Problem z odpalaniem ECU GOLF 1.9 TDI AJM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpalaniem ECU GOLF 1.9 TDI AJM
Witam mam problem z Golfem 4 1.9 TDI AJM mianowicie na zimnym odpala dobrze niezależnie od czasu jeżdzenia gdy go zgaszę już nie chce zapalić ,nie można połączyć się z silnikiem, z niczym prócz abs -po połączeniu pokazuje
błąd-1314 Sterownik silnika magistrala CAN brak sygnału
gdy jakiś czas odczekam 5-10 min zapala odrazu,lub gdy spróbuję poruszać wiązką ecu ale nie zawsze to pomaga,po odpaleniu nie widzi żadnych błędów
jest to możliwe że to wina ECU czy coś wiązką kabli,miał ktoś taki przypadek?;/
błąd-1314 Sterownik silnika magistrala CAN brak sygnału
gdy jakiś czas odczekam 5-10 min zapala odrazu,lub gdy spróbuję poruszać wiązką ecu ale nie zawsze to pomaga,po odpaleniu nie widzi żadnych błędów
jest to możliwe że to wina ECU czy coś wiązką kabli,miał ktoś taki przypadek?;/
Problem z odpalaniem ECU GOLF 1.9 TDI AJM
przekaźnik sinika nr. 109 ,napraw ,wymień .... w nim problem
Problem z odpalaniem ECU GOLF 1.9 TDI AJM
Przekaznik ok ,ecu wydaje się że też jak go kupiłem to wiązka kabli cała mokra była próbowałem wysuszyć ,i dałem nową izolację na jakiś czas pomogło teraz znów ten problem
- ROBAL_26
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
- Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza
Problem z odpalaniem ECU GOLF 1.9 TDI AJM
adi1100, możliwe że są w ECU zimne luty na złączu ,dobrze by było wyjąć i sprawdzić bądź przelutować.
Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM
Problem z odpalaniem ECU GOLF 1.9 TDI AJM
Zobacz czy na pin 37 ECU przychodzi zasilanie jak auta nie chce odpalić , jeżeli jest to komp do wymiany .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: Problem z odpalaniem ECU GOLF 1.9 TDI AJM
Sprawdź bezpieczniki w kabinie jak są okej spróbuj odpiąć i podpiąć aku i wtedy się połączyć. Jak to nie pomoże to szukaj usterki w ecu jak mówią koledzy. I pytanie w jakiej części wiązka zmoczona w którym miejscu? Bo nasuwa się jeszcze pytanie dlaczego jest zmoczona...
Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2016 12:03 przez Freddy, łącznie zmieniany 1 raz.
Problem z odpalaniem ECU GOLF 1.9 TDI AJM
Sprawa wygląda następująco sprawdzałem przekaźnik 109 elektromagnes działał okej,co się okazało jedna z nóżek była luźna prawie nie zauważalnie,bo zimny lut był w środku między lutem a nóżką,co powodował że czasem załączał a czasem nie napewno dużo zależało czy przekaźnik był zimny czy ciepły,poprawiłem go ,przejechałem się narazie odpala za każdym razem myślę że to było to
na początku myślałem że to była wina mokrej wiązki bo komputer wraz z wiązką w Golfie umiejscowiony jest pod podszybiem i przeważnie jest narażony na wilgoć
jakby to nie było to dam znać
na początku myślałem że to była wina mokrej wiązki bo komputer wraz z wiązką w Golfie umiejscowiony jest pod podszybiem i przeważnie jest narażony na wilgoć
jakby to nie było to dam znać
Re: Problem z odpalaniem ECU GOLF 1.9 TDI AJM
po co wypisujesz głupoty jak nie masz pojęcia ,lepiej nic nie pisz ,bo zaśmiecaszFreddy pisze:Ten przekaźnik odpowiada za świece żarowe nijak się to ma do opisanej usterki i wtedy prędzej by nie palił na zimnym a w zasadzie w ogóle by nie palił.maly1970 pisze:przekaźnik sinika nr. 109 ,napraw ,wymień .... w nim problem
Sprawdź bezpieczniki w kabinie jak są okej spróbuj odpiąć i podpiąć aku i wtedy się połączyć. Jak to nie pomoże to szukaj usterki w ecu jak mówią koledzy. I pytanie w jakiej części wiązka zmoczona w którym miejscu? Bo nasuwa się jeszcze pytanie dlaczego jest zmoczona...
Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
- ROBAL_26
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
- Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza
Problem z odpalaniem ECU GOLF 1.9 TDI AJM
Freddy, 109 to nie jest tylko od świec żarowych a od głównego zasilania sterownika i ważnych podzespołów.
adi1100, następnym razem sprawdź 3 razy dokładnie zanim napiszesz .ok
adi1100, następnym razem sprawdź 3 razy dokładnie zanim napiszesz .ok
Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM
Re: Problem z odpalaniem ECU GOLF 1.9 TDI AJM
Przepraszam masterze inżynierze już się poprawiłem dobrze że jest od kogo się uczyćmaly1970 pisze:po co wypisujesz głupoty jak nie masz pojęcia ,lepiej nic nie pisz ,bo zaśmiecaszFreddy pisze:Ten przekaźnik odpowiada za świece żarowe nijak się to ma do opisanej usterki i wtedy prędzej by nie palił na zimnym a w zasadzie w ogóle by nie palił.maly1970 pisze:przekaźnik sinika nr. 109 ,napraw ,wymień .... w nim problem
Sprawdź bezpieczniki w kabinie jak są okej spróbuj odpiąć i podpiąć aku i wtedy się połączyć. Jak to nie pomoże to szukaj usterki w ecu jak mówią koledzy. I pytanie w jakiej części wiązka zmoczona w którym miejscu? Bo nasuwa się jeszcze pytanie dlaczego jest zmoczona...
Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
Problem z odpalaniem ECU GOLF 1.9 TDI AJM
Wszystko było ok chce wrócić z pracy Golf nie zapala ,problemem jest cewka elektromagnesu która się zawiesza ,jade kupić nowy przekaźnik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości