Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują
bronek85, 1-wwsze co to ten typ tak ma ,w przebieg 300 tys nie wieże ,za dużo widziałem to wiem .chyba ze kupiony od pewnego wlasciciela i mial na to kwity ,inaczej przebieg x2 i przy tym stanie tan silnik tak sie zachowuje ,troche pomaga zregenerowanie głowicy ,lepszy olej itp ,ale jak już robić to caly silnik bo zrobisz góre a bedzie dół słaby i bedzie lipa .
rozrzad komplet w normalnym sklepie kupisz za okolo 450zl . najwazniejsze sa napianacze i je lepiej kupić w sklepie . tego zestawu za 325zl nie kupuj bo to lipa jest ,tzn na 3 lata starczy ale ja bym nie ryzykowal ,kupuje od tego pana różne rzeczy ( dla klientów bo chca najtaniej ) i takie rzeczy jak napinacze paski itp do 60zl wytrzymuja okolo roku ,wszystko chińskie ale nie którzy w sklepie te same rzeczy z inna nazwa ( producent ten sam ) sprzedaja za 2x drożej ,z ruvilee też nic nie kupuj bo teraz tez lipe robią .do b5 kupilem przegub za 100zl padł po miesiacu ,wsadziłem chinczyka i jeżdze rok i nie puka także czasami nie ma co przepłacac ale z rozrządem bym nie ryzykował
rozrzad komplet w normalnym sklepie kupisz za okolo 450zl . najwazniejsze sa napianacze i je lepiej kupić w sklepie . tego zestawu za 325zl nie kupuj bo to lipa jest ,tzn na 3 lata starczy ale ja bym nie ryzykowal ,kupuje od tego pana różne rzeczy ( dla klientów bo chca najtaniej ) i takie rzeczy jak napinacze paski itp do 60zl wytrzymuja okolo roku ,wszystko chińskie ale nie którzy w sklepie te same rzeczy z inna nazwa ( producent ten sam ) sprzedaja za 2x drożej ,z ruvilee też nic nie kupuj bo teraz tez lipe robią .do b5 kupilem przegub za 100zl padł po miesiacu ,wsadziłem chinczyka i jeżdze rok i nie puka także czasami nie ma co przepłacac ale z rozrządem bym nie ryzykował
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują
Witam ponownie.
Kupiłem rozrząd pasek Contitech, 3 rolki plus napinacz Ina, pompa Hepu, do tego świeca żarowa, 3 popycacze, uszczelniacze zaworów, pasek rolka alternatora, filtry ,termostat, uszczelki , uszczelniacze.
Rozrząd złożyłem, wałek dorobiłem blokadę, pompa wiertło 6, GMP w okienku skrzyni kreska idealnie. Dokręciłem wszystko jeszcze raz sprawdziłem. Przekręciłem wał 2 , 4 razy i
Ustawiłem wałek wsadziłem blokadę , pompa wsadziłem wiertło 6 a GMP tak jak bym miał przesunięte o 1-2mm kreskę do środka tego ząbka w okienku skrzyni.
Wkurzyłem się rozkręciłem wszystko pasek zrzuciłem koła zluzowałem i od nowa ustawione idealnie przekręciłem 2 razy i to samo o 1 do 2 mm przesunięty GMP kiedy wałek i pompa da się zblokować.
U mnie mam na GMP kreskę i zaraz pod nią ( nie obok ) jest 0 , kreska jest w osi zera, ustawiałem na kreskę.
Silnik odpaliłem, zagadał od razu, kilka sekund popychacze cykały, po chwili wszystko ok ale...
coś mi trzepie silnikiem i budą, nie ma jeszcze dokręconego kolektora ssącego , filtra z czujnikiem zasysanego powietrza, koła pasowego paska i napinacza z alternatora. Całego środka auta drzwi błotników itd, nie da sobie ręki uciąć czy wcześniej tak nie było, nie zwracałem uwagi na to.
Jutro dokręcę całą resztę z silnika, sprawdzę kąt wtrysku i zobaczę poduszki pod silnikiem w jakim są stanie.
Co myślicie o tym rozrządzie czy dałem z czymś ?? Super jak by była szybka odp może by mi zaoszczędziło sporo czasu.
Kupiłem rozrząd pasek Contitech, 3 rolki plus napinacz Ina, pompa Hepu, do tego świeca żarowa, 3 popycacze, uszczelniacze zaworów, pasek rolka alternatora, filtry ,termostat, uszczelki , uszczelniacze.
Rozrząd złożyłem, wałek dorobiłem blokadę, pompa wiertło 6, GMP w okienku skrzyni kreska idealnie. Dokręciłem wszystko jeszcze raz sprawdziłem. Przekręciłem wał 2 , 4 razy i
Ustawiłem wałek wsadziłem blokadę , pompa wsadziłem wiertło 6 a GMP tak jak bym miał przesunięte o 1-2mm kreskę do środka tego ząbka w okienku skrzyni.
Wkurzyłem się rozkręciłem wszystko pasek zrzuciłem koła zluzowałem i od nowa ustawione idealnie przekręciłem 2 razy i to samo o 1 do 2 mm przesunięty GMP kiedy wałek i pompa da się zblokować.
U mnie mam na GMP kreskę i zaraz pod nią ( nie obok ) jest 0 , kreska jest w osi zera, ustawiałem na kreskę.
Silnik odpaliłem, zagadał od razu, kilka sekund popychacze cykały, po chwili wszystko ok ale...
coś mi trzepie silnikiem i budą, nie ma jeszcze dokręconego kolektora ssącego , filtra z czujnikiem zasysanego powietrza, koła pasowego paska i napinacza z alternatora. Całego środka auta drzwi błotników itd, nie da sobie ręki uciąć czy wcześniej tak nie było, nie zwracałem uwagi na to.
Jutro dokręcę całą resztę z silnika, sprawdzę kąt wtrysku i zobaczę poduszki pod silnikiem w jakim są stanie.
Co myślicie o tym rozrządzie czy dałem z czymś ?? Super jak by była szybka odp może by mi zaoszczędziło sporo czasu.
Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują
Poskładałem resztę osprzętu silnika, odpala dobrze nie kopci na siwo na zimnym , przekapca trochę na czarno jak dodam gaz do dechy.
Podłączyłem wreszcie kompa tylko że ten program trochę nie bardzo bo polski-vag pierwsze co lista błędów:
-czujnik hamulca (przez to chyba może kontrolka świec migać)
-17570 Czujnik temperatury paliwa - zwarcie do masy brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny
po wykasowaniu oba wracają, naczytałem się trochę i czujnik mam w pompie pod deklem ale niektórzy pisali coś o wiązce że może być uszkodzona, macie jakiś sposób na sprawdzenie ?
Po wyeliminowaniu tego błędu dopiero zabiorę się za kąt wtrysku bo tak to chyba nie ma sensu.
Podłączyłem wreszcie kompa tylko że ten program trochę nie bardzo bo polski-vag pierwsze co lista błędów:
-czujnik hamulca (przez to chyba może kontrolka świec migać)
-17570 Czujnik temperatury paliwa - zwarcie do masy brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny
po wykasowaniu oba wracają, naczytałem się trochę i czujnik mam w pompie pod deklem ale niektórzy pisali coś o wiązce że może być uszkodzona, macie jakiś sposób na sprawdzenie ?
Po wyeliminowaniu tego błędu dopiero zabiorę się za kąt wtrysku bo tak to chyba nie ma sensu.
Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują
Jak nie daje się wykasować to znaczy że sie ciągle pojawia.Musisz naprawić to się wykasuje.
Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują
W tym sdi nie ma przepływomierza, dziwne bo jak auto popracowało trochę zagrzało się wykasowałem i zero błędów, zobaczymy jutro jak będzie zimny.
W tym momencie ze wszystkich programów wykrywa mi interfejs i działa poprawnie tylko POLSKI-VAG 4.9 tylko jeszcze muszę poszukać opisu bloków pomiarowych gdzie jest kąt wtrysku.
W tym momencie ze wszystkich programów wykrywa mi interfejs i działa poprawnie tylko POLSKI-VAG 4.9 tylko jeszcze muszę poszukać opisu bloków pomiarowych gdzie jest kąt wtrysku.
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują
polski vag to to samo co vw tool
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują
Kupiłem jednak ten z Viaken i zeszło mi kolejnych kilka godzin z poradami z forum i youtuba odpaliłem pełną wersję vag-com 409.1 próbnie latałem i do drugiego auta Bory podpinałem i ngle działa
to co zobaczyłem to.. to jak uporam się z seatem odrębny temat założę , błędy przepływomierza, doładowania (nie mam zmiennej geo.) kąt wtrysku w granicy 100 , silnik nagrzany do 90 a w bloku 7 temperatury paliwa, powietrza , płynu w przedziałach 13 stopni - 20 stopni, no ale drugą maszyną się zajmę jak uporam się do końca z Incą. Jutro zbadam kąt i zobacze co z tym czujnikiem temperatury paliwa.
Chyba nie pisałem, przestroga dla chcących samodzielnie wymieniać uszczelniacze zaworów, POZATYKAJCIE SZMATAMI , RĘCZNIKAMI PAPIEROWYMI WSZYSTKIE OTWORY W GŁOWICY
Zamek trzonka zaworu mi się smyknął z pęsety i nie wiadomo gdzie poleciał 30 min szukałem wszędzie i już przed oczami zdjęcie głowicy miałem ale wpadł w otwór głowicy i oparł się na sprężynie zaworu, magnes i wyciągnięty ale mgło być nie wesoło.
to co zobaczyłem to.. to jak uporam się z seatem odrębny temat założę , błędy przepływomierza, doładowania (nie mam zmiennej geo.) kąt wtrysku w granicy 100 , silnik nagrzany do 90 a w bloku 7 temperatury paliwa, powietrza , płynu w przedziałach 13 stopni - 20 stopni, no ale drugą maszyną się zajmę jak uporam się do końca z Incą. Jutro zbadam kąt i zobacze co z tym czujnikiem temperatury paliwa.
Chyba nie pisałem, przestroga dla chcących samodzielnie wymieniać uszczelniacze zaworów, POZATYKAJCIE SZMATAMI , RĘCZNIKAMI PAPIEROWYMI WSZYSTKIE OTWORY W GŁOWICY
Zamek trzonka zaworu mi się smyknął z pęsety i nie wiadomo gdzie poleciał 30 min szukałem wszędzie i już przed oczami zdjęcie głowicy miałem ale wpadł w otwór głowicy i oparł się na sprężynie zaworu, magnes i wyciągnięty ale mgło być nie wesoło.
Na mrozie silnik trzepie obroty delikatnie falują
zrobiłem pierwszą diagnozę bloków pomiarowych , link do filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=ohtQKaY ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
z diagnozą założyłem temat tutaj:
viewtopic.php?f=80&t=591068" onclick="window.open(this.href);return false;
komentarze do oceny bloków prosił bym wstawiać w tym drugim, może moderatorzy mi głowy nie ukręcą
https://www.youtube.com/watch?v=ohtQKaY ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
z diagnozą założyłem temat tutaj:
viewtopic.php?f=80&t=591068" onclick="window.open(this.href);return false;
komentarze do oceny bloków prosił bym wstawiać w tym drugim, może moderatorzy mi głowy nie ukręcą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 221 gości