Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują

Post autor: VW_seller » sob lut 06, 2016 20:32

bronek85, 1-wwsze co to ten typ tak ma ,w przebieg 300 tys nie wieże ,za dużo widziałem to wiem .chyba ze kupiony od pewnego wlasciciela i mial na to kwity ,inaczej przebieg x2 i przy tym stanie tan silnik tak sie zachowuje ,troche pomaga zregenerowanie głowicy ,lepszy olej itp ,ale jak już robić to caly silnik bo zrobisz góre a bedzie dół słaby i bedzie lipa .
rozrzad komplet w normalnym sklepie kupisz za okolo 450zl . najwazniejsze sa napianacze i je lepiej kupić w sklepie . tego zestawu za 325zl nie kupuj bo to lipa jest ,tzn na 3 lata starczy ale ja bym nie ryzykowal ,kupuje od tego pana różne rzeczy ( dla klientów bo chca najtaniej ) i takie rzeczy jak napinacze paski itp do 60zl wytrzymuja okolo roku ,wszystko chińskie ale nie którzy w sklepie te same rzeczy z inna nazwa ( producent ten sam ) sprzedaja za 2x drożej ,z ruvilee też nic nie kupuj bo teraz tez lipe robią .do b5 kupilem przegub za 100zl padł po miesiacu :grrr: ,wsadziłem chinczyka i jeżdze rok i nie puka :) także czasami nie ma co przepłacac ale z rozrządem bym nie ryzykował


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

bronek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:24
Lokalizacja: SĘDZISZÓW

Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują

Post autor: bronek85 » wt lut 09, 2016 22:37

Witam ponownie.
Kupiłem rozrząd pasek Contitech, 3 rolki plus napinacz Ina, pompa Hepu, do tego świeca żarowa, 3 popycacze, uszczelniacze zaworów, pasek rolka alternatora, filtry ,termostat, uszczelki , uszczelniacze.
Rozrząd złożyłem, wałek dorobiłem blokadę, pompa wiertło 6, GMP w okienku skrzyni kreska idealnie. Dokręciłem wszystko jeszcze raz sprawdziłem. Przekręciłem wał 2 , 4 razy i :ass:
Ustawiłem wałek wsadziłem blokadę , pompa wsadziłem wiertło 6 a GMP tak jak bym miał przesunięte o 1-2mm kreskę do środka tego ząbka w okienku skrzyni.
Wkurzyłem się rozkręciłem wszystko pasek zrzuciłem koła zluzowałem i od nowa ustawione idealnie przekręciłem 2 razy i to samo o 1 do 2 mm przesunięty GMP kiedy wałek i pompa da się zblokować.
U mnie mam na GMP kreskę i zaraz pod nią ( nie obok ) jest 0 , kreska jest w osi zera, ustawiałem na kreskę.

Silnik odpaliłem, zagadał od razu, kilka sekund popychacze cykały, po chwili wszystko ok ale...
coś mi trzepie silnikiem i budą, nie ma jeszcze dokręconego kolektora ssącego , filtra z czujnikiem zasysanego powietrza, koła pasowego paska i napinacza z alternatora. Całego środka auta drzwi błotników itd, nie da sobie ręki uciąć czy wcześniej tak nie było, nie zwracałem uwagi na to.

Jutro dokręcę całą resztę z silnika, sprawdzę kąt wtrysku i zobaczę poduszki pod silnikiem w jakim są stanie.

Co myślicie o tym rozrządzie czy dałem z czymś :ass: ?? Super jak by była szybka odp może by mi zaoszczędziło sporo czasu.



bronek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:24
Lokalizacja: SĘDZISZÓW

Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują

Post autor: bronek85 » śr lut 10, 2016 17:53

Poskładałem resztę osprzętu silnika, odpala dobrze nie kopci na siwo na zimnym , przekapca trochę na czarno jak dodam gaz do dechy.
Podłączyłem wreszcie kompa tylko że ten program trochę nie bardzo bo polski-vag pierwsze co lista błędów:
-czujnik hamulca (przez to chyba może kontrolka świec migać)
-17570 Czujnik temperatury paliwa - zwarcie do masy brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny

po wykasowaniu oba wracają, naczytałem się trochę i czujnik mam w pompie pod deklem ale niektórzy pisali coś o wiązce że może być uszkodzona, macie jakiś sposób na sprawdzenie ?

Po wyeliminowaniu tego błędu dopiero zabiorę się za kąt wtrysku bo tak to chyba nie ma sensu.



poloSDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 02, 2015 21:48

Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują

Post autor: poloSDI » śr lut 10, 2016 19:36

Jak nie daje się wykasować to znaczy że sie ciągle pojawia.Musisz naprawić to się wykasuje.



Awatar użytkownika
grafitowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr maja 06, 2015 19:21

Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują

Post autor: grafitowy » śr lut 10, 2016 19:47

Przepływomierz?



bronek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:24
Lokalizacja: SĘDZISZÓW

Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują

Post autor: bronek85 » śr lut 10, 2016 23:59

W tym sdi nie ma przepływomierza, dziwne bo jak auto popracowało trochę zagrzało się wykasowałem i zero błędów, zobaczymy jutro jak będzie zimny.
W tym momencie ze wszystkich programów wykrywa mi interfejs i działa poprawnie tylko POLSKI-VAG 4.9 tylko jeszcze muszę poszukać opisu bloków pomiarowych gdzie jest kąt wtrysku.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują

Post autor: VW_seller » czw lut 11, 2016 00:04

polski vag to to samo co vw tool


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

bronek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:24
Lokalizacja: SĘDZISZÓW

Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują

Post autor: bronek85 » pt lut 12, 2016 02:18

Kupiłem jednak ten z Viaken i zeszło mi kolejnych kilka godzin z poradami z forum i youtuba odpaliłem pełną wersję vag-com 409.1 próbnie latałem i do drugiego auta Bory podpinałem i ngle działa :pub:
to co zobaczyłem to.. to jak uporam się z seatem odrębny temat założę , błędy przepływomierza, doładowania (nie mam zmiennej geo.) kąt wtrysku w granicy 100 , silnik nagrzany do 90 a w bloku 7 temperatury paliwa, powietrza , płynu w przedziałach 13 stopni - 20 stopni, no ale drugą maszyną się zajmę jak uporam się do końca z Incą. Jutro zbadam kąt i zobacze co z tym czujnikiem temperatury paliwa.

Chyba nie pisałem, przestroga dla chcących samodzielnie wymieniać uszczelniacze zaworów, POZATYKAJCIE SZMATAMI , RĘCZNIKAMI PAPIEROWYMI WSZYSTKIE OTWORY W GŁOWICY :grrr:
Zamek trzonka zaworu mi się smyknął z pęsety i nie wiadomo gdzie poleciał 30 min szukałem wszędzie i już przed oczami zdjęcie głowicy miałem ale wpadł w otwór głowicy i oparł się na sprężynie zaworu, magnes i wyciągnięty ale mgło być nie wesoło.



bronek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:24
Lokalizacja: SĘDZISZÓW

Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują

Post autor: bronek85 » pt lut 12, 2016 16:22

zrobiłem pierwszą diagnozę bloków pomiarowych , link do filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=ohtQKaY ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

z diagnozą założyłem temat tutaj:
viewtopic.php?f=80&t=591068" onclick="window.open(this.href);return false;

komentarze do oceny bloków prosił bym wstawiać w tym drugim, może moderatorzy mi głowy nie ukręcą



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 179 gości