Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
-
Kontakt:
Post
autor: wegi » ndz paź 01, 2006 11:38
Mam Golfa 1,6D i cały czas byłem przekonany,że posiadam model o symbolu JP. Ostanio jednak przeglądałem katalog symboli silników VW i zobaczyłem,że JP był produkowany do 86 roku, a moj gofer jest z pazdziernika 91,wiec odszukałem symbol ME(pasował rocznikowo). Czy ktoś wie może jaki model mogę mieć pod maską?
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 17:47 przez
wegi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
bongo
- V.I.P.
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » ndz paź 01, 2006 13:04
wegi pisze:zobaczyłem,że JP był produkowany do 86 roku,
Bzdura,ja mam 88r i siedzi w nim JP...
[ Dodano: Nie Paź 01, 2006 13:05 ]
Sprawdz nr.silnika tam powinieneś mieć oznaczenie
-
wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
-
Kontakt:
Post
autor: wegi » ndz paź 01, 2006 13:47
hhmmm. no wlasnie,wiec są jakies bledy w tym katalogu dostepnym na forum. bo jednak w dokumentacji celnej tez mam wpisane JP jako typ silnika. dzieki za potwierdzenie
-
vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » ndz paź 01, 2006 14:08
wegi, JP były produkowane do 91 roku z tego co się orientuje.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
homsky
- VW Baron
- Posty: 3307
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Post
autor: homsky » ndz paź 01, 2006 19:16
wegi, JP był montowany w latach : sierpień 83 - październik 91 , więc możesz mieć JPka.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
-
hanti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
-
Kontakt:
Post
autor: hanti » ndz paź 01, 2006 21:49
homsky pisze:JP był montowany w latach : sierpień 83 - październik 91 , więc możesz mieć JPka.
święte słowa
- Jedyna taka taksówka !!!!!!
-
Wawro
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 00:27
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: Wawro » pn paź 02, 2006 21:13
Mam 90' i jest JP
.
I did it all for the nookie ... :D
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pn paź 02, 2006 21:18
-
tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: tomogolf2 » pn paź 02, 2006 22:36
jezeli nie wiesz jakie masz oznaczenie silnika to otworz tylnia klape i na belce tam gdzie jest zamek(troche schowane)po lewej stronie od wewnatrz powinny byc dane ogolne samochodu, oznaczenie silnika, moc, kod lakieru.
-
wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
-
Kontakt:
Post
autor: wegi » pn paź 02, 2006 23:32
Dzieki, juz w sumie do tego doszedlem, to jest napewno JP. Widocznie byl jakis blad w tym katalogu do ktorego dotarlem. A tak a propo, czy ktorys z Was ma taki motor? Czy głowica w nich jest dostosowana do turbiny i czy wogole warto sie bawic w taka przerobke, bo ostatnio mialem okazje pojezdzic TD i nie widze roznicy miedzy moim. Mam motor po kapitalnym remoncie ( szlif na górze bloku, nowe tłoki, pierścienie)
-
garczus
- Ma gadane
- Posty: 181
- Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
- Lokalizacja: Katowice[SK]
-
Kontakt:
Post
autor: garczus » pn paź 02, 2006 23:46
to jak Ci dobrze chodzi to sie nie oplaca robic z niego turboklekota:)
nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
-
bongo
- V.I.P.
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » wt paź 03, 2006 18:42
wegi pisze:Czy głowica w nich jest dostosowana do turbiny i czy wogole warto sie bawic w taka przerobke,
Zapomnij o tym...Szkoda czasu i pieniedzy....Jak koniecznie chcesz turbo to kup taki silnik bo przerabiać JP nie ma najmiejszego sensu.
-
wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
-
Kontakt:
Post
autor: wegi » wt paź 03, 2006 19:13
W sumie to bym sie pewnie za to nie zabierał,szkoda mi mojego silnika, jak na zwykłego "muła" to on całkiem nieżle sobie radzi, no i spalanie pierwsza klasa. Kiedys szukalem TD do mojego auta ale dostac cos naprade dobrego za rozsadne pieniadze to graniczy z cudem chyba
ale dzieki za podpowiedzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości