Dusi się po przełączeniu na gaz

Instalacje gazowe w naszych Volkswagenach. Problemy z eksploatacją, wybór, modyfikacje.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotras0062
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw sty 19, 2012 18:13
Lokalizacja: Jarocin

Dusi się po przełączeniu na gaz

Post autor: piotras0062 » pt sty 22, 2016 20:19

Witam, pacjent to golf IV AKL na podtlenku:p od jakiegoś czasu trapi go to że jak osiągnie tą swoją temperaturę i się przełączy to po chwili zaczyna się dusić aż zgaśnie. Gdy wskazówka od temperatury minie grube kreski to już jest wszystko ok. Najbardziej dusi się na wolnym biegu. Gaz w aucie 2,5roku. Filtry wymieniane na wiosne zeszłego roku i w sumie na gazie zrobione ok 20 tys km. Miał ktoś coś podobnego, wie co sprawdzić lub wymienić??



radzio01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr lip 06, 2011 13:07
Lokalizacja: LDZ

Dusi się po przełączeniu na gas

Post autor: radzio01 » sob sty 23, 2016 14:21

Kolego napisz jakie elementy wchodzą w twoją instalację gazową.



Awatar użytkownika
piotras0062
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw sty 19, 2012 18:13
Lokalizacja: Jarocin

Dusi się po przełączeniu na gaz

Post autor: piotras0062 » sob sty 23, 2016 16:54

reduktor OMVL wiem że kupa, już był wymieniony na nowy:P
elektrozawór Valtek
wielozawór Tomasetto
Sterownik 4GasII
Wtryskiwacze Hana
Dodam że auto pokonuje aby odcinki 5km rano i 5km po 8 h. wcześniej jest aby rozgrzewane na wolnym biegu przez ok 10 min



Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Dusi się po przełączeniu na gaz

Post autor: LeszczVW » sob sty 30, 2016 22:46

po co gaz na 5 km :D
nie zdazy sie rozgrzac :P
HANA to tylko MONTANA nie wtryski gazowe........


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
piotras0062
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw sty 19, 2012 18:13
Lokalizacja: Jarocin

Dusi się po przełączeniu na gaz

Post autor: piotras0062 » pn lut 01, 2016 17:21

dzięki za słuszną diagnozę wcidupny leszczu



Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Dusi się po przełączeniu na gaz

Post autor: LeszczVW » pt lut 05, 2016 21:13

pisze o tym co widze jaki masz MIX instalacji!!!!!!

instalacja bynajmniej u mnie w firmie to wszystkie czesci z jednej marki a nie jakas zbieranina a potem dlaczego nie CHODZI panie.........

ale ok moge byc wCiDupny Leszcz :P

pozdrawiam


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

niezalogowany
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob paź 20, 2012 11:18

Dusi się po przełączeniu na gaz

Post autor: niezalogowany » sob lut 06, 2016 09:30

Kod: Zaznacz cały

wszystkie czesci z jednej marki
BRC ?? Mówisz jak osoba pracująca pod ich szyldem, kiedyś Pan z BRC też upierał się że parownik także muszę wymienić na BRC, a jak się okazało zestaw BRC pięknie lata na parowniku lovato......ba lovato jest lepszy.

Nie wciskajmy kitu ludziom że to ma chodzić tylko na zestawach jednej marki....może być i mix, co to komu szkodzi, aby były dobre graty.....przecież wszystko da się ustawić i wszystko do wszystkiego pasuje.
a potem dlaczego nie CHODZI panie.........
To nie wina mixa, tylko tego że ktoś nie potrafi dobrze założyć i wyregulować gazu.



Awatar użytkownika
piotras0062
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw sty 19, 2012 18:13
Lokalizacja: Jarocin

Dusi się po przełączeniu na gaz

Post autor: piotras0062 » sob lut 06, 2016 17:07

Małe wytłumaczenie odnośnie mixa, takie auto z taką instalacją zakupiłem, ponieważ trafiło sie zdrowe i z młodym gazem. Takich ludzi jak "niezalogowany" się chwali , potrafi rozmawaiać jak człowiek a nie jak typek leszcz sika mądrościami nie na temet, nie znając czemu posiadam takie auto z instalacją. Wracając do tematu, po 3 dniowych zmaganiach usterka została chyba usunięta. Auto juz 3 dzień przełącza się bez najmniejszego problemu. Zostało przeze mnie zrobione: czyszczenie wszystkich węży pod maską jak również odmy, przepustnicy, wszystkie węże od gazu zostały założone na opaski ponieważ wydawały mi się że są za luźne, wyczyszczenie filtra w reduktorze choć nie był zabrudzony( znajduję sie tam ten wielorazowy:P), wymiana filtra fazy lotnej(rozebrałem filtr i nie był on jeszcze mocno zabrudzony) nom i czyszczenie wtrysków. NIe wiem który zabieg pomógł ale jest ok. Pozdrawiam :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG-dotyczy tylko inst.lpg”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość