrza z intercoolera na zdj i wchodzi do kabiny przy prawym kole ?
Które jest do wspomagania hamulca ? (Bo wspomaganie trochę słabo działa )
Może ktoś wie jak wymienić przewody podciśnienia od tego zaworka na zdj koło zbiorniczka wyrównawczego ??(Bo wspomaganie hamulca działa ale jak szybko nacisnę parę razy to słabiej)
Chodzi o wyjście z zaworka do kabiny (wężyk przy przewodach do nagrzewnicy)
No i po co jest przewód od rury powietrza z intercoolera na zdj i wchodzi do kabiny przy prawym kole ?
Które jest do wspomagania hamulca ? (Bo wspomaganie trochę słabo działa )
- Michał_1977
- _
- Posty: 14245
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw lut 11, 2016 21:42
Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)
http://zapodaj.net/a176e6d410d50.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/12478bd592aee.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/1a978c9a9f05b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/73a780bafc1fa.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Już proszę
http://zapodaj.net/12478bd592aee.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/1a978c9a9f05b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/73a780bafc1fa.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Już proszę
- Michał_1977
- _
- Posty: 14245
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)
1 fotka,wężyk idzie do ECU w podszybiu (jeśli to AFN) lub jak w 2.
2 fotka,prawdopodobnie masz climatronic i podciśnienie idzie do sterowania klapkami.
3 --II--,tutaj za dużo nie widzę,ale w przypadku wspomagania hamulców,podciśnienie powinno wędrować rurką bezpośrednio z serwa do vacum.
4 --II--,do climatronica.
2 fotka,prawdopodobnie masz climatronic i podciśnienie idzie do sterowania klapkami.
3 --II--,tutaj za dużo nie widzę,ale w przypadku wspomagania hamulców,podciśnienie powinno wędrować rurką bezpośrednio z serwa do vacum.
4 --II--,do climatronica.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw lut 11, 2016 21:42
Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)
Tak Tak to AFN
Podciśnienie dochodzi do zaworków n 75 i n18 ale zaworki nie dają go na gruszkę i Egr
Czy to wina zaworków czy ECU ?
Jak to można sprawdzić i naprawić ?
(Tak sprawdziłem 2 razy dobrze podłączone )
PS:
Dodam że zrobiłem na krótko podciśnienie do gruszki turbiny i do 2-2.2 tys obr idzie jak szalony (szczególnie na mniejszych biegach)
PYTANIE : Co po tych obrotach ?
Egr powinien załączyć ?
I turbina zmienić geometrię na mniej doładowaną ?
Podciśnienie dochodzi do zaworków n 75 i n18 ale zaworki nie dają go na gruszkę i Egr
Czy to wina zaworków czy ECU ?
Jak to można sprawdzić i naprawić ?
(Tak sprawdziłem 2 razy dobrze podłączone )
PS:
Dodam że zrobiłem na krótko podciśnienie do gruszki turbiny i do 2-2.2 tys obr idzie jak szalony (szczególnie na mniejszych biegach)
PYTANIE : Co po tych obrotach ?
Egr powinien załączyć ?
I turbina zmienić geometrię na mniej doładowaną ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14245
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)
Nie pisz posta pod postem. Używaj- EDYTUJ!
Ogólnie,to popraw pisownię.Zastanów się 10 razy zanim coś napiszesz,bo czytać kilka razy,żeby zrozumieć o co ci chodzi...
To sprawdź po raz 3.krystiano7654321 pisze:Tak sprawdziłem 2 razy dobrze podłączone
To nas się pytasz co po tych obrotach? Nie wiem,co ci się tam dzieje...może spadachron się otwiera.krystiano7654321 pisze:Dodam że zrobiłem na krótko podciśnienie do gruszki turbiny i do 2-2.2 tys obr idzie jak szalony (szczególnie na mniejszych biegach)
PYTANIE : Co po tych obrotach ?
Nie załączyć,tylko włączyć lub wyłączyć. EGR pracuje tylko na jałowym.krystiano7654321 pisze:Egr powinien załączyć ?
Na doładowanie. Jak geometrię można doładować.krystiano7654321 pisze:I turbina zmienić geometrię na mniej doładowaną ?
Ogólnie,to popraw pisownię.Zastanów się 10 razy zanim coś napiszesz,bo czytać kilka razy,żeby zrozumieć o co ci chodzi...
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw lut 11, 2016 21:42
Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)
Co masz na myśli że spadochron się otwiera ?
Jak gruszka turbiny dostanie podciśnienie to wtedy jest większe doładowanie ?
A jak sztanga pójdzie w dół to doładowanie jest minimalne ?
Jak gruszka turbiny dostanie podciśnienie to wtedy jest większe doładowanie ?
A jak sztanga pójdzie w dół to doładowanie jest minimalne ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości