Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK4
Można założyć amor o krótszym tłoczysku od dotychczasowego ? Oczywiscie mowa o gwincie
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
Kącik posiadaczy MK4
Paska jak i całego rozrządu można wcale nie wymieniać.
Wystarczy dać 20 zeta na tacę, wypowiedzieć intencję i mocno wierzyć, że część wytrzyma kolejne 10 tysięcy kilometrów.
Wystarczy dać 20 zeta na tacę, wypowiedzieć intencję i mocno wierzyć, że część wytrzyma kolejne 10 tysięcy kilometrów.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Kącik posiadaczy MK4
To inaczej - co mówi instrukcja w kwestii zalecanego interwału paska?
No ale nic - przynajmniej się ruch w temacie zrobił
No ale nic - przynajmniej się ruch w temacie zrobił
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Kącik posiadaczy MK4
Instrukcja traktuje o częściach sygnowanych logo VW czy o zamiennikach?
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
zależy od rocznika (paska, przed 06.99 były inne niż po tej dacie - instrukcja zakłada że kupisz pasek w ASO) i skrzyni biegów - 60 dla pierwszych pasków lub 90kkm dla nowszych. W przypadku zerwania też zaleca wymianęlwlw pisze:To inaczej - co mówi instrukcja w kwestii zalecanego interwału paska?
-
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja kiedyś pytałem w ASO co ile należy wymieniać pasek. Koleś zapytał o oznaczenie silnika (silnik ALH) i powiedział, że co 90tys. Mówił że wymieniało się też co 60tys jak szedł plastikowy napinacz i pasek nie wzmacniany, ale teraz to już raczej nie spotykane
ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm
Kącik posiadaczy MK4
Jednak przy naciąganiu pasa musiałem szarpnąć odkręcając śrubę na kole od zaworów bo było zawsze 0.0 CF a dzisiaj patrzę i jest 3.3 CF. Z tego co doczytałem na forum Passata lepiej jak jest ujemna wartość niż dodatnia. Korygując trafiłem na wartość -0.6. Ujdzie nie?
Jak to się prawidłowo powinno robić? Bo na stojącym silniku jest zawsze 0.0 dopiero jak się odpali to jest jakaś wartość...? Metodą prób i błędów?
Qto Jak mi się po trasie zerwał to go nitką poszyłem i jeszcze pociągnął te 20 kkm do kolejnego zerwania. Raz można zeszyć, więc ludzi na koszty nie naciągaj
Chyba że w paru miejscach strzeli to wtedy nitka za drogo wychodzi...
Jak to się prawidłowo powinno robić? Bo na stojącym silniku jest zawsze 0.0 dopiero jak się odpali to jest jakaś wartość...? Metodą prób i błędów?
Qto Jak mi się po trasie zerwał to go nitką poszyłem i jeszcze pociągnął te 20 kkm do kolejnego zerwania. Raz można zeszyć, więc ludzi na koszty nie naciągaj
Chyba że w paru miejscach strzeli to wtedy nitka za drogo wychodzi...
Kącik posiadaczy MK4
krazorek, -0,6 niby może być, masz w aucie zrobiony program ? Sprawdza się na odpalonym oczywiście, najlepiej zagrzanym silniku, a jeszcze lepiej jest zrobic loga grupy 004 i zobaczyc, do jakich obrotów i jak trzyma napinacz.
- Paclawek
- Kapitan Palniczek
- Posty: 141
- Rejestracja: czw sty 15, 2009 13:07
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Panowie mam pytanie trochę z innej beczki. Mam z piwnicy masę kluczy (płaskich oczek itd.) nie są to jakieś chińskie tandety tylko stare polskie narzędzia. Niestety są dość mocno zaśniedziałe. Ma ktoś pomysł w czym je wymoczyć żeby nadawały się jeszcze do używania?? Jakieś nitro czy benzyna?
TURBODIESEL INTERCOOLER POLSKA NIEMCY STEFAN MOLLER!
Kącik posiadaczy MK4
Oczywiście że jest program 141 KM wypluł.
Silnik był ciepły, ale jeszcze tak jak piszesz - muszę to wszystko zlogować.
Czyli grupy 4 8 i 10 nie?
Silnik był ciepły, ale jeszcze tak jak piszesz - muszę to wszystko zlogować.
Czyli grupy 4 8 i 10 nie?
Re: Kącik posiadaczy MK4
FosolPaclawek pisze:Panowie mam pytanie trochę z innej beczki. Mam z piwnicy masę kluczy (płaskich oczek itd.) nie są to jakieś chińskie tandety tylko stare polskie narzędzia. Niestety są dość mocno zaśniedziałe. Ma ktoś pomysł w czym je wymoczyć żeby nadawały się jeszcze do używania?? Jakieś nitro czy benzyna?
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Kącik posiadaczy MK4
Jesli chodzi o rozrzad to 004. Zobaczysz po logach jak trzyma napinacz od 3000-4000obr, czy bedzie duzo na + uciekalo, jak jest program to ja bym z miejsca ustawil okolice -1.5 i wtedy logi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości